reklama - zainteresowany?

Jak za - Helion

Jak za
Autor: Krzysztof Bartnik
ISBN: 978-83-63635-06-0
stron: 172, Format: 210 x 297, okładka: mi
Data wydania: 2016-06-30
Księgarnia: Helion

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Jak za

Tagi: E-biznes

Zbuduj swój wymarzony sklep internetowy w oparciu o wiedz

Dodaj do koszyka Jak za

 

Osoby które kupowały "Jak za", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Zen Steve'a Jobsa
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • Praktyczne zastosowanie narzÄ™dzi SEO w Twojej firmie

Dodaj do koszyka Jak za

Spis treści

Jak założyć sklep internetowy? Praktyczne porady na start e-biznesu -- spis treści

Książka skÅ‚ada siÄ™ z dwudziestu trzech rozdziaÅ‚ów wypeÅ‚nionych wiedzÄ… i praktycznym podejÅ›ciem do zagadnieÅ„ zwiÄ…zanych z zakÅ‚adaniem e-sklepu.

  • WstÄ™p Zacznij dobrze zarabiać na swoim sklepie internetowym
  • RozdziaÅ‚ 1 Szczęście sprzyja przygotowanym, czyli inspirujÄ…ce wskazówki na udany start w e-biznesie
  • RozdziaÅ‚ 2 Wybieramy system sklepowy: open source, licencja, SaaS czy rozwiÄ…zanie dedykowane?
  • RozdziaÅ‚ 3 Podstawy negocjacji i zawierania umów B2B
  • RozdziaÅ‚ 4 Zawieranie umów z dostawcami i przewoźnikami
  • RozdziaÅ‚ 5 Umowa najmu, umowa kredytu i wypowiadanie umów
  • RozdziaÅ‚ 6 Nowe prawo konsumenckie: regulamin, polityka prywatnoÅ›ci, formularze i wszystko, co musisz wiedzieć i wprowadzić w swoim sklepie
  • RozdziaÅ‚ 7 Klauzule niedozwolone z 2015 roku – przykÅ‚ady i wyjaÅ›nienia
  • RozdziaÅ‚ 8 Teksty informacyjne w e-commerce majÄ… wpÅ‚yw na konwersje. Na co zwrócić uwagÄ™? (+ przykÅ‚ady)
  • RozdziaÅ‚ 9 Modele logistyczne charakterystyczne dla e-handlu
  • RozdziaÅ‚ 10 Jak dobrze wybrać firmÄ™ spedycyjnÄ… dla swojego sklepu internetowego?
  • RozdziaÅ‚ 11 Dlaczego potrzebujesz wiÄ™cej, niż jednego przewoźnika do obsÅ‚ugi logistyki w sklepie internetowym?
  • RozdziaÅ‚ 12 Zaufanie to klucz do skutecznej sprzedaży w Internecie
  • RozdziaÅ‚ 13 Åšledzenie e-commerce w Google Analytcs – podstawa prowadzenia biznesu w sieci
  • RozdziaÅ‚ 14 Zalety i wady systemów pÅ‚atnoÅ›ci internetowych
  • RozdziaÅ‚ 15 Co powinna zawierać idealna karta produktu w sklepie internetowym?
  • RozdziaÅ‚ 16 Testowanie = niedoceniana przewaga nad konkurencjÄ…
  • RozdziaÅ‚ 17 To fotografa sprzedaje produkt
  • RozdziaÅ‚ 18 Dostawa towaru w sklepie internetowym: zabezpieczenie produktu i promocja marki
  • RozdziaÅ‚ 19 Case study: YoYo.com, czyli jak skutecznie startować z nowym sklepem internetowym?
  • RozdziaÅ‚ 20 Case study: ÅšwieżoPalona.pl – od pomysÅ‚u na sklep do jego skutecznej realizacji
  • RozdziaÅ‚ 21 Ku przestrodze, czyli historia sklepu Praktyczna.pl, który mi nie wyszedÅ‚…
  • RozdziaÅ‚ 22 Case study: od zera do dziaÅ‚ajÄ…cego sklepu, czyli jak (i za ile) powstaÅ‚ sklep 4gif.pl?
  • RozdziaÅ‚ 23 Sztuka stawiania maÅ‚ych kroków w biznesie internetowym

Dodaj do koszyka Jak za

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.