Zen prezentacji. Proste pomysły i ważne zasady. Wydanie III - Helion
Tytuł oryginału: Presentation Zen: Simple Ideas on Presentation Design and Delivery (3rd Edition) (Voices That Matter)
Tłumaczenie: Maksymilian Gutowski, Marek Marczak
ISBN: 978-83-283-6795-1
stron: 316, Format: 168x237, okładka: miękka
Data wydania: 2020-06-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 48,30 zł (poprzednio: 69,00 zł)
Oszczędzasz: 30% (-20,70 zł)
Zbyt często zadręcza się odbiorców prezentacji slajdami, które są źle zaprojektowane, nieczytelne i przynoszą więcej szkody niż pożytku. W biznesie i w nauce przeważają prezentacje multimedialne, które wywierają złe wrażenie na odbiorcach i utrudniają przyswojenie przedstawianych kwestii. Takie błędy jak wykorzystywanie elementów wizualnych wyłącznie jako kontenery na duże ilości tekstu czy też zmuszanie odbiorców do równoczesnego słuchania i czytania wynikają z nieuwzględniania sposobu przetwarzania informacji przez ludzki umysł. Filozofia zen, której podstawą jest podejście „tu i teraz” oraz rozwijanie samoświadomości i dostrzegania, dostarcza narzędzi, dzięki którym tworzenie i wygłaszanie prezentacji okaże się prostsze, naturalniejsze i dużo bardziej skuteczne.
Dzięki tej książce zmienisz podejście do projektowania prezentacji slajdowych. Dowiesz się, jak przebić się przez szum informacyjny, nawiązać kontakt z odbiorcami i sprawić, by dobrze zapamiętali treść i zaangażowali się w to, co chcesz im przekazać. Nauczysz się łączyć zasady projektowania z koncepcją prostoty zen. Przekonasz się, że sukces prezentacji ostatecznie zależy od umiaru w przygotowaniu, prostoty w projektowaniu i naturalności w przekazywaniu. Innymi słowy, ten poradnik zainspiruje Cię do porzucenia złych nawyków, wyzwolenia swojej kreatywności i przygotowania się do takiej pracy, aby Twoje prezentacje stały się krótkie, proste, czytelne i... nieodparcie interesujące!
W tej książce między innymi:
- koncepcja prezentacji w duchu zen
- jak rozpoznawać ograniczenia i wyzwalać kreatywność
- o wyższości prostoty i umiaru
- jak uzyskać doskonały design prezentacji
- jak nawiązać więź z odbiorcami i ich zaangażować
Prezentacja idealna? Umiar, prostota, naturalność!
Osoby które kupowały "Zen prezentacji. Proste pomysły i ważne zasady. Wydanie III", wybierały także:
- Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki 66,67 zł, (8,00 zł -88%)
- 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Lean dla bystrzak 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
Spis treści
Zen prezentacji. Proste pomysły i ważne zasady. Wydanie III -- spis treści
- Podziękowania (ix)
- Przedmowa autorstwa Guya Kawasakiego (x)
WSTĘP
- Prezentacje w dzisiejszym świecie (5)
PRZYGOTOWANIE
- Kreatywność, limity i ograniczenia (31)
- Planowanie analogowe (47)
- Tworzenie historii (79)
DESIGN
- Dlaczego prostota ma znaczenie (117)
- Design prezentacji - zasady i techniki (137)
- Przykładowe materiały wizualne: obrazy i tekst (197)
PREZENTACJA
- Sztuka bycia w pełni obecnym (235)
- Nawiązywanie więzi z widzami (251)
- Potrzeba zaangażowania (273)
KOLEJNY KROK
- Początek podróży (305)
- Zdjęcia i ilustracje (312)