Zbuduj przysz - Helion

ISBN: 978-83-289-2069-9
stron: 304, Format: ebook
Data wydania: 2024-09-03
Księgarnia: Helion
Cena książki: 44,25 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-14,75 zł)
Osoby które kupowały "Zbuduj przysz", wybierały także:
- Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki 66,67 zł, (8,00 zł -88%)
- 67,89 zł, (12,90 zł -81%)
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 67,89 zł, (12,90 zł -81%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
Spis treści
Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku eBook -- spis treści
Wstęp
Rozdział 1. Wyjaśnienie, czym jest brand purpose, gdzie umiejscowić je w strategii marki, komunikacji marki oraz codziennych 'jobs to be done' w organizacji
- 1.1. Definicje i cechy brand purpose
- 1.2. Wpływ Simona Sineka
- 1.3. Różnice pojęciowe
- 1.4. Brand purpose a strategie marketingowe i zarządzanie marką
Rozdział 2. Marki budowane na wartościach
- 2.1. Definiowanie wartości marki
- 2.2. Korzyści z budowania wartościowych marek
- 2.3. Komunikacja wartości i wartościowych marek
Rozdział 3. Etyka w działaniach marketingowych i dzisiejszym świecie nowoczesnych technologii
Rozdział 4. Tworzenie i wdrożenie skutecznego brand purpose
Rozdział 5. Brand purpose a zysk i inne korzyści z jego posiadania
Rozdział 6. Brand purpose jako realizacja megatrendów i odpowiedź na potrzeby dzisiejszego świata VUCA/BANI
- Reagowanie na zmienność i niepewność (VUCA)
- Adresowanie kompleksowości i niejednoznaczności (VUCA)
- Odpowiadanie na kruchy i lękliwy świat (BANI)
- Radzenie sobie z nieliniowością i niezrozumiałością (BANI)
- Brand purpose a megatrendy
- Wyzwania dzisiejszego biznesu i świata: zrównoważony rozwój
- Environmental, Social, Governance (ESG)
Rozdział 7. Jaki jest współczesny konsument?
- Główne typy polskich konsumentów według badania KANTAR
Rozdział 8. Brand purpose a perspektywa pracownika i pracodawcy
Rozdział 9. Niebezpieczeństwa, które niesie ze sobą brak wprowadzenia albo zła praca na brand purpose
Zakończenie