reklama - zainteresowany?

Zbuduj przysz - Helion

Zbuduj przysz
Autor: Anna Ledwo
ISBN: 978-83-289-0635-8
stron: 304, Format: 140x208, okładka: mi
Data wydania: 2024-09-03
Księgarnia: Helion

Cena książki: 47,20 zł (poprzednio: 58,27 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,07 zł)

Dodaj do koszyka Zbuduj przysz

Tagi: Inne | Marketing | Social Media

Po co w

Dodaj do koszyka Zbuduj przysz

 

Osoby które kupowały "Zbuduj przysz", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Sztuka podst
  • Lean dla bystrzaków. Wydanie II

Dodaj do koszyka Zbuduj przysz

Spis treści

Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku -- spis treści

Wstęp

Rozdział 1. Wyjaśnienie, czym jest brand purpose, gdzie umiejscowić je w strategii marki, komunikacji marki oraz codziennych 'jobs to be done' w organizacji

  • 1.1. Definicje i cechy brand purpose
  • 1.2. WpÅ‚yw Simona Sineka
  • 1.3. Różnice pojÄ™ciowe
  • 1.4. Brand purpose a strategie marketingowe i zarzÄ…dzanie markÄ…

Rozdział 2. Marki budowane na wartościach

  • 2.1. Definiowanie wartoÅ›ci marki
  • 2.2. KorzyÅ›ci z budowania wartoÅ›ciowych marek
  • 2.3. Komunikacja wartoÅ›ci i wartoÅ›ciowych marek

Rozdział 3. Etyka w działaniach marketingowych i dzisiejszym świecie nowoczesnych technologii

Rozdział 4. Tworzenie i wdrożenie skutecznego brand purpose

Rozdział 5. Brand purpose a zysk i inne korzyści z jego posiadania

RozdziaÅ‚ 6. Brand purpose jako realizacja megatrendów i odpowiedź na potrzeby dzisiejszego Å›wiata VUCA/BANI

  • Reagowanie na zmienność i niepewność (VUCA)
  • Adresowanie kompleksowoÅ›ci i niejednoznacznoÅ›ci (VUCA)
  • Odpowiadanie na kruchy i lÄ™kliwy Å›wiat (BANI)
  • Radzenie sobie z nieliniowoÅ›ciÄ… i niezrozumiaÅ‚oÅ›ciÄ… (BANI)
  • Brand purpose a megatrendy
  • Wyzwania dzisiejszego biznesu i Å›wiata: zrównoważony rozwój
  • Environmental, Social, Governance (ESG)

RozdziaÅ‚ 7. Jaki jest wspóÅ‚czesny konsument?

  • GÅ‚ówne typy polskich konsumentów wedÅ‚ug badania KANTAR

Rozdział 8. Brand purpose a perspektywa pracownika i pracodawcy

RozdziaÅ‚ 9. NiebezpieczeÅ„stwa, które niesie ze sobÄ… brak wprowadzenia albo zÅ‚a praca na brand purpose

Zakończenie

Dodaj do koszyka Zbuduj przysz

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.