reklama - zainteresowany?

Zawód tester. Od decyzji do zdobycia doświadczenia - Helion

Zawód tester. Od decyzji do zdobycia doświadczenia
ebook
Autor: Radosław Smilgin
ISBN: 9788301200077
stron: 350, Format: ebook
Data wydania: 2018-05-30
Księgarnia: Helion

Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)

Dodaj do koszyka Zawód tester. Od decyzji do zdobycia doświadczenia

Tagi: Inne - Programowanie

Publikacja caÅ‚oÅ›ciowo opisuje wszystkie aspekty zawodu, odpowiedzialnoÅ›ci testerskiej oraz wymagane kompetencje miÄ™kkie i twarde. Robi to w odwoÅ‚aniu do realiów rynkowych i wspóÅ‚czesnych trendów. Dzieli siÄ™ na dwie części: w pierwszej autor obszernie omawia podstawy zawodu testera a w drugiej oddaje w rÄ™ce czytelnika praktyczne przykÅ‚ady i gotowe narzÄ™dzia do użycia w pracy. Konstrukcja rozdziaÅ‚ów otwiera przed czytelnikiem kolejne obszary testowania i zapewnienia jakoÅ›ci tak, by na koÅ„cu dać mu możliwość Å›wiadomego wyboru zawodu i kierunków dalszego rozwoju. Wydanie drugie książki dodatkowo zostaÅ‚o rozszerzone o aspekt radzenia sobie na rynku pracy.

Dodaj do koszyka Zawód tester. Od decyzji do zdobycia doświadczenia

 

Osoby które kupowały "Zawód tester. Od decyzji do zdobycia doświadczenia", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Poradnik design thinking - czyli jak wykorzysta
  • Kosymulacja. Elastyczne projektowanie i symulacja wielodomenowa
  • F# 4.0 dla zaawansowanych. Wydanie IV
  • Systemy reaktywne. Wzorce projektowe i ich stosowanie

Dodaj do koszyka Zawód tester. Od decyzji do zdobycia doświadczenia

Spis treści

Zawód tester. Od decyzji do zdobycia doświadczenia eBook -- spis treści

  • OkÅ‚adka
  • Strona tytuÅ‚owa
  • Strona redakcyjna
  • Spis treÅ›ci
  • Przedmowa do drugiego wydania
  • WstÄ™p
  • PodziÄ™kowania
  • 1. Konstrukcja książki
  • 2. Testowanie w piguÅ‚ce
    • Zadanie
  • 3. Cykl życia oprogramowania
    • 3.1. PomysÅ‚ (potrzeba)
    • 3.2. Rozwój koncepcji
    • 3.3. Planowanie
    • 3.4. Analiza wymagaÅ„
    • 3.5. Projektowanie
    • 3.6. Rozwój aplikacji
    • 3.7. Testowanie
    • 3.8. Wdrożenie
    • 3.9. Użycie i utrzymanie
    • 3.10. Emerytura. Koniec życia
    • 3.11. Inne fazy
  • 4. Testowanie
    • 4.1. Definicja testowania
    • Zadanie
    • 4.2. Procesy testowania
    • 4.2.1. Proces testowy wg BS7925-2
    • 4.2.2. Proces testowy wg IEEE 829
    • 4.2.3. Proces testowy wg ISO 29119
    • 4.2.4. Proces testowy wg ISTQB
    • 4.2.5. Podsumowanie
    • 4.3. BÅ‚Ä™dy, defekty, awarie, incydenty, zdarzenia, bugi
    • 4.3.1. Uciekinierzy
    • 4.3.2. BÅ‚Ä™dy popeÅ‚niane przez testerów
    • 4.3.3. Defekty powodujÄ… defekty
    • Zadanie
    • 4.4. Jakość oprogramowania a użytkownik
    • 4.5. Czym jest testowanie?
    • 4.5.1. Proces oraz zapewnienie jakoÅ›ci
    • 4.5.2. Weryfikować a walidować
    • 4.5.3. SzkoÅ‚a defektów kontra szkoÅ‚a jakoÅ›ci
    • 4.5.4. Testy automatyczne
    • Zadanie
    • 4.6. Testowanie jest potrzebne
    • 4.7. Testowanie jest nieskoÅ„czone
    • Zadanie
    • 4.8. O wyższoÅ›ci wczesnego testowania nad późnym
    • 4.9. Ekonomia testowania
    • Zadanie
  • 5. Dzielenie testowania
    • 5.1. Wprowadzenie
    • Zadanie
    • 5.2. Czarna skrzynka i biaÅ‚a skrzynka
    • 5.2.1. Testy biaÅ‚ej skrzynki
    • 5.2.2. Testy czarnej skrzynki
    • Zadanie
    • 5.3. Testowanie funkcjonalne i niefunkcjonalne
    • 5.3.1. Testy funkcjonalne
    • 5.3.2. Testy niefunkcjonalne
    • 5.3.3. Charakterystyki oprogramowania wg ISO 9126/ISO 25010
    • 5.3.4. Charakterystyki oprogramowania wg The Test Eye
    • 5.3.5. Charakterystyki oprogramowania wg Jamesa Bacha
    • Zadanie
    • 5.4. Testy potwierdzajÄ…ce
    • 5.4.1. Retesty
    • 5.4.2. Testowanie regresywne
    • Zadanie
    • 5.5. Testowanie statyczne i dynamiczne
    • 5.5.1. Testowanie statyczne
    • 5.5.2. Testowanie dynamiczne
    • 5.6. Zestawienie testów
    • Zadanie
  • 6. Zawód tester
    • 6.1. Wprowadzenie
    • 6.2. Edukacja testerska
    • 6.2.1. Edukacja szkolna
    • 6.2.2. Edukacja internetowa
    • 6.2.3. Edukacja przez praktykÄ™
    • 6.2.4. Edukacja w rzeczywistoÅ›ci
    • 6.2.5. Podsumowanie
    • 6.3. Certyfikacja testerska
    • 6.4. Testowanie oprogramowania ma swoich wrogów
    • 6.5. Cechy miÄ™kkie testera
    • 6.6. Trudne aspekty pracy testera
    • 6.7. Kto może testować produkt?
    • 6.8. UmiejÄ™tnoÅ›ci twarde testera
    • Zadanie
    • 6.9. PosÅ‚ugiwanie siÄ™ narzÄ™dziami i automatyzacja
    • 6.10. WspóÅ‚praca testerprogramista
    • 6.11. Rozwój testera w organizacji
    • 6.13. Zawód z przyszÅ‚oÅ›ciÄ…
    • 6.14. Zarobki testerów
    • 6.15. Praca testera w innych publikacjach
    • 6.16. Praca w charakterze testera
    • 6.16.1. Modele wspóÅ‚pracy
    • 6.17. Na rynku pracy
    • 6.18. Testerskie CV
    • 6.19. Rozmowa kwalifikacyjna
  • 7. Praktyka testowania
    • 7.1. Wprowadzenie
    • 7.2. PodejÅ›cia do testowania
    • 7.2.1. Strategie wynikajÄ…ce z podziaÅ‚ów w testowaniu
    • 7.2.2. Strategia testowania oparta na modelu dostarczania
    • 7.2.3. PodejÅ›cie negatywne do testów, czyli atak na oprogramowanie
    • 7.2.4. PodejÅ›cie do testowania w zależnoÅ›ci od dostÄ™pnoÅ›ci specyfikacji
    • 7.2.5. Testowanie oparte na ryzyku
    • 7.3. Planowanie
    • 7.4. Testowanie
    • 7.4.1. Element
    • 7.4.2. Formularze
    • 7.4.3. Funkcja
    • 7.4.4. Logika lub proces
    • PrzykÅ‚ady
    • 7.5. Raportowanie
    • 7.5.1. Subiektywna ocena jakoÅ›ci oprogramowania
    • 7.5.2. Raport z testów
    • 7.5.3. Raporty o defektach
    • 7.6. PrzykÅ‚adowe projekty
    • Projekt 1 strona internetowa
    • Projekt 2 strona internetowa z projektem
    • Projekt 3 aplikacja internetowa z procesem wspierajÄ…cym wytwarzanie i utrzymanie oprogramowania
    • Projekt 4 testy edukacyjnej aplikacji desktopowej
    • Projekt 5 testy aplikacji mobilnej
  • Bibliografia
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Zawód tester. Od decyzji do zdobycia doświadczenia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.