reklama - zainteresowany?

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - Helion

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
audiobook
Autor: Paweł Tkaczyk
ISBN: 978-83-246-5528-1
stron: 216, Format: audiobook
Data wydania: 2012-11-15
Księgarnia: Helion

Cena książki: 29,90 zł

Dodaj do koszyka Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Tagi: Biznes | Marketing | ÅšwiÄ…teczne prezenty!

Hejt to samo zło? Co by się stało, gdyby zabronić hejtowania? >> PRZECZYTAJ


  • Zero teorii
  • Sama praktyka
  • Polski autor w polskich realiach
  • Najbardziej aktualna wiedza

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znajÄ… siÄ™, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie wÅ‚aÅ›nie dlatego wiÄ™kszość potencjalnie Å›wietnych biznesów upada w ciÄ…gu pierwszych kilku lat dziaÅ‚alnoÅ›ci… Po prostu ich wÅ‚aÅ›ciciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominÄ™li rzeczy, na które obowiÄ…zkowo powinni zwrócić uwagÄ™, budujÄ…c swojÄ… firmÄ™. Na szczęście jest PaweÅ‚ Tkaczyk. NapisaÅ‚ tÄ™ książkÄ™, opierajÄ…c siÄ™ na swoich doÅ›wiadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. PrzyprawiÅ‚ jÄ… dużą dawkÄ… najaktualniejszej wiedzy na Å›wiatowym poziomie.

Autor spisaÅ‚ po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — wÅ‚aÅ›cicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneÅ› znać. KsiążkÄ™ możesz przeczytać od deski do deski, otrzymujÄ…c solidnÄ… dawkÄ™ informacji podanych w przystÄ™pny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. JeÅ›li jednak wolisz, możesz też czytać książkÄ™ na wyrywki, wybierajÄ…c zagadnienia, które najbardziej CiÄ™ interesujÄ…:

  • Silna marka
  • Strategia komunikacji marki
  • Identyfikacja wizualna
  • Nowy marketing
  • Case studies

Marketing to inwestycja — udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!


Dodaj do koszyka Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

 

Osoby które kupowały "Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki", wybierały także:

  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • JesteÅ› markÄ…. Jak odnieść sukces i pozostać sobÄ…
  • Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywnoÅ›ci. Wydanie II
  • Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogÅ‚eÅ› nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
  • GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w dziaÅ‚aniach marketingowych

Dodaj do koszyka Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Spis treści

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki Audiobook -- spis treści

Wstęp (7)

Rozdział I. Silna marka (9)

  • Marka to wizerunek, a nie logo! (10)
  • Strategia marki (14)
  • Budowanie marki: podstawy (18)
  • Tworzenie wartoÅ›ci marki - trzy różne korzyÅ›ci (21)
  • Czym jest wartość produktu? (24)
  • Czy marka musi być prawdziwa? (27)
  • Ile jest marki w Twojej marce? (29)
  • Przewaga konkurencyjna (32)
  • Czy Twoja marka siÄ™ wybija? (34)
  • Do którego miejsca przynależy Twoja marka? (37)
  • Rozszerzanie marki: tak, ale z gÅ‚owÄ… (40)
  • Co-branding, czyli Å‚Ä…czenie marek (43)
  • Marka korporacyjna (46)
  • Struktura marek w Twojej firmie (49)

Rozdział II. Strategia komunikacji marki (53)

  • Jak marka nauczyÅ‚a siÄ™ mówić (54)
  • GÅ‚Ä™bia marki (57)
  • Punkty stycznoÅ›ci z markÄ… (59)
  • Pozycjonowanie marki (61)
  • O pozycjonowaniu przez przymiotniki (64)
  • Naming. Co musisz wiedzieć? (66)
  • W jaki sposób pisać teksty reklamowe? (71)
  • Jak pisać tekst, który sprzedaje? (75)
  • Jak ważny jest wizerunek w Twojej branży? (80)
  • Sprzedawanie wody w czasie deszczu (82)
  • Klient poÅ›redni i bezpoÅ›redni (86)
  • Strategia Księżyca (89)
  • Test Sinatry (91)
  • Emocje w reklamie (94)
  • Rebranding - po co i komu? (96)

Rozdział III. Identyfikacja wizualna (99)

  • Symbolika logotypu (100)
  • Jak zaprojektować dobre logo? (104)
  • Skuteczna ulotka reklamowa (108)
  • Efektywny folder i broszura reklamowa (111)
  • Kosmetyka dokumentów firmowych (115)
  • Lepsza witryna internetowa (118)
  • Kreatywna wizytówka (120)
  • Spójny wizerunek firmy (123)
  • Kontekst czasowy identyfikacji wizualnej (125)
  • Projektowanie doÅ›wiadczenia (127)

Rozdział IV. Relacja klient - marka (129)

  • Czego bojÄ… siÄ™ klienci? (130)
  • Jak przyciÄ…gnąć uwagÄ™ konsumenta? (132)
  • Pozwól klientom zaangażować siÄ™ w TwojÄ… markÄ™ (136)
  • Też chcÄ™ być w bandzie, czyli o decyzjach konsumentów (139)
  • O zadowoleniu klientów (142)
  • Koszt zdobycia klienta (145)

Rozdział V. Nowy marketing (147)

  • Wszystkie drogi prowadzÄ…... na TwojÄ… stronÄ™ WWW (148)
  • Zadbaj o swój newsletter (151)
  • Blog firmowy jako narzÄ™dzie marketingowe (155)
  • Blogi wychodzÄ… z komputera (158)
  • O pÅ‚aceniu za informacje w internecie (160)
  • E-commerce idzie w stronÄ™ spoÅ‚ecznoÅ›ci? (163)
  • Czego e-commerce może siÄ™ nauczyć od tradycyjnego merchandisingu? (165)
  • Po co Ci strategia social media? (168)
  • Marketing w social media: narzÄ™dzia do monitorowania marki (172)
  • Brandjack, konsument przejmuje markÄ™ (175)
  • Brandowanie przyszÅ‚oÅ›ci (179)
  • Grywalizacja (184)

Rozdział VI. Case study (191)

  • Komunikacja marketingowa kliniki dentystycznej (192)
  • Rebranding IGAZ (194)
  • Tiry na tory - marka akcji spoÅ‚ecznej (197)
  • Urlop tacierzyÅ„ski, czyli o motywowaniu (200)
  • Chcesz moich pieniÄ™dzy? Wystarczy, że wydÅ‚użysz dobÄ™ (204)
  • Marketing mobilny - geolokalizacja (209)

Dodaj do koszyka Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.