reklama - zainteresowany?

Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI). Działania ankieterskie w call centers - Helion

Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI). Działania ankieterskie w call centers
Autor: Wojciech Jabłoński
ISBN: 9788380880504
okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 35,91 zł (poprzednio: 41,76 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,85 zł)

Dodaj do koszyka Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI). Działania ankieterskie w call centers

Tagi: Inne

Publikacja przybliża jednÄ… z najpopularniejszych technik stosowanych w badaniach sondażowych – wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI – Computer Assisted Telephone lnterviewing). Autor zapoznaje czytelnika z możliwoÅ›ciami i ograniczeniami techniki CATI oraz charakteryzuje obszary gÅ‚ównych zastosowaÅ„ wywiadu telefonicznego. Przedstawia również wyniki wÅ‚asnych badaÅ„ metodologicznych, zrealizowanych w kilkunastu firmach z Polski, Norwegii i Islandii stosujÄ…cych technikÄ™ CATI. Książka może zainteresować badaczy – zarówno akademickich, jak i komercyjnych – korzystajÄ…cych z techniki CATI. Przydatna bÄ™dzie również osobom odpowiedzialnym za aspekty organizacyjno-logistyczne procesu zbierania danych: managerom dziaÅ‚ów realizacji, kierownikom badawczych call centers czy superwizorom nadzorujÄ…cym pracÄ™ ankieterów telefonicznych. Publikacja – poza walorami czysto naukowymi – zawiera wiele treÅ›ci o charakterze aplikacyjnym. Autor zamieszcza w niej rekomendacje zwiÄ…zane z przygotowaniem i realizowaniem badaÅ„ sondażowych z zastosowaniem techniki wywiadu telefonicznego. 

Dodaj do koszyka Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI). Działania ankieterskie w call centers

 

Osoby które kupowały "Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI). Działania ankieterskie w call centers", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Sztuka podst
  • Lean dla bystrzaków. Wydanie II

Dodaj do koszyka Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI). Działania ankieterskie w call centers

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI). Działania ankieterskie w call centers

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.