reklama - zainteresowany?

Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI). Działania ankieterskie w call centers - Helion

Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI). Działania ankieterskie w call centers
Autor: Wojciech Jabłoński
ISBN: 9788380880504
okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 35,91 zł (poprzednio: 41,76 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,85 zł)

Dodaj do koszyka Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI). Działania ankieterskie w call centers

Tagi: Inne

Publikacja przybliża jedną z najpopularniejszych technik stosowanych w badaniach sondażowych – wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI – Computer Assisted Telephone lnterviewing). Autor zapoznaje czytelnika z możliwościami i ograniczeniami techniki CATI oraz charakteryzuje obszary głównych zastosowań wywiadu telefonicznego. Przedstawia również wyniki własnych badań metodologicznych, zrealizowanych w kilkunastu firmach z Polski, Norwegii i Islandii stosujących technikę CATI. Książka może zainteresować badaczy – zarówno akademickich, jak i komercyjnych – korzystających z techniki CATI. Przydatna będzie również osobom odpowiedzialnym za aspekty organizacyjno-logistyczne procesu zbierania danych: managerom działów realizacji, kierownikom badawczych call centers czy superwizorom nadzorującym pracę ankieterów telefonicznych. Publikacja – poza walorami czysto naukowymi – zawiera wiele treści o charakterze aplikacyjnym. Autor zamieszcza w niej rekomendacje związane z przygotowaniem i realizowaniem badań sondażowych z zastosowaniem techniki wywiadu telefonicznego. 

Dodaj do koszyka Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI). Działania ankieterskie w call centers

 

Osoby które kupowały "Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI). Działania ankieterskie w call centers", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby

Dodaj do koszyka Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI). Działania ankieterskie w call centers

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI). Działania ankieterskie w call centers

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.