reklama - zainteresowany?

Wprowadzenie do groznawstwa - Helion

Wprowadzenie do groznawstwa
ebook
Autor: Katarzyna Prajzner
ISBN: 978-83-814-2470-7
stron: 304, Format: ebook
Data wydania: 2020-02-19
Księgarnia: Helion

Cena książki: 29,90 zł

Dodaj do koszyka Wprowadzenie do groznawstwa

Tagi: Inne

Publikacja stanowi pierwszy na polskim rynku podrÄ™cznik o charakterze wprowadzenia do groznawstwa. SkÅ‚ada siÄ™ z dwóch części. Pierwsza jest prezentacjÄ… wybranych, najważniejszych kategorii analitycznych groznawstwa z perspektywy specyfiki obszaru gier i jego odrÄ™bnoÅ›ci od innych form medialnych. Druga zawiera przykÅ‚ady praktycznego wykorzystania omawianych wczeÅ›niej kategorii, a także analizy konkretnych gier lub ich gatunków.

*

Czytelnik otrzymuje zwiÄ™zÅ‚e kompendium wiedzy o studiach nad grami zespolone z indywidualnym podejÅ›ciem do analizowanych kategorii przez polskich badaczy, którzy sÄ… w stanie w krytyczny sposób ukazać ugruntowanÄ… już wiedzÄ™ na temat elektronicznej rozrywki, jak również twórczo jÄ… uzupeÅ‚nić. Autorzy sÄ… bowiem, mimo mÅ‚odego wieku, specjalistami w prezentowanych zakresach. Dobrane zagadnienia zwiÄ…zane z obszarem gier – takie jak narracja, postać, gatunek, interfejs, hardcorowy i casualowy styl grania, gry wobec innych mediów, kultura graczy oraz gamifikacja – zostaÅ‚y przedstawione w sposób wyczerpujÄ…cy i stanowiÄ… dobre wprowadzenie do groznawstwa.

Z recenzji prof. dr. hab. Jana Stasieńki

Dodaj do koszyka Wprowadzenie do groznawstwa

 

Osoby które kupowały "Wprowadzenie do groznawstwa", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Lean dla bystrzaków. Wydanie II
  • Gra bez koÅ„ca

Dodaj do koszyka Wprowadzenie do groznawstwa

Spis treści

Wprowadzenie do groznawstwa eBook -- spis treści

WstÄ™p   7

 

Część I. Kategorie i problemy badawcze             13

 

Katarzyna Prajzner, Narracja     15

Sonia Fizek, Postać         37

Maria B. Garda, Gatunek             61

Marcin M. Chojnacki, Interfejs 97

PaweÅ‚ Grabarczyk, Opozycja hardcore/casual   127

Kamil JÄ™drasiak, Gry wideo wobec innych mediów         149

Dominika Staszenko-Chojnacka, Kultura graczy                175

Sonia Fizek, Gamifikacja              195

 

Część II. Analizy tekstów             209

 

Artur Petz, KÅ‚Ä…cza i szyny. Narracyjna rola przestrzeni i czasu w grach FPS na przykÅ‚adzie Doom i Call of Duty 4                 211

Martyna Karpowicz, Udaremniona elipsa. Strategia growych adaptacji filmów na przykÅ‚adzie Ojca chrzestnego              225

Kamil JÄ™drasiak, SamoÅ›wiadomość gier wideo  245

Dominika Staszenko-Chojnacka, Zimowa groza. Analiza gry Silent Hill: Shattered Memories      265

Alicja Górska, Narracja Å›rodowiskowa jako konsensus dla oczekiwaÅ„ graczy na przykÅ‚adzie Dying Light               289

 

Nota bibliograficzna       303

Dodaj do koszyka Wprowadzenie do groznawstwa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.