Wojny konsolowe - Helion
ISBN: 978-8-3812-9041-8
stron: 576, Format: ebook
Data wydania: 2017-09-13
Księgarnia: Helion
Cena książki: 41,17 zł (poprzednio: 54,17 zł)
Oszczędzasz: 24% (-13,00 zł)
FascynujÄ…ca thriller korporacyjny o historii konfliktu, który na zawsze odmieniÅ‚ przemysÅ‚ gier wideo.
W 1990 roku rynek gier wideo należaÅ‚ do Nintendo. Sega byÅ‚a sÅ‚abnÄ…cÄ… firmÄ… z wielkimi aspiracjami. Wtedy na scenÄ™ wkroczyÅ‚ Tom Kalinske – czÅ‚owiek, który o grach nie wiedziaÅ‚ nic, ale miaÅ‚ rzadki talent do wygrywania batalii skazanych na porażkÄ™. Oto Dawid postanowiÅ‚ zmierzyć siÄ™ z Goliatem, a Å›wiat zapÅ‚onÄ…Å‚.
Bezlitosne starcie przerodziÅ‚o siÄ™ w globalnÄ… wojnÄ™ korporacyjnÄ… prowadzonÄ… na wielu frontach: od domowych salonów i szkolnych placów, przez sale zarzÄ…dów, po Kongres Stanów Zjednoczonych. Brat wystÄ…piÅ‚ przeciwko bratu, dziecko buntowaÅ‚o siÄ™ przeciw rodzicowi, Mario starÅ‚ siÄ™ z Sonikiem, Ameryka ponownie walczyÅ‚a z JaponiÄ….
Wojny konsolowe to oparta na ponad dwóch setkach wywiadów z byÅ‚ymi pracownikami wstrzÄ…sajÄ…ca opowieść o przeÅ‚omie na rynku gier. To także historia o tym, jak skromny, rodzinny czÅ‚owiek z ponadprzeciÄ™tnÄ… wyobraźniÄ… zainspirowaÅ‚ zespóÅ‚ straceÅ„ców do stworzenia interesu wartego 60 miliardów dolarów.
Osoby które kupowały "Wojny konsolowe", wybierały także:
- Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki 66,67 zł, (8,00 zł -88%)
- Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Mapa Agile & Scrum. Jak si 57,69 zł, (15,00 zł -74%)
- Sztuka podst 53,46 zł, (13,90 zł -74%)
- Lean dla bystrzaków. Wydanie II 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
Spis treści
Wojny konsolowe eBook -- spis treści
- Okładka
- Strona tytułowa
- Przedmowa. Seth Rogen i Evan Goldberg
- Od autora
- Prolog
- Część pierwsza. Genesis
- 1. Szansa
- 2. B + R
- 3. Historia Toma Kalinskego
- 4. Brutalne przebudzenie
- 5. Historia NOA
- 6. Zasady gry
- 7. Pocztówki z Arkansas
- 8. Narodziny ikony
- 9. Nieudany trip
- 10. Ekstremalnie niebezpieczne
- 11. Dokonać niemożliwego
- 12. Rewolucja z pikseli
- Część druga. Sonic kontra Mario
- 13. Wiatr zmian
- 14. Segaville
- 15. Fizyk jest niepocieszony
- 16. Zmęczyć przeciwnika
- 17. Starcie
- 18. Złote lato chłopca do bicia
- 19. Wróg mojego wroga
- 20. Coś, na co warto czekać
- 21. Serce i rozum
- Część trzecia. Następny poziom
- 22. Strzelanie do celu
- 23. Sequele, utarczki i baseball w Seattle
- 24. FYRIRGEFNING Syndanna
- 25. Powrót do pracy
- 26. Narodziny superbohatera
- 27. Poza grami wideo
- 28. Boca
- 29. Po zaciemnieniu, przed blaskiem
- 30. Po prostu to zrób
- 31. Za gorÄ…co, za zimno, w sam raz
- 32. Maszyna snów Kutaragiego
- 33. Zwycięska rundka
- 34. Policjanci i złodzieje
- 35. Shoshinkai
- 36. Prometeusz odnowiony
- 37. TrójkÄ…t miÅ‚osny SegaSonyNintendo
- 38. JakiÅ› potwór tu nadchodzi
- 39. No to lecimy!
- Część czwarta. Wojna domowa
- 40. Jak Grinch ukradł święta
- 41. Fugu
- 42. Barbarzyńcy u bram
- 43. Podróż na latajÄ…cym dywanie
- 44. Szalony jak lis
- 45. Nie do przyjęcia
- 46. Krew, pot i gzy
- 47. CzÅ‚owiek, który przyszedÅ‚ z Pepsi
- 48. Marsz lemingów
- 49. Zmiana stron
- 50. Punkt krytyczny
- 51. Ostatni i najlepszy PiotruÅ› Pan
- Część piÄ…ta. Å»óÅ‚w i zajÄ…c
- 52. Następna generacja
- 53. Najlepszy przyjaciel człowieka
- 54. Złapani w nocną pułapkę
- 55. Zbliża się wichura Nie, to nie metafora
- 56. Żołd
- 57. Życie na Marsie
- 58. Na górze róże
- 59. Upiór z przeszÅ‚oÅ›ci
- 60. Królowie dżungli
- 61. I zostały trzy
- 62. Na rozstaju dróg
- 63. Zabójczy instynkt
- 64. Koniec gry
- Epilog
- Podziękowania
- Zdjęcia
- Strona redakcyjna