reklama - zainteresowany?

Wojny konsolowe - Helion

Wojny konsolowe
ebook
Autor: Blake J. Harris
ISBN: 978-8-3812-9041-8
stron: 576, Format: ebook
Data wydania: 2017-09-13
Księgarnia: Helion

Cena książki: 41,17 zł (poprzednio: 54,17 zł)
Oszczędzasz: 24% (-13,00 zł)

Dodaj do koszyka Wojny konsolowe

Tagi: Inne | Inne ulubione gry | Minecraft | Programowanie gier | Tworzenie gier

Fascynująca thriller korporacyjny o historii konfliktu, który na zawsze odmienił przemysł gier wideo.

W 1990 roku rynek gier wideo należał do Nintendo. Sega była słabnącą firmą z wielkimi aspiracjami. Wtedy na scenę wkroczył Tom Kalinske – człowiek, który o grach nie wiedział nic, ale miał rzadki talent do wygrywania batalii skazanych na porażkę. Oto Dawid postanowił zmierzyć się z Goliatem, a świat zapłonął.

Bezlitosne starcie przerodziło się w globalną wojnę korporacyjną prowadzoną na wielu frontach: od domowych salonów i szkolnych placów, przez sale zarządów, po Kongres Stanów Zjednoczonych. Brat wystąpił przeciwko bratu, dziecko buntowało się przeciw rodzicowi, Mario starł się z Sonikiem, Ameryka ponownie walczyła z Japonią.

Wojny konsolowe to oparta na ponad dwóch setkach wywiadów z byłymi pracownikami wstrząsająca opowieść o przełomie na rynku gier. To także historia o tym, jak skromny, rodzinny człowiek z ponadprzeciętną wyobraźnią zainspirował zespół straceńców do stworzenia interesu wartego 60 miliardów dolarów.

Dodaj do koszyka Wojny konsolowe

 

Osoby które kupowały "Wojny konsolowe", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby

Dodaj do koszyka Wojny konsolowe

Spis treści

Wojny konsolowe eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Przedmowa. Seth Rogen i Evan Goldberg
  • Od autora
  • Prolog
  • Część pierwsza. Genesis
    • 1. Szansa
    • 2. B + R
    • 3. Historia Toma Kalinskego
    • 4. Brutalne przebudzenie
    • 5. Historia NOA
    • 6. Zasady gry
    • 7. Pocztówki z Arkansas
    • 8. Narodziny ikony
    • 9. Nieudany trip
    • 10. Ekstremalnie niebezpieczne
    • 11. Dokonać niemożliwego
    • 12. Rewolucja z pikseli
  • Część druga. Sonic kontra Mario
    • 13. Wiatr zmian
    • 14. Segaville
    • 15. Fizyk jest niepocieszony
    • 16. Zmęczyć przeciwnika
    • 17. Starcie
    • 18. Złote lato chłopca do bicia
    • 19. Wróg mojego wroga
    • 20. Coś, na co warto czekać
    • 21. Serce i rozum
  • Część trzecia. Następny poziom
    • 22. Strzelanie do celu
    • 23. Sequele, utarczki i baseball w Seattle
    • 24. FYRIRGEFNING Syndanna
    • 25. Powrót do pracy
    • 26. Narodziny superbohatera
    • 27. Poza grami wideo
    • 28. Boca
    • 29. Po zaciemnieniu, przed blaskiem
    • 30. Po prostu to zrób
    • 31. Za gorąco, za zimno, w sam raz
    • 32. Maszyna snów Kutaragiego
    • 33. Zwycięska rundka
    • 34. Policjanci i złodzieje
    • 35. Shoshinkai
    • 36. Prometeusz odnowiony
    • 37. Trójkąt miłosny SegaSonyNintendo
    • 38. Jakiś potwór tu nadchodzi
    • 39. No to lecimy!
  • Część czwarta. Wojna domowa
    • 40. Jak Grinch ukradł święta
    • 41. Fugu
    • 42. Barbarzyńcy u bram
    • 43. Podróż na latającym dywanie
    • 44. Szalony jak lis
    • 45. Nie do przyjęcia
    • 46. Krew, pot i gzy
    • 47. Człowiek, który przyszedł z Pepsi
    • 48. Marsz lemingów
    • 49. Zmiana stron
    • 50. Punkt krytyczny
    • 51. Ostatni i najlepszy Piotruś Pan
  • Część piąta. Żółw i zając
    • 52. Następna generacja
    • 53. Najlepszy przyjaciel człowieka
    • 54. Złapani w nocną pułapkę
    • 55. Zbliża się wichura Nie, to nie metafora
    • 56. Żołd
    • 57. Życie na Marsie
    • 58. Na górze róże
    • 59. Upiór z przeszłości
    • 60. Królowie dżungli
    • 61. I zostały trzy
    • 62. Na rozstaju dróg
    • 63. Zabójczy instynkt
    • 64. Koniec gry
  • Epilog
  • Podziękowania
  • Zdjęcia
  • Strona redakcyjna

Dodaj do koszyka Wojny konsolowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.