reklama - zainteresowany?

Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu - Helion

Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Autor: Laura Ries, Al Ries
Tytuł oryginału: Visual Hammer: Nail your brand into the mind with the emotional power of a visual
Tłumaczenie: Arkadiusz Romanek
ISBN: 978-83-283-2071-0
stron: 208, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-16
Księgarnia: Helion

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu

Tagi: Inne | Marketing

Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii. Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, ale słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu marki. Często skuteczniej działa obraz, a jeszcze lepsza jest taka kombinacja słowa i obrazu, która obudzi nasze emocje.

Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiesz się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący). W ten sposób sprawisz, że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy. Jeśli odpowiednio wzmocnisz obraz werbalnym przekazem pozycjonującym, uda Ci się entuzjastycznie nastawić odbiorcę do Twojego produktu.

Z tej książki dowiesz się:

  • że obrazy i słowa są trochę jak młotki i gwoździe,
  • jak wybrać najlepszy młotek, czyli stworzyć obraz wart zapamiętania,
  • jak wykuć najlepszy gwóźdź, czyli zwrócić się przekonująco do odbiorcy,
  • jaką rolę odgrywa właściwe opakowanie,
  • jak pielęgnować i wykorzystać mit założyciela,
  • jak używać wizerunku celebrytów i zwierząt ,
  • jak bogatym źródłem inspiracji jest historia.

Oto 10 wizualnych narzędzi, których można użyć do budowy marki:

  1. Kształt
  2. Kolor
  3. Produkt
  4. Opakowanie
  5. Akcja
  6. Założyciel
  7. Symbol
  8. Założyciel
  9. Symbol
  10. Dziedzictwo

Dodaj do koszyka Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu

 

Osoby które kupowały "Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku
  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Sztuka podst
  • Lean dla bystrzaków. Wydanie II

Dodaj do koszyka Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu

Spis treści

Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu -- spis treści

  • INNE KSIĄŻKI LAURY RIES
  • INNE KSIĄŻKI LAURY RIES I ALA RIESA
  • WSTĘP DO WYDANIA POLSKIEGO
  • PRZEDMOWA Ala Riesa
  • 1 WIZUALNY MŁOTEK Jego zadziwiająca moc
  • 2 GWÓŹDŹ Ostateczny cel
  • 3 KSZTAŁT Im prostszy, tym lepszy
  • 4 KOLOR Musisz wyróżnić się odmiennością
  • 5 PRODUKT Idealny młotek
  • 6 OPAKOWANIE Zrób to inaczej
  • 7 AKCJA Skuteczniejsza niż nieruchomy obraz
  • 8 ZAŁOŻYCIEL Naturalny wizualny młotek
  • 9 SYMBOL Wizualizacja niewidzialnego
  • 10 CELEBRYTA Gwiazda w wizerunku marki wady i zalety
  • 11 ZWIERZĘTA Animizacja się sprawdza
  • 12 DZIEDZICTWO Czerpanie z bogactw historii
  • 13 TWÓJ WŁASNY MŁOTEK Jak go znaleźć?
  • O autorze LAURA RIES

Dodaj do koszyka Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.