reklama - zainteresowany?

W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych - Helion

W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych
Autor: Wayne Breitbarth
Tytuł oryginału: The Power Formula for LinkedIn Success (Second Edition - Entirely Revised): Kick-start Your Business, Brand, and Job Search
TÅ‚umaczenie: Magda Witkowska
ISBN: 978-83-246-9200-2
stron: 240, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2015-04-20
Księgarnia: Helion

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych

Tagi: Kariera | Social Media

Przekuj wirtualne kontakty w realne korzyści!

Media społecznościowe to dziś integralna część naszego życia. Tweetujemy o premierach kinowych, dzielimy się fotkami z wakacji, udostępniamy swoje treningi i dodajemy filmiki z koncertów. Możliwości są nieograniczone, dlaczego więc nie wykorzystać tego potencjału dla zwiększenia własnego zysku? Internet to nie tylko zabawa!

Odkryj międzynarodowy serwis społecznościowy idealnie dostosowany do Twoich biznesowych potrzeb i nadaj rozpęd swojej karierze zawodowej. Poznaj te możliwości LinkedIn, które pozwolą Ci zdobyć przewagę konkurencyjną. Dzięki temu praktycznemu podręcznikowi nauczysz się w pełni wykorzystywać nowoczesne narzędzia LinkedIn i wprowadzisz na nowy poziom swoje działania związane z poszukiwaniem pracy, prowadzeniem marketingu, rozwojem firmy czy sprzedażą. Wystarczy odrobina zaangażowania, a Twoja sieć kontaktów rozszerzy się jeszcze bardziej, co przyniesie Ci realne zyski.

Wayne Breitbarth napisał znakomity poradnik korzystania z jednej z najszybciej rozwijających się społecznościowych platform marketingowych. Każdy przedstawiciel świata biznesu dowie się z tej rzeczowej książki, dlaczego warto być obecnym w LinkedIn. Przeczytaj ją i dowiedz się więcej.

Jack Covert, założyciel, 800-CEO-READ

Warunkiem odniesienia sukcesu w dzisiejszych realiach biznesowych jest umiejętność skutecznego wykorzystywania jednego z najpotężniejszych współczesnych narzędzi, czyli serwisu LinkedIn. Lektura książki Breitbartha to znakomity punkt wyjścia.

Erik Qualman, autor międzynarodowego bestsellera Socialnomics

Dodaj do koszyka W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych

Spis treści

W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych -- spis treści

O książce (13)

Wprowadzenie. Nigdy nie chciałem rejestrować się w tym serwisie! (15)

RozdziaÅ‚ 1. Nowy punkt widzenia na media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe. Wzór na sukces z LinkedIn (23)

  • Twoje niepowtarzalne doÅ›wiadczenie
  • Twoje niepowtarzalne relacje
  • NarzÄ™dzie

RozdziaÅ‚ 2. Projekt na milion boksów. LinkedIn - aby niewidoczne staÅ‚o siÄ™ widoczne (29)

Rozdział 3. Konkrety. Profil w serwisie LinkedIn - podstawy (41)

RozdziaÅ‚ 4. BÅ‚yskawiczna wizytówka. Profil w LinkedIn - osobista ramka identyfikacyjna (47)

  • ImiÄ™ i nazwisko
  • ZdjÄ™cie
  • NagÅ‚ówek

Rozdział 5. Życiorys na sterydach. Profil w LinkedIn - doświadczenie (55)

RozdziaÅ‚ 6. Pokaż siÄ™ z najlepszej strony. Profil w LinkedIn - kolejne pozycje z górnej ramki (61)

  • Lokalizacja i branża
  • WyksztaÅ‚cenie
  • Informacje kontaktowe
  • Witryny internetowe
  • Adres URL profilu publicznego

Rozdział 7. Brawo! Profil w LinkedIn - podsumowanie (71)

  • Podsumowanie
  • Specjalizacja

Rozdział 8. Nie sądzisz, że jesteś dobry? Profil w LinkedIn - rekomendacje (81)

  • Ile rekomendacji powinienem mieć?
  • Co powinno być napisane w moich rekomendacjach?
  • Dlaczego rekomendacje sÄ… tak ważne?
  • Wskazówki dotyczÄ…ce pozyskiwania rekomendacji

RozdziaÅ‚ 9. Nie jesteÅ› szarym Kowalskim. Profil w LinkedIn - przesyÅ‚anie plików, dodatkowe sekcje i narzÄ™dzia (89)

  • PrzesyÅ‚anie plików
  • Specjalne sekcje profilu
  • NarzÄ™dzia

Rozdział 10. Kogo chciałbyś znaleźć? Wyszukiwanie w LinkedIn (105)

  • Zapisz wyszukiwanie (112)

Rozdział 11. Znalazłem Cię, ale nie wiem, co mam z Tobą zrobić. Kontaktowanie się ze znalezioną osobą (115)

  • Funkcja przedstawieÅ„

RozdziaÅ‚ 12. GdzieÅ› tam kryje siÄ™ zÅ‚oto. Poszerzanie sieci kontaktów (123)

  • Importowanie kontaktów
  • NawiÄ…zywanie kontaktu z kolegami ze szkoÅ‚y
  • Outlook Social Connector
  • "Osoby, które możesz znać"
  • Akceptowanie lub odrzucanie próÅ›b o nawiÄ…zanie kontaktu
  • NawiÄ…zywanie kontaktu z konkurentami
  • Tagi
  • "Kto wyÅ›wietlaÅ‚ Twój profil"

Rozdział 13. Słowa kluczowe to podstawa. Maksymalizacja szans na to, aby znaleźć innych i samemu dać się znaleźć (135)

  • DokÅ‚adne frazy
  • Operator "I"
  • Operator "LUB"
  • Operator "NIE"
  • Optymalizacja profilu pod kÄ…tem sÅ‚ów kluczowych

Rozdział 14. Obecność firm w LinkedIn. Poszukiwanie firm i informacji na ich temat (143)

  • Polityki i procedury zwiÄ…zane z social media

Rozdział 15. Nadaj swojej obecności w LinkedIn większy impet. Potencjał grup (151)

Rozdział 16. Pokaż pieniądze! Jakie działania podejmują skuteczni użytkownicy? (157)

Rozdział 17. Twoje konto, Twoje ustawienia, Twoje decyzje. Ustawienia i Centrum pomocy w LinkedIn (169)

  • Konta pÅ‚atne i darmowe
  • Centrum pomocy

RozdziaÅ‚ 18. Nowy najlepszy przyjaciel poszukujÄ…cych pracy. LinkedIn - najwiÄ™ksza na Å›wiecie internetowa baza danych dokumentów rekrutacyjnych (175)

Rozdział 19. Gotowi... do startu... start! Sześć tygodni, dwie godziny tygodniowo, czyli mapa drogowa sukcesu (185)

  • Tygodnie 1. - 6.
  • Organizacja czasu w LinkedIn

RozdziaÅ‚ 20. ZakoÅ„czenie (a może dopiero poczÄ…tek?). Do którego obozu należysz? (197)

Rozdział dodatkowy. Moje dzieci są już na Facebooku - nie mogą znaleźć pracy tam? Dlaczego studenci powinni dołączyć do LinkedIn (201)

Zasoby. Liczy się każdy znak. Wykorzystaj dostępne miejsce jak najlepiej (209)

Profil doskonały. Lista kontrolna optymalizacji profilu w LinkedIn (213)

Witryny internetowe w LinkedIn. Twój "odnoÅ›nik" do przyszÅ‚ych okazji biznesowych (217)

Wyszukiwanie osób w LinkedIn. Twoja przepustka do wyższego ROI (221)

Grupy w LinkedIn. Osiągnij dzięki nim wymierne korzyści (225)

Podziękowania (229)

O autorze (233)

Dodaj do koszyka W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.