reklama - zainteresowany?

Umiejętności analityczne w pracy z danymi i sztuczną inteligencją. Wykorzystywanie najnowszych technologii w rozwijaniu przedsiębiorstwa - Helion

Umiejętności analityczne w pracy z danymi i sztuczną inteligencją. Wykorzystywanie najnowszych technologii w rozwijaniu przedsiębiorstwa
Autor: Daniel Vaughan
ISBN: 978-83-283-7346-4
okładka: miękka
Data wydania: 2020-12-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 44,25 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-14,75 zł)

Dodaj do koszyka Umiejętności analityczne w pracy z danymi i sztuczną inteligencją. Wykorzystywanie najnowszych technologii w rozwijaniu przedsiębiorstwa

Dodaj do koszyka Umiejętności analityczne w pracy z danymi i sztuczną inteligencją. Wykorzystywanie najnowszych technologii w rozwijaniu przedsiębiorstwa

 

Osoby które kupowały "Umiejętności analityczne w pracy z danymi i sztuczną inteligencją. Wykorzystywanie najnowszych technologii w rozwijaniu przedsiębiorstwa", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Ruby on Rails. Ćwiczenia
  • DevOps w praktyce. Kurs video. Jenkins, Ansible, Terraform i Docker
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Scrum. O zwinnym zarzÄ…dzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Umiejętności analityczne w pracy z danymi i sztuczną inteligencją. Wykorzystywanie najnowszych technologii w rozwijaniu przedsiębiorstwa

Spis treści

Umiejętności analityczne w pracy z danymi i sztuczną inteligencją. Wykorzystywanie najnowszych technologii w rozwijaniu przedsiębiorstwa -- spis treści


Wprowadzenie 5

1. Myślenie analityczne i przedsiębiorstwa sterowane sztuczną inteligencją 11

  • Czym jest sztuczna inteligencja? 12
  • Dlaczego wspóÅ‚czesna AI nie speÅ‚ni pokÅ‚adanych w niej nadziei? 13
  • Jak siÄ™ tutaj znaleźliÅ›my? 13
  • Historia niespeÅ‚nionych oczekiwaÅ„ 17
  • UmiejÄ™tnoÅ›ci analityczne w nowoczesnym, sterowanym sztucznÄ… inteligencjÄ… przedsiÄ™biorstwie 18
  • GÅ‚ówne wnioski 18
  • Dodatkowe materiaÅ‚y 19

2. Wprowadzenie do myślenia analitycznego 21

  • Pytania deskryptywne, predykcyjne i normatywne 21
  • Pytania biznesowe i KPI 25
  • Anatomia decyzji: prosty rozkÅ‚ad 27
  • Wprowadzenie do przyczynowoÅ›ci 30
  • Niepewność 37
  • GÅ‚ówne wnioski 41
  • Dodatkowe materiaÅ‚y 42

3. Zadawanie właściwych pytań biznesowych 43

  • Od celów do pytaÅ„ biznesowych 43
  • Pytania deskryptywne, predykcyjne i normatywne 45
  • Zawsze zaczynaj od pytania biznesowego i dziaÅ‚aj wstecz 45
  • Dalsza dekonstrukcja pytaÅ„ biznesowych 46
  • Nauka zadawania pytaÅ„ biznesowych: przykÅ‚ady typowych przypadków użycia 49
  • GÅ‚ówne wnioski 60
  • Dodatkowe materiaÅ‚y 61

4. Działania, dźwignie i decyzje 63

  • Co jest przekÅ‚adalne na dziaÅ‚ania? 63
  • Dźwignie fizyczne 64
  • Dźwignie ludzkie 65
  • Przypadki użycia - powtórka 76
  • GÅ‚ówne wnioski 79
  • Dodatkowe materiaÅ‚y 80

5. Od działań do konsekwencji: nauka upraszczania 81

  • Dlaczego musimy upraszczać? 82
  • Ćwiczenie zmysÅ‚u analitycznego: powitajmy Fermiego 83
  • Powtórka przykÅ‚adów z rozdziaÅ‚u 3. 92
  • GÅ‚ówne wnioski 99
  • Dodatkowe materiaÅ‚y 99

6. Niepewność 101

  • Z czego bierze siÄ™ niepewność? 102
  • Kwantyfikacja niepewnoÅ›ci 102
  • Podejmowanie decyzji w warunkach pewnoÅ›ci 107
  • Podejmowanie prostych decyzji w warunkach niepewnoÅ›ci 109
  • Decyzje w warunkach niepewnoÅ›ci 111
  • Normatywne i deskryptywne teorie podejmowania decyzji 115
  • PrzykÅ‚adowe paradoksy towarzyszÄ…ce podejmowaniu decyzji w warunkach niepewnoÅ›ci 116
  • Teoria w praktyce 120
  • Przypadki użycia - powtórka 125
  • GÅ‚ówne wnioski 133
  • Dodatkowe materiaÅ‚y 133

7. Optymalizacja 137

  • Czym jest optymalizacja? 137
  • Optymalizacja bez niepewnoÅ›ci 143
  • Optymalizacja w warunkach niepewnoÅ›ci 157
  • GÅ‚ówne wnioski 164
  • Dodatkowe materiaÅ‚y 164

8. Podsumowanie 167

  • UmiejÄ™tnoÅ›ci analityczne 167
  • Sterowane AI przedsiÄ™biorstwo przyszÅ‚oÅ›ci 173
  • Uwagi koÅ„cowe 176

Krótkie wprowadzenie do uczenia maszynowego 177

Dodaj do koszyka Umiejętności analityczne w pracy z danymi i sztuczną inteligencją. Wykorzystywanie najnowszych technologii w rozwijaniu przedsiębiorstwa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.