reklama - zainteresowany?

Umiejętności analityczne w pracy z danymi i sztuczną inteligencją. Wykorzystywanie najnowszych technologii w rozwijaniu przedsiębiorstwa - Helion

Umiejętności analityczne w pracy z danymi i sztuczną inteligencją. Wykorzystywanie najnowszych technologii w rozwijaniu przedsiębiorstwa
Autor: Daniel Vaughan
ISBN: 978-83-283-7346-4
okładka: miękka
Data wydania: 2020-12-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 44,25 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-14,75 zł)

Dodaj do koszyka Umiejętności analityczne w pracy z danymi i sztuczną inteligencją. Wykorzystywanie najnowszych technologii w rozwijaniu przedsiębiorstwa

Dodaj do koszyka Umiejętności analityczne w pracy z danymi i sztuczną inteligencją. Wykorzystywanie najnowszych technologii w rozwijaniu przedsiębiorstwa

 

Osoby które kupowały "Umiejętności analityczne w pracy z danymi i sztuczną inteligencją. Wykorzystywanie najnowszych technologii w rozwijaniu przedsiębiorstwa", wybierały także:

  • Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon 3. Konflikty na terytorium
  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Ruby on Rails. Ćwiczenia
  • Scrum. O zwinnym zarz

Dodaj do koszyka Umiejętności analityczne w pracy z danymi i sztuczną inteligencją. Wykorzystywanie najnowszych technologii w rozwijaniu przedsiębiorstwa

Spis treści

Umiejętności analityczne w pracy z danymi i sztuczną inteligencją. Wykorzystywanie najnowszych technologii w rozwijaniu przedsiębiorstwa -- spis treści


Wprowadzenie 5

1. Myślenie analityczne i przedsiębiorstwa sterowane sztuczną inteligencją 11

  • Czym jest sztuczna inteligencja? 12
  • Dlaczego współczesna AI nie spełni pokładanych w niej nadziei? 13
  • Jak się tutaj znaleźliśmy? 13
  • Historia niespełnionych oczekiwań 17
  • Umiejętności analityczne w nowoczesnym, sterowanym sztuczną inteligencją przedsiębiorstwie 18
  • Główne wnioski 18
  • Dodatkowe materiały 19

2. Wprowadzenie do myślenia analitycznego 21

  • Pytania deskryptywne, predykcyjne i normatywne 21
  • Pytania biznesowe i KPI 25
  • Anatomia decyzji: prosty rozkład 27
  • Wprowadzenie do przyczynowości 30
  • Niepewność 37
  • Główne wnioski 41
  • Dodatkowe materiały 42

3. Zadawanie właściwych pytań biznesowych 43

  • Od celów do pytań biznesowych 43
  • Pytania deskryptywne, predykcyjne i normatywne 45
  • Zawsze zaczynaj od pytania biznesowego i działaj wstecz 45
  • Dalsza dekonstrukcja pytań biznesowych 46
  • Nauka zadawania pytań biznesowych: przykłady typowych przypadków użycia 49
  • Główne wnioski 60
  • Dodatkowe materiały 61

4. Działania, dźwignie i decyzje 63

  • Co jest przekładalne na działania? 63
  • Dźwignie fizyczne 64
  • Dźwignie ludzkie 65
  • Przypadki użycia - powtórka 76
  • Główne wnioski 79
  • Dodatkowe materiały 80

5. Od działań do konsekwencji: nauka upraszczania 81

  • Dlaczego musimy upraszczać? 82
  • Ćwiczenie zmysłu analitycznego: powitajmy Fermiego 83
  • Powtórka przykładów z rozdziału 3. 92
  • Główne wnioski 99
  • Dodatkowe materiały 99

6. Niepewność 101

  • Z czego bierze się niepewność? 102
  • Kwantyfikacja niepewności 102
  • Podejmowanie decyzji w warunkach pewności 107
  • Podejmowanie prostych decyzji w warunkach niepewności 109
  • Decyzje w warunkach niepewności 111
  • Normatywne i deskryptywne teorie podejmowania decyzji 115
  • Przykładowe paradoksy towarzyszące podejmowaniu decyzji w warunkach niepewności 116
  • Teoria w praktyce 120
  • Przypadki użycia - powtórka 125
  • Główne wnioski 133
  • Dodatkowe materiały 133

7. Optymalizacja 137

  • Czym jest optymalizacja? 137
  • Optymalizacja bez niepewności 143
  • Optymalizacja w warunkach niepewności 157
  • Główne wnioski 164
  • Dodatkowe materiały 164

8. Podsumowanie 167

  • Umiejętności analityczne 167
  • Sterowane AI przedsiębiorstwo przyszłości 173
  • Uwagi końcowe 176

Krótkie wprowadzenie do uczenia maszynowego 177

Dodaj do koszyka Umiejętności analityczne w pracy z danymi i sztuczną inteligencją. Wykorzystywanie najnowszych technologii w rozwijaniu przedsiębiorstwa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.