reklama - zainteresowany?

UX dla początkujących. Sto krótkich lekcji - Helion

UX dla początkujących. Sto krótkich lekcji
Autor: Joel Marsh
Tytuł oryginału: UX for Beginners: A Crash Course in 100 Short Lessons
ISBN: 978-83-283-5925-3
okładka: miękka
Data wydania: 2019-09-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 36,75 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-12,25 zł)

Dodaj do koszyka UX dla początkujących. Sto krótkich lekcji

Dodaj do koszyka UX dla początkujących. Sto krótkich lekcji

 

Osoby które kupowały "UX dla początkujących. Sto krótkich lekcji", wybierały także:

  • Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon 3. Konflikty na terytorium
  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Ruby on Rails. Ćwiczenia
  • Scrum. O zwinnym zarz

Dodaj do koszyka UX dla początkujących. Sto krótkich lekcji

Spis treści

UX dla początkujących. Sto krótkich lekcji -- spis treści

1. Kwestie podstawowe

  • Lekcja 1. Czym są wrażenia użytkownika? (2)
  • Lekcja 2. Główne elementy projektowania UX (3)
  • Lekcja 3. Twój punkt widzenia (6)
  • Lekcja 4. Punkt widzenia użytkowników - trzy razy "co" (8)
  • Lekcja 5. Rozwiązania a pomysły (10)
  • Lekcja 6. Piramida oddziaływania na wrażenia użytkownika (11)

2. Zanim rozpoczniesz

  • Lekcja 7. Cele użytkownika i cele biznesowe (14)
  • Lekcja 8. Projektowanie UX jest procesem (16)
  • Lekcja 9. Zbieranie wymagań (18)
  • Lekcja 10. Wypracowywanie konsensusu (20)

3. Podstawy behawioryzmu

  • Lekcja 11. Psychologia a kultura (24)
  • Lekcja 12. Czym jest psychologia użytkownika? (26)
  • Lekcja 13. Czym jest wrażenie? (28)
  • Lekcja 14. Wrażenia świadome a wrażenia podświadome (30)
  • Lekcja 15. Emocje (32)
  • Lekcja 16. Czym są motywacje? (34)
  • Lekcja 17. Motywacja: seks i miłość (37)
  • Lekcja 18. Motywacja: poczucie przynależności (40)
  • Lekcja 19. Motywacja: pozycja społeczna (41)
  • Lekcja 20. Motywacja: sprawiedliwość (43)
  • Lekcja 21. Motywacja: zrozumienie (ciekawość) (45)

4. Badania nad użytkownikami

  • Lekcja 22. Czym są badania nad użytkownikami? (48)
  • Lekcja 23. Czym nie są badania nad użytkownikami? (51)
  • Lekcja 24. Ilu użytkowników potrzebujesz? (53)
  • Lekcja 25. Jak zadawać pytania (55)
  • Lekcja 26. Jak obserwować użytkownika (57)
  • Lekcja 27. Wywiady (59)
  • Lekcja 28. Ankiety (60)
  • Lekcja 29. Sortowanie kart (62)
  • Lekcja 30. Tworzenie profili użytkowników (64)
  • Lekcja 31. Urządzenia (66)

5. Ograniczenia naszych umysłów

  • Lekcja 32. Czym jest intuicja? (70)
  • Lekcja 33. Czym jest błąd poznawczy? (72)
  • Lekcja 34. Złudzenie wyboru (74)
  • Lekcja 35. Uwaga (76)
  • Lekcja 36. Pamięć (78)
  • Lekcja 37. Hiperboliczne obniżenie wartości (80)

6. Architektura informacji

  • Lekcja 38. Czym jest architektura informacji? (84)
  • Lekcja 39. Historyjki użytkownika (86)
  • Lekcja 40. Typy architektury informacji (87)
  • Lekcja 41. Strony statyczne i dynamiczne (89)
  • Lekcja 42. Czym jest przepływ? (91)
  • Lekcja 43. Użytkownicy nie chodzą wstecz (92)

7. Projektowanie zachowań

  • Lekcja 44. Projektowanie celowe (96)
  • Lekcja 45. Nagrody i kary (97)
  • Lekcja 46. Warunkowanie i uzależnianie (99)
  • Lekcja 47. Grywalizacja (102)
  • Lekcja 48. Budowa chwytliwych treści (104)
  • Lekcja 49. Jak wzbudzać zaufanie (106)
  • Lekcja 50. Jak doświadczenie wpływa na odbierane wrażenia (108)

8. Zasady projektowania wizualnego

  • Lekcja 51. Ciężar wizualny (kontrast i rozmiar) (112)
  • Lekcja 52. Kolory (114)
  • Lekcja 53. Powtórzenia i odstępstwa od wzorców (116)
  • Lekcja 54. Napięcie liniowe i napięcie brzegowe (118)
  • Lekcja 55. Ułożenie i sąsiedztwo (121)
  • Lekcja 56. Wykorzystanie ruchu w projektowaniu wrażeń użytkownika (123)

9. Makiety i prototypy

  • Lekcja 57. Czym jest makieta? (128)
  • Lekcja 58. Czym makieta nie jest? (129)
  • Lekcja 59. Rozwijaj umiejętności, zamiast poznawać narzędzia (131)
  • Lekcja 60. Unikaj wygodnych przykładów (133)
  • Lekcja 61. Czym jest wzorzec projektowy? (135)
  • Lekcja 62. Schemat "Z", schemat "F" i hierarchia wzrokowa (136)
  • Lekcja 63. Układ strony: struktura (139)
  • Lekcja 64. Układ strony: linia przewijania, obrazy i nagłówki (141)
  • Lekcja 65. Układ strony: osie interakcji (143)
  • Lekcja 66. Formularze (145)
  • Lekcja 67. Przyciski główne i poboczne (148)
  • Lekcja 68. Projektowanie adaptywne i responsywne (150)
  • Lekcja 69. Projektować od zera czy zmieniać istniejące rozwiązanie? (151)
  • Lekcja 70. Dotyk kontra mysz (153)

10. Psychologia użyteczności

  • Lekcja 71. Czym właściwie jest użyteczność? (158)
  • Lekcja 72. Prosto, łatwo, szybko lub minimalnie (160)
  • Lekcja 73. Przeglądanie, wyszukiwanie i odkrywanie (162)
  • Lekcja 74. Konsekwencja i oczekiwania (164)
  • Lekcja 75. Odwrócone wrażenia użytkownika (166)
  • Lekcja 76. Dostępność (168)

11. Treści

  • Lekcja 77. Tworzenie tekstów dla wrażeń użytkownika kontra tworzenie tekstów reklamowych (172)
  • Lekcja 78. Przepis na wezwanie do działania (174)
  • Lekcja 79. Instrukcje, etykiety i przyciski (176)
  • Lekcja 80. Strony docelowe (178)
  • Lekcja 81. Czytelność (180)
  • Lekcja 82. Przepis na przekonywanie (182)
  • Lekcja 83. Jak zachęcać ludzi do udostępniania (184)

12. Chwila prawdy

  • Lekcja 84. Start jest eksperymentem (189)

13. Dane z perspektywy projektantów

  • Lekcja 85. Czy można zmierzyć duszę? (192)
  • Lekcja 86. Czym są dane analityczne? (194)
  • Lekcja 87. Kształty wykresów (196)
  • Lekcja 88. Statystyki: sesje kontra użytkownicy (204)
  • Lekcja 89. Statystyki: nowi odwiedzający kontra powracający (206)
  • Lekcja 90. Statystyki: wyświetlenia stron (208)
  • Lekcja 91. Statystyki: czas (209)
  • Lekcja 92. Statystyki: współczynnik odrzuceń i współczynnik wyjść (211)
  • Lekcja 93. Prawdopodobieństwo interakcji (213)
  • Lekcja 94. Struktura kontra wybór (215)
  • Lekcja 95. Testy A/B (217)
  • Lekcja 96. Testowanie wielo-i-co-dalej?! (219)
  • Lekcja 97. Czasem można się czegoś dowiedzieć tylko przez testy A/B (221)

14. Znajdź sobie pracę, obiboku

  • Lekcja 98. Co projektant wrażeń użytkownika robi przez cały dzień? (224)
  • Lekcja 99. Jaki rodzaj pracy jest najlepszy dla Ciebie? (227)
  • Lekcja 100. Co powinno się znaleźć w portfolio projektanta UX? (230)

Skorowidz (233)

Dodaj do koszyka UX dla początkujących. Sto krótkich lekcji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.