reklama - zainteresowany?

TypeScript: Skuteczne programowanie, wyd. II. 83 sposoby ulepszania kodu TypeScript - Helion

TypeScript: Skuteczne programowanie, wyd. II. 83 sposoby ulepszania kodu TypeScript
ebook
Autor: Dan Vanderkam
ISBN: 9788375415612
stron: 438, Format: ebook
Data wydania: 2024-09-06
Ksi臋garnia: Helion

Cena ksi膮偶ki: 80,99 z艂 (poprzednio: 89,99 z艂)
Oszcz臋dzasz: 10% (-9,00 z艂)

Dodaj do koszyka TypeScript: Skuteczne programowanie, wyd. II. 83 sposoby ulepszania kodu TypeScript

Tagi: Inne - Programowanie | Techniki programowania

TypeScript jest typowanym nadzbiorem j

Dodaj do koszyka TypeScript: Skuteczne programowanie, wyd. II. 83 sposoby ulepszania kodu TypeScript

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "TypeScript: Skuteczne programowanie, wyd. II. 83 sposoby ulepszania kodu TypeScript", wybiera艂y tak偶e:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Poradnik design thinking - czyli jak wykorzysta
  • Kosymulacja. Elastyczne projektowanie i symulacja wielodomenowa
  • F# 4.0 dla zaawansowanych. Wydanie IV
  • Systemy reaktywne. Wzorce projektowe i ich stosowanie

Dodaj do koszyka TypeScript: Skuteczne programowanie, wyd. II. 83 sposoby ulepszania kodu TypeScript

Spis tre艣ci

TypeScript: Skuteczne programowanie, wyd. II. 83 sposoby ulepszania kodu TypeScript eBook -- spis tre艣ci

  • Spis tre艣ci
  • Przedmowa do drugiego wydania
  • Przedmowa do pierwszego wydania
    • Poznajemy TypeScript
      • Element 1: Relacja mi臋dzy TypeScript a JavaScript
      • Element 2: Kt贸re opcje TypeScript wykorzystujemy
      • Element 3: Generowanie kodu jest niezale偶ne od typ贸w
      • Element 4: Przyzwyczaj si臋 do strukturalnego typowania
      • Element 5: Ograniczanie u偶ycia typu any
    • System typowania TypeScript
      • Element 6: U偶ywanie edytora do sprawdzania i eksploracji systemu typowania
      • Element 7: Typy jako zbiory warto艣ci
      • Element 8: Ustalanie, czy symbol nale偶y do przestrzeni typu czy do przestrzeni warto艣ci
      • Element 9: Deklarujmy typy zamiast stosowa膰 asercje typ贸w
      • Element 10: Unikajmy typ贸w opakowuj膮cych obiekty (String, Number, Boolean, Symbol, BigInt)
      • Element 11: Limity testowania dodatkowych w艂a艣ciwo艣ci
      • Element 12: Stosujmy typy w ca艂ych wyra偶eniach funkcyjnych, gdy jest to mo偶liwe
      • Element 13: Odr贸偶niajmy typ od interfejsu
      • Element 14: U偶ywajmy readonly, aby unikn膮膰 b艂臋d贸w zwi膮zanych z mutowaniem
      • Element 15: U偶ywajmy operacji typ贸w i typ贸w generycznych, aby unikn膮膰 powt贸rze艅
      • Element 16: Korzystajmy z sygnatur indeks贸w dla danych dynamicznych
      • Element 17: Unikanie liczbowych sygnatur indeks贸w
    • Wnioskowanie typ贸w i analiza przep艂ywu sterowania
      • Element 18: Unikajmy za艣miecania kodu typami, kt贸re mo偶na wywnioskowa膰
      • Element 19: U偶ywajmy r贸偶nych zmiennych dla r贸偶nych typ贸w
      • Element 20: Rozszerzanie typ贸w
      • Element 21: Tworzenie ca艂ych obiekt贸w od razu
      • Element 22: Zaw臋偶anie typ贸w
      • Element 23: Zachowajmy sp贸jno艣膰 w u偶ywaniu alias贸w
      • Element 24: Jak wykorzystuje si臋 kontekst podczas wnioskowania typ贸w
      • Element 25: Ewolucja typu any
      • Element 26: Korzystajmy z konstrukcji funkcyjnych i bibliotek, aby u艂atwi膰 przep艂yw typ贸w
      • Element 27: U偶ywajmy funkcji asynchronicznych zamiast wywo艂a艅 zwrotnych
      • Element 28: U偶ywanie klas i rozwijania funkcji do tworzenia nowych punkt贸w wnioskowania
    • Projektowanie typ贸w
      • Element 29: Preferujmy typy, kt贸re zawsze reprezentuj膮 poprawne stany
      • Element 30: Liberalne podej艣cie do akceptowanych warto艣ci i surowe do zwracanych danych
      • Element 31: Nie powtarzajmy informacji o typie w dokumentacji
      • Element 32: Unikajmy do艂膮czania null lub undefined w aliasach typu
      • Element 33: Przeno艣my warto艣ci null poza obr臋b swojego typu
      • Element 34: U偶ywajmy unii interfejs贸w zamiast interfejs贸w z uniami
      • Element 35: Preferujmy bardziej precyzyjne alternatywy typ贸w 艂a艅cuchowych
      • Element 36: U偶ywanie oddzielnego typu dla warto艣ci specjalnych
      • Element 37: Ograniczanie u偶ycia w艂a艣ciwo艣ci opcjonalnych
      • Element 38: Unikajmy wielokrotnych parametr贸w o tym samym typie
      • Element 39: Preferujmy typy ujednolicone do modelowania r贸偶nic
      • Element 40: U偶ywajmy typ贸w niekompletnych zamiast nieprecyzyjnych
      • Element 41: Nazywajmy typy zgodnie z j臋zykiem dziedziny swojego projektu
      • Element 42: Unikajmy typ贸w opartych na danych anegdotycznych
    • Niesolidno艣膰 i typ any
      • Element 43: U偶ywanie mo偶liwie najw臋偶szego zakresu dla typ贸w any
      • Element 44: Preferujmy warianty bardziej precyzyjne od zwyk艂ego typu any
      • Element 45: Ukrywajmy nie gwarantuj膮ce bezpiecze艅stwa asercje typ贸w w dobrze typowanych funkcjach
      • Element 46: Korzystajmy z typu unknown zamiast any dla warto艣ci nieznanego typu
      • Element 47: Stosujmy bezpieczne pod k膮tem typ贸w podej艣cie do ma艂piego 艂atania
      • Element 48: Unikanie pu艂apek (nie)solidno艣ci
      • Element 49: 艢led藕my pokrycie typami, aby zapobiec regresji bezpiecze艅stwa typ贸w
    • Generyki i programowanie na poziomie typ贸w
      • Element 50: Traktujmy typy generyczne jak funkcje pomi臋dzy typami
      • Element 51: Unikajmy niepotrzebnych parametr贸w typ贸w
      • Element 52: U偶ywajmy typ贸w warunkowych zamiast przeci膮偶onych deklaracji
      • Element 53: Jak kontrolowa膰 rozk艂ad unii przez typy warunkowe
      • Element 54: U偶ywanie szablon贸w typ贸w litera艂贸w do modelowania DSL i zale偶no艣ci pomi臋dzy ci膮gami
      • Element 55: Piszmy testy swoich typ贸w
      • Element 56: Zwr贸膰my uwag臋 na to, jak typy s膮 pokazywane
      • Element 57: Preferujmy typy generyczne z rekurencj膮 ogonow膮
      • Element 58: Rozwa偶my generowanie kodu jako alternatyw臋 dla z艂o偶onych typ贸w
    • Przepisy dla TypeScript
      • Element 59: U偶ywanie typ贸w never do sprawdzania kompletno艣ci
      • Element 60: Iterowanie po obiektach
      • Element 62: Korzystajmy z typ贸w mapowanych, aby zapewni膰 synchronizacj臋 warto艣ci
      • Element 62: U偶ywajmy parametr贸w resztowych i typ贸w krotek do modelowania funkcji o zmiennej liczbie argument贸w
      • Element 63: U偶ywajmy opcjonalnych w艂a艣ciwo艣ci never do modelowania alternatywy wykluczaj膮cej
      • Element 64: Rozwa偶my stosowanie etykiet dla typowania nominalnego
    • Deklaracje typ贸w i sk艂adnia @types
      • Element 65: Umieszczanie kodu TypeScript i @types w deklaracjach devDependencies
      • Element 66: Trzy numery wersji w deklaracjach typ贸w
      • Element 67: Eksportujmy wszystkie typy obecne w publicznych API
      • Element 68: U偶ywajmy TSDoc do tworzenia komentarzy API
      • Element 69: Zdefiniujmy typ dla this w wywo艂aniach zwrotnych
      • Element 70: U偶ywajmy typ贸w lustrzanych dla oddzielania zale偶no艣ci
      • Element 71: U偶ywajmy rozszerzania modu艂u do ulepszania typ贸w
    • Pisanie i uruchamianie kodu
      • Element 72: Korzystajmy z funkcjonalno艣ci standardu ECMAScript zamiast TypeScript
      • Element 73: Korzystajmy z map kodu 藕r贸d艂owego do debugowania kodu TypeScript
      • Element 74: Rekonstruowanie typ贸w w czasie dzia艂ania
      • Element 75: Hierarchia DOM
      • Element 76: Tworzenie dok艂adnego modelu 艣rodowiska
      • Element 77: Zale偶no艣ci pomi臋dzy sprawdzaniem typ贸w a testami jednostkowymi
      • Element 78: Zwracajmy uwag臋 na wydajno艣膰 kompilatora
    • Modernizacja i migracja
      • Element 79: Pisanie nowoczesnego kodu JavaScript
      • Element 80: U偶ywajmy @ts-check oraz JSDoc do eksperymentowania z TypeScript
      • Element 81: U偶ywajmy allowJs, aby po艂膮czy膰 kod TypeScript z JavaScript
      • Element 82: Przekszta艂cajmy modu艂y po kolei, w臋druj膮c w g贸r臋 grafu zale偶no艣ci
      • Element 83: Nie uwa偶ajmy migracji za zako艅czon膮 przed w艂膮czeniem opcji noImplicitAny
    • Odwzorowanie element贸w pomi臋dzy pierwszym i drugim wydaniem
  • Indeks
  • O autorze
  • Polecamy tak偶e:

Dodaj do koszyka TypeScript: Skuteczne programowanie, wyd. II. 83 sposoby ulepszania kodu TypeScript

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.