Ty w social mediach. Podr - Helion
Autor: Marcin
ISBN: 978-83-289-0492-7
stron: 240, Format: 140x208, okładka: mi
Data wydania: 2024-03-26
Księgarnia: Helion
Cena książki: 32,94 zł (poprzednio: 54,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-21,96 zł)
ISBN: 978-83-289-0492-7
stron: 240, Format: 140x208, okładka: mi
Data wydania: 2024-03-26
Księgarnia: Helion
Cena książki: 32,94 zł (poprzednio: 54,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-21,96 zł)
Osoby które kupowały "Ty w social mediach. Podr", wybierały także:
- Learn Python Programming 299,00 zł, (29,90 zł -90%)
- Puppet: Mastering Infrastructure Automation 299,00 zł, (29,90 zł -90%)
- Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki 66,67 zł, (8,00 zł -88%)
- Responsive Web Design with HTML5 and CSS 213,57 zł, (29,90 zł -86%)
- Modern C++: Efficient and Scalable Application Development 199,33 zł, (29,90 zł -85%)
Spis treści
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone -- spis treści
Przedmowa
Rozdział 1. Dlaczego?
- Dla kogo w ogóle jest ta książka?
- Co to jest marka osobista? Na czym polega jej budowanie, czyli personal branding?
- Dlaczego akurat dziÅ›?
- Kim jesteś? Odnajdź siebie i podążaj swoją ścieżką
- Co mają do tego te media społecznościowe?
- Najważniejszy trik dla Ciebie
Rozdział 2. Jak?
- Jak stworzyć markę osobistą?
- Jak budować markę osobistą?
- Jak utrzymać markę i odpowiednio ją wykorzystać?
- MówiÄ…c krótko - jak znaleźć lepszÄ… pracÄ™/jak zarabiać wiÄ™cej dziÄ™ki marce osobistej i mediom spoÅ‚ecznoÅ›ciowym?
Rozdział 3. Co?
- Cel działania - jak go określić?
- Co powinienem mówić ludziom, by chcieli mnie sÅ‚uchać?
- A jeśli jestem pracodawcą, to czy temat też mnie interesuje?
- Jak tworzyć dobre CV i list motywacyjny? Czy to w ogóle ma dziÅ› sens?
- Monitoring, czyli skÄ…d wiesz, co o Tobie mówiÄ…?
- Fundament jest najważniejszy. Strona WWW, blog, fanpage - co wybrać?
- Własna strona WWW - jak ją stworzyć?
- Blog - po co mi on?
- A może vlog, czyli więcej wideo?
- Albo podcast?
- PrzeglÄ…d mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, którymi warto siÄ™ zainteresować
- PozostaÅ‚e (nie mniej ważne) narzÄ™dzia, które pomogÄ… w tworzeniu marki osobistej
- Miara sukcesu, czyli na co zwrócić uwagÄ™, oceniajÄ…c swoje postÄ™py?
Rozdział 4. To co się stało, że się.
- Brak regularności
- Brak konsekwencji
- Brak formuły
- Brak przekonania i motywacji
- Zasłużony opozycjonista i. chu*
- Walczysz, walczysz, ale nie zapominasz o wakacjach
- A jeÅ›li jedno mówisz, a drugie robisz?
- I wtedy wchodzÄ™ ja.
- Cały na biało się nie da
- Wpadki poważne i mniej
- A na koniec pan z imieniem i nazwiskiem
RozdziaÅ‚ 5. Jeszcze raz, powtórz, czyli zakoÅ„czenie
Podziękowania