Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera - Helion
Tytuł oryginału: Business Model Generation: A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-246-3059-2
stron: 288, Format: 240x190, okładka: miękka
Data wydania: 2012-02-13
Księgarnia: Helion
Cena książki: 44,85 zł (poprzednio: 69,00 zł)
Oszczędzasz: 35% (-24,15 zł)
Przewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnÄ…cych wyznaczać wÅ‚asne zasady gry i tych, którzy chcÄ… podważać status quo — dla ludzi, którzy myÅ›lÄ… o projektowaniu przedsiÄ™biorstw przyszÅ‚oÅ›ci lub zmianie przestarzaÅ‚ych modeli biznesowych!Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
- Stworzony przez niesamowitą grupę 470 praktyków z 45 krajów
- Opisuje tradycyjne i najnowocześniejsze modele biznesowe oraz ich dynamikę
- Przedstawia techniki systematycznego tworzenia i wdrażania nowych rozwiązań
"Ryzykowne!", "Skazane na porażkę!", "To na pewno się nie przyjmie!"
A jednak! Karta kredytowa, wypożyczalnia samochodów, leasing kserokopiarek czy Google AdWords — odważne rozwiÄ…zania, których na poczÄ…tku nikt nie rozumiaÅ‚ i nie wróżyÅ‚ im wielkiego sukcesu… Powiedzieć, że dziÅ› majÄ… siÄ™ Å›wietnie, to za maÅ‚o! DziÄ™ki temu, że wyszÅ‚y poza utarte schematy, wrÄ™cz wywróciÅ‚y je do góry nogami, staÅ‚y siÄ™ przeÅ‚omowymi biznesowymi modelami naszych czasów i przyniosÅ‚y niewyobrażalne zyski!
Wszyscy menedżerowie gorączkowo pracują nad usprawnieniem swojej firmy lub jej produktów. Szukają rozwiązań, które pozwolą im dostać się do czołówki rynkowych graczy lub utrzymać swoją pozycję w świecie ogarniętym manią wdrażania innowacji. Każdego dnia obserwujemy powstawanie niezliczonych nowych modeli i tysięcy nowatorskich rozwiązań, z których większość szybko popada w zapomnienie. Czyżby nie były wystarczająco genialne? Dlaczego jedne modele się przyjmują, a inne nie? Jak pracować z wizjonerskimi ideami, aby zwiększyć ich szanse na sukces?
Za wiÄ™kszoÅ›ciÄ… porażek dotyczÄ…cych nowych rozwiÄ…zaÅ„ stoi po prostu ich… nieuporzÄ…dkowanie i niedopracowanie! Ale czy wdrażanie innowacji można w ogóle w jakiÅ› sposób uporzÄ…dkować? NadeszÅ‚a pora, by zmienić sposób myÅ›lenia o tworzeniu nowoczesnych modeli biznesowych.
470 menedżerów i specjalistów z 45 krajów, dla których wymyślanie i wdrażanie innowacji to chleb powszedni, pokaże Ci, że ten z pozoru niejasny proces można skutecznie usystematyzować!
Rzuć więc wyzwanie utartym schematom myślenia i przestarzałym rozwiązaniom! Masz okazję wykorzystać wiedzę i doświadczenie najsłynniejszych praktyków oraz strategów tej dziedziny, aby nauczyć się, jak metodycznie poszukiwać wizjonerskich pomysłów, opracowywać je i wcielać w życie biznesowe, a także przekuwać w dochodowe projekty!
Oto przewodnik od wizjonerów dla wizjonerów!
A zatem koniec z nudną, suchą teorią! Wiedza czysto praktyczna, podana w nowatorski, ułatwiający zrozumienie i zapamiętanie sposób! Liczne rysunki, wzięte z życia ciekawe przykłady i gotowe, sprawdzone scenariusze do wykorzystania od zaraz. Tak wygląda nowoczesny podręcznik dla ludzi biznesowego czynu!
Patron merytoryczny:
Osoby które kupowały "Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera ", wybierały także:
- Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy 47,93 zł, (13,90 zł -71%)
- Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą 37,94 zł, (12,90 zł -66%)
- Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności. Wydanie II 34,89 zł, (12,21 zł -65%)
- Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki 29,90 zł, (11,96 zł -60%)
- GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych 29,32 zł, (12,90 zł -56%)