reklama - zainteresowany?

Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript - Helion


ebook
Autor: Mario Andres Pagella
Tytuł oryginału: Making Isometric Social Real-Time Games with HTML5, CSS3, and Javascript
Tłumaczenie: Aleksander Lamża
ISBN: 978-83-246-3908-3
stron: 136, Format: ebook
Data wydania: 2013-01-30
Księgarnia: Helion

Cena książki: 16,45 zł (poprzednio: 32,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-16,45 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: CSS | HTML i XHTML - Programowanie | JavaScript - Programowanie | Programowanie gier

Masz konto na Facebooku? Pewnie, że tak - wszyscy mają! Musiałeś więc zauważyć gry dostępne w tym serwisie. Może nie oszałamiają fotorealistyczną grafiką i superdynamiczną akcją, mają jednak to coś. Nazywa się to grywalność. Frajda ze współzawodniczenia nie da się niczym zastąpić. Popularność tego typu gier gwałtownie rośnie, a firma, która wyprodukowała prawdopodobnie najbardziej znaną z nich - Farmville - właśnie wchodzi na giełdę!

Dzięki tej książce również i Ty będziesz mógł spróbować szczęścia. W trakcie lektury dowiesz się, jak wykorzystać nowości HTML5 i CSS3 do osiągnięcia interesujących efektów, takich jak rzut izometryczny. Ponadto zobaczysz, jak wzbogacić aplikację o efekty dźwiękowe oraz przygotować atrakcyjny interfejs użytkownika. Wiedza tutaj zawarta pozwoli Ci na przygotowanie kompletnej gry z pomocą HTML5, CSS3 i JavaScriptu, a następnie zintegrowanie jej z Facebookiem. Teraz to, czy zdobędziesz popularność i osiągniesz sukces finansowy, zależy tylko i wyłącznie od Twojej pomysłowości oraz kreatywności!

Przygotuj grę, która będzie:

  • oparta na nowoczesnych technologiach
  • zintegrowana z serwisem Facebook
  • dostępna dla setek graczy
  • zaopatrzona w grafikę 3D
  • popularna

Zaistniej na rynku gier komputerowych!

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript", wybierały także:

  • PHP, MySQL i JavaScript. Wprowadzenie. Wydanie V

Dodaj do koszyka

Spis treści

Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript eBook -- spis treści

Wstęp (7)

1. Podstawy grafiki: płótno i duszki (13)

  • Praca z obiektem canvas (13)
  • Tworzenie płynnych animacji (20)
  • Praca z duszkami (23)
  • Manipulowanie pikselami (28)
  • Wybór metody renderowania grafiki (37)

2. Zmiana perspektywy (51)

3. Interfejs użytkownika (67)

  • Graficzny interfejs użytkownika i interakcje w grach internetowych (67)
  • Implementowanie graficznego interfejsu użytkownika (69)

4. Dźwięki w HTML5 i optymalizacja przetwarzania (83)

  • Dodawanie dźwięku za pomocą znacznika audio (83)
  • Wykonywanie wymagających zadań w wątkach roboczych (92)
  • Składowanie danych: localStorage i sessionStorage (99)

5. Niech świat pozna Twoją grę! (103)

  • Zabezpieczenie przed oszustwami i operacje na serwerze (103)
  • Ostatnia prosta (108)
  • Ostatni szlif (118)
  • Gra trafia do społeczności - integracja z Facebookiem (125)

    Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2020 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.