Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript - Helion
Tytuł oryginału: Making Isometric Social Real-Time Games with HTML5, CSS3, and Javascript
Tłumaczenie: Aleksander Lamża
ISBN: 978-83-246-3888-8
stron: 136, Format: 168x237, okładka: miękka
Data wydania: 2012-03-12
Księgarnia: Helion
Cena książki: 32,90 zł
Masz konto na Facebooku? Pewnie, że tak - wszyscy mają! Musiałeś więc zauważyć gry dostępne w tym serwisie. Może nie oszałamiają fotorealistyczną grafiką i superdynamiczną akcją, mają jednak to coś. Nazywa się to grywalność. Frajda ze współzawodniczenia nie da się niczym zastąpić. Popularność tego typu gier gwałtownie rośnie, a firma, która wyprodukowała prawdopodobnie najbardziej znaną z nich - Farmville - właśnie wchodzi na giełdę!
Dzięki tej książce również i Ty będziesz mógł spróbować szczęścia. W trakcie lektury dowiesz się, jak wykorzystać nowości HTML5 i CSS3 do osiągnięcia interesujących efektów, takich jak rzut izometryczny. Ponadto zobaczysz, jak wzbogacić aplikację o efekty dźwiękowe oraz przygotować atrakcyjny interfejs użytkownika. Wiedza tutaj zawarta pozwoli Ci na przygotowanie kompletnej gry z pomocą HTML5, CSS3 i JavaScriptu, a następnie zintegrowanie jej z Facebookiem. Teraz to, czy zdobędziesz popularność i osiągniesz sukces finansowy, zależy tylko i wyłącznie od Twojej pomysłowości oraz kreatywności!
Przygotuj grę, która będzie:
- oparta na nowoczesnych technologiach
- zintegrowana z serwisem Facebook
- dostępna dla setek graczy
- zaopatrzona w grafikÄ™ 3D
- popularna
Zaistniej na rynku gier komputerowych!
Osoby które kupowały "Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript", wybierały także:
- AMP: Building Accelerated Mobile Pages 135,91 zł, (29,90 zł -78%)
- The HTML and CSS Workshop 106,79 zł, (29,90 zł -72%)
- LESS. Kurs video. Poziom pierwszy. Jak usprawnić pracę z CSS 89,00 zł, (35,60 zł -60%)
- JavaScript Masterclass 88,41 zł, (38,90 zł -56%)
- Building Dynamic Web Experiences with PHP 88,41 zł, (38,90 zł -56%)
Spis treści
Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript -- spis treści
Wstęp (7)
1. Podstawy grafiki: płótno i duszki (13)
- Praca z obiektem canvas (13)
- Tworzenie płynnych animacji (20)
- Praca z duszkami (23)
- Manipulowanie pikselami (28)
- Wybór metody renderowania grafiki (37)
2. Zmiana perspektywy (51)
3. Interfejs użytkownika (67)
- Graficzny interfejs użytkownika i interakcje w grach internetowych (67)
- Implementowanie graficznego interfejsu użytkownika (69)
4. Dźwięki w HTML5 i optymalizacja przetwarzania (83)
- Dodawanie dźwięku za pomocą znacznika audio (83)
- Wykonywanie wymagających zadań w wątkach roboczych (92)
- Składowanie danych: localStorage i sessionStorage (99)
5. Niech świat pozna Twoją grę! (103)