Tw - Helion

ISBN: 978-83-68325-28-7
stron: 354, Format: ebook
Data wydania: 2024-09-08
Księgarnia: Helion
Cena książki: 47,99 zł
Osoby które kupowały "Tw", wybierały także:
- AI w Excelu. Kurs video. Automatyzacja zada 249,00 zł, (136,95 zł -45%)
- Generatywne AI. Kurs video. DALL-E, ChatGPT i tworzenie w 116,88 zł, (65,45 zł -44%)
- Tworzenie aplikacji AI z LlamaIndex. Praktyczny przewodnik po RAG i LLM 89,00 zł, (53,40 zł -40%)
- (Nie)etyczna AI. Jak programowa 59,00 zł, (35,40 zł -40%)
- Polecenia dla ChatGPT w finansach: praktyczne zastosowanie w biznesie i finansach osobistych 59,00 zł, (35,40 zł -40%)
Spis treści
Twórz i zarabiaj: Kursy online z ChatGPT od A do Z eBook -- spis treści
Wstęp…………………………………………………………………………………………………….8
Rozdział 1: Planowanie kursu online…………………………………………………13
1.1. Wybór tematu kursu…………………………………………………….…………………….13
1.2. Badanie rynku i analiza konkurencji……………………………………………….……17
1.3. Określanie grupy docelowej………………………………………………………..………21
1.4. Definiowanie celów kursu………………………………………………………………..…25
1.5. Struktura kursu: moduły i lekcje…………………………………………………..……..30
1.6. Tworzenie harmonogramu pracy……………………………………………….………..35
Rozdział 2: Tworzenie treści kursu……………………………………………………39
2.1. Generowanie pomysłów na lekcje z ChatGPT………………………………………..39
2.2. Pisanie scenariuszy lekcji…………………………………………………..………………44
2.3. Przygotowanie materiałów dydaktycznych……………………………..……………49
2.4. Tworzenie interaktywnych elementów kursu………………………….……………53
2.5. Integracja multimediów z kursem……………………………………………………….57
2.6. Optymalizacja treści pod kątem przystępności…………………….……………….61
Rozdział 3: Narzędzia i platformy do tworzenia kursów………………….65
3.1. Wybór odpowiedniej platformy kursowej……………………………………..……..65
3.2. Integracja ChatGPT z platformami kursowymi…………………………………….69
3.3. Narzędzia do tworzenia grafik i wideo………………………………………………….74
3.4. Narzędzia do zarządzania projektem kursowym…………………………………..80
3.5. Przegląd popularnych platform e-learningowych………………………………….86
3.6. Migracja treści kursu między platformami…………………………………………..92
Rozdział 4: Tworzenie zaangażowania i motywacji kursantów……….97
4.1. Strategie angażowania kursantów…………………………………..…………………..97
4.2. Motywowanie kursantów do ukończenia kursu………………………….……….102
4.3. Gamifikacja w kursach online……………………………………………………..…….107
4.4. Wykorzystanie storytellingu do zwiększenia zaangażowania……………..….112
4.5. Interaktywne narzędzia wspierające naukę…………………………….…………..117
4.6. Budowanie społeczności wokół kursu…………………………………..……………122
Rozdział 5: Marketing kursu online…………………………………….…………..127
5.1. Budowanie marki osobistej…………………………………………………….…………127
5.2. Tworzenie strategii marketingowej…………………………………………..……….132
5.3. Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych………………..………..137
5.4. E-mail marketing i newslettery………………………………………………………….142
5.5. Wykorzystanie influencerów i partnerstw………………………………………..…147
5.6. Optymalizacja SEO kursu…………………………………………………………………152
Rozdział 6: Sprzedaż kursu……………………………………………………………….157
6.1. Modele sprzedaży kursów online………………………………………………………..157
6.2. Ustalanie cen kursów……………………………………………………………….………162
6.3. Tworzenie atrakcyjnych stron sprzedażowych……………………………………167
6.4. Strategie zwiększania konwersji…………………………………………..……………172
6.5. Obsługa płatności i zwrotów……………………………………………………………..177
6.6. Analiza wyników sprzedaży………………………………………………….…………..182
Rozdział 7: Zarządzanie kursami……………………………………………………..187
7.1. Zarządzanie zawartością kursu…………………………………………………………..187
7.2. Aktualizacje i utrzymanie kursu…………………………………………………………192
7.3. Obsługa techniczna i wsparcie dla uczniów………………………………………….197
7.4.Monitorowanie jakości kursu……………………………………………………..…….202
7.5. Zarządzanie licencjami i prawami autorskimi…………………………………….207
7.6. Skalowanie i rozwój oferty kursowej……………………………..……………………212
Rozdział 8: Ulepszanie kursu z ChatGPT…………………………………….…..217
8.1. Zbieranie opinii od kursantów……………………………………….………………….217
8.2. Analiza feedbacku i wprowadzanie poprawek…………………………………….222
8.3. Nowe funkcjonalności w ChatGPT do tworzenia kursów……………….…….226
8.4. Optymalizacja procesów tworzenia treści……………………………………..……231
8.5. Wykorzystanie analizy danych do ulepszania kursu…………………………….236
8.6. Testowanie nowych metod nauczania………………………………………….…….241
Rozdział 9: Trendy w edukacji online…………………………………….………..246
9.1. Nowe technologie w e-learningu………………………..……………………………..246
9.2. Przyszłość sztucznej inteligencji w edukacji………………………………………..251
9.3. Personalizowane doświadczenia edukacyjne………………………………………256
9.4. Mikro-learning i jego znaczenie…………………………………………….…………..261
9.5. Interaktywne i immersyjne metody nauczania………………………………..….265
Rozdział 10: Zarządzanie własną produktywnością………………….……270
10.1. Techniki zarządzania czasem…………………………………………..………………270
10.2. Organizacja pracy nad kursem……………………………………………….………..275
10.3. Narzędzia wspierające efektywność……………………………………….………..280
10.4. Balans między pracą a życiem osobistym……………………………..…………..285
10.5. Radzenie sobie ze stresem…………………………………………………….....…….289
10.6. Tworzenie motywującego środowiska pracy……………………………………..293
Zakończenie………………………………………………………………………………………298
Dodatek 1. Lista narzędzi i zasobów…………………………………..……………304
Dodatek 2. Przykładowy plan kursu…………………………………………..…….311
Dodatek 3. Szablony lekcji…………………………………………………………..……323
Dodatek 4. Checklista do planowania kursu……………………………………335
Dodatek 5: Przykładowe materiały promocyjne………………..………….340
Dodatek 6. Słownik pojęć………………………………………………………………….347