reklama - zainteresowany?

Tw - Helion

Tw
ebook
Autor: Przemys
ISBN: 978-83-68325-28-7
stron: 354, Format: ebook
Data wydania: 2024-09-08
Księgarnia: Helion

Cena książki: 47,99 zł

Dodaj do koszyka Tw

Tagi: Sztuczna inteligencja

Czy marzysz o stworzeniu w

Dodaj do koszyka Tw

Spis treści

Twórz i zarabiaj: Kursy online z ChatGPT od A do Z eBook -- spis treści

WstÄ™p…………………………………………………………………………………………………….8

 

RozdziaÅ‚ 1: Planowanie kursu online…………………………………………………13

1.1. Wybór tematu kursu…………………………………………………….…………………….13

1.2. Badanie rynku i analiza konkurencji……………………………………………….……17

1.3. OkreÅ›lanie grupy docelowej………………………………………………………..………21

1.4. Definiowanie celów kursu………………………………………………………………..…25

1.5. Struktura kursu: moduÅ‚y i lekcje…………………………………………………..……..30

1.6. Tworzenie harmonogramu pracy……………………………………………….………..35

 

RozdziaÅ‚ 2: Tworzenie treÅ›ci kursu……………………………………………………39

2.1. Generowanie pomysÅ‚ów na lekcje z ChatGPT………………………………………..39

2.2. Pisanie scenariuszy lekcji…………………………………………………..………………44

2.3. Przygotowanie materiaÅ‚ów dydaktycznych……………………………..……………49

2.4. Tworzenie interaktywnych elementów kursu………………………….……………53

2.5. Integracja multimediów z kursem……………………………………………………….57

2.6. Optymalizacja treÅ›ci pod kÄ…tem przystÄ™pnoÅ›ci…………………….……………….61

 

RozdziaÅ‚ 3: NarzÄ™dzia i platformy do tworzenia kursów………………….65

3.1. Wybór odpowiedniej platformy kursowej……………………………………..……..65

3.2. Integracja ChatGPT z platformami kursowymi…………………………………….69

3.3. NarzÄ™dzia do tworzenia grafik i wideo………………………………………………….74

3.4. NarzÄ™dzia do zarzÄ…dzania projektem kursowym…………………………………..80

3.5. PrzeglÄ…d popularnych platform e-learningowych………………………………….86

3.6. Migracja treÅ›ci kursu miÄ™dzy platformami…………………………………………..92

 

RozdziaÅ‚ 4: Tworzenie zaangażowania i motywacji kursantów……….97

4.1. Strategie angażowania kursantów…………………………………..…………………..97

4.2. Motywowanie kursantów do ukoÅ„czenia kursu………………………….……….102

4.3. Gamifikacja w kursach online……………………………………………………..…….107

4.4. Wykorzystanie storytellingu do zwiÄ™kszenia zaangażowania……………..….112

4.5. Interaktywne narzÄ™dzia wspierajÄ…ce naukÄ™…………………………….…………..117

4.6. Budowanie spoÅ‚ecznoÅ›ci wokóÅ‚ kursu…………………………………..……………122

 

RozdziaÅ‚ 5: Marketing kursu online…………………………………….…………..127

5.1. Budowanie marki osobistej…………………………………………………….…………127

5.2. Tworzenie strategii marketingowej…………………………………………..……….132

5.3. Kampanie reklamowe w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych………………..………..137

5.4. E-mail marketing i newslettery………………………………………………………….142

5.5. Wykorzystanie influencerów i partnerstw………………………………………..…147

5.6. Optymalizacja SEO kursu…………………………………………………………………152

 

RozdziaÅ‚ 6: Sprzedaż kursu……………………………………………………………….157

6.1. Modele sprzedaży kursów online………………………………………………………..157

6.2. Ustalanie cen kursów……………………………………………………………….………162

6.3. Tworzenie atrakcyjnych stron sprzedażowych……………………………………167

6.4. Strategie zwiÄ™kszania konwersji…………………………………………..……………172

6.5. ObsÅ‚uga pÅ‚atnoÅ›ci i zwrotów……………………………………………………………..177

6.6. Analiza wyników sprzedaży………………………………………………….…………..182

 

RozdziaÅ‚ 7: ZarzÄ…dzanie kursami……………………………………………………..187

7.1. ZarzÄ…dzanie zawartoÅ›ciÄ… kursu…………………………………………………………..187

7.2. Aktualizacje i utrzymanie kursu…………………………………………………………192

7.3. ObsÅ‚uga techniczna i wsparcie dla uczniów………………………………………….197

7.4.Monitorowanie jakoÅ›ci kursu……………………………………………………..…….202

7.5. ZarzÄ…dzanie licencjami i prawami autorskimi…………………………………….207

7.6. Skalowanie i rozwój oferty kursowej……………………………..……………………212

 

 

 

RozdziaÅ‚ 8: Ulepszanie kursu z ChatGPT…………………………………….…..217

8.1. Zbieranie opinii od kursantów……………………………………….………………….217

8.2. Analiza feedbacku i wprowadzanie poprawek…………………………………….222

8.3. Nowe funkcjonalnoÅ›ci w ChatGPT do tworzenia kursów……………….…….226

8.4. Optymalizacja procesów tworzenia treÅ›ci……………………………………..……231

8.5. Wykorzystanie analizy danych do ulepszania kursu…………………………….236

8.6. Testowanie nowych metod nauczania………………………………………….…….241

 

RozdziaÅ‚ 9: Trendy w edukacji online…………………………………….………..246

9.1. Nowe technologie w e-learningu………………………..……………………………..246

9.2. PrzyszÅ‚ość sztucznej inteligencji w edukacji………………………………………..251

9.3. Personalizowane doÅ›wiadczenia edukacyjne………………………………………256

9.4. Mikro-learning i jego znaczenie…………………………………………….…………..261

9.5. Interaktywne i immersyjne metody nauczania………………………………..….265

 

RozdziaÅ‚ 10: ZarzÄ…dzanie wÅ‚asnÄ… produktywnoÅ›ciÄ…………………….……270

10.1. Techniki zarzÄ…dzania czasem…………………………………………..………………270

10.2. Organizacja pracy nad kursem……………………………………………….………..275

10.3. NarzÄ™dzia wspierajÄ…ce efektywność……………………………………….………..280

10.4. Balans miÄ™dzy pracÄ… a życiem osobistym……………………………..…………..285

10.5. Radzenie sobie ze stresem…………………………………………………….....…….289

10.6. Tworzenie motywujÄ…cego Å›rodowiska pracy……………………………………..293

 

ZakoÅ„czenie………………………………………………………………………………………298

 

Dodatek 1. Lista narzÄ™dzi i zasobów…………………………………..……………304

 

Dodatek 2. PrzykÅ‚adowy plan kursu…………………………………………..…….311

 

Dodatek 3. Szablony lekcji…………………………………………………………..……323

 

Dodatek 4. Checklista do planowania kursu……………………………………335

 

Dodatek 5: PrzykÅ‚adowe materiaÅ‚y promocyjne………………..………….340

 

Dodatek 6. SÅ‚ownik pojęć………………………………………………………………….347

Dodaj do koszyka Tw

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.