reklama - zainteresowany?

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie - Helion

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie
Autor: Al Sweigart
Tłumaczenie: Sikorski Witold, Baranowski Maciej
ISBN: 978-8-3011-9322-5
stron: 400, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 57,82 zł (poprzednio: 68,83 zł)
Oszczędzasz: 16% (-11,01 zł)

Dodaj do koszyka Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

Tagi: Programowanie gier | Python - Programowanie

NIE POPRZESTAWAJ NA GRANIU ZACZNIJ PISAĆ WŁASNE GRY! Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem. Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty. Nauczysz się, w jaki sposób: Łączyć pętle, zmienne i instrukcje związane z przepływem sterowania w prawdziwe, działające programy. Wybierać odpowiednie w struktury danych, takie jak listy, słowniki i krotki. Wzbogacać gry o grafikę i animacje za pomocą modułu pygame. Obsługiwać dane wprowadzane za pomocą klawiatury i myszy. Zaprogramować prostą sztuczną inteligencję, aby można było zagrać przeciwko komputerowi. Przekształcać komunikaty tekstowe na tajny kod za pomocą technik kryptograficznych. Debugować programy i wyłapywać najczęściej spotykane błędy. Analizując wnikliwie kod wszystkich prezentowanych gier zdobędziesz solidne podstawy nie tylko w Pythonie, ale również w dziedzinie informatyki. A może, wykorzystując ogromne możliwości Pythona, napiszesz swoją własną, oryginalną grę?

Dodaj do koszyka Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.