Testowanie oprogramowania w praktyce. Studium przypadków - Helion
ISBN: 9788301200381
stron: 226, Format: ebook
Data wydania: 2018-06-22
Księgarnia: Helion
Cena książki: 39,90 zł (poprzednio: 63,33 zł)
Oszczędzasz: 37% (-23,43 zł)
Niniejsza książka jest wyjątkową pozycją na rynku literatury testerskiej. Autorzy - praktycy testowania - przedstawiają rzeczywiste problemy, z jakimi przyszło się im zmierzyć w pracy zawodowej oraz w jaki sposób starali się je rozwiązać. Opisują sukcesy, jednocześnie nie ukrywając swoich porażek. To wielka wartość tej publikacji, ponieważ Czytelnik może bezboleśnie uczyć się na błędach autorów. Teksty wchodzące w skład książki dotyczą bardzo zróżnicowanych obszarów testowania, takich jak: * automatyzacja, * testowanie urządzeń mobilnych, * testowanie użyteczności, * testowanie wydajnościowe, * testy w firmie start-upowej, * zarządzanie testowaniem, * aspekty miękkie pracy testera, * wykorzystanie sztucznej inteligencji w testowaniu.
Osoby które kupowały "Testowanie oprogramowania w praktyce. Studium przypadków", wybierały także:
- Matematyka. Kurs video. Teoria dla programisty i data science 399,00 zł, (39,90 zł -90%)
- Deep Learning for the Life Sciences. Applying Deep Learning to Genomics, Microscopy, Drug Discovery, and More 299,00 zł, (29,90 zł -90%)
- Stream Processing with Apache Flink. Fundamentals, Implementation, and Operation of Streaming Applications 249,17 zł, (29,90 zł -88%)
- Matematyka. Kurs video. 285,00 zł, (39,90 zł -86%)
- Building Event-Driven Microservices 213,57 zł, (29,90 zł -86%)
Spis treści
Testowanie oprogramowania w praktyce. Studium przypadków eBook -- spis treści
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- Wprowadzenie
- 1. Automatyzacja testów
- 1.1. Opis przypadku
- 1.2. Rozwiązanie problemu
- 1.3. Podsumowanie działań
- 1.4. Wnioski, zalecenia, rekomendacje
- 2. Testowanie mobilne
- 2.1. Opis przypadku
- 2.2. Fragmentacja
- 2.3. Koszt urządzeń i rozproszenie zespołów
- 2.4. Problemy i wyzwania
- 2.4.1. Dobór urządzeń
- 2.4.2. Zasilanie
- 2.4.3. Chłodzenie
- 2.4.4. Przygotowanie urządzeń
- 2.4.5. Przygotowanie testów
- 2.4.6. Sieć
- 2.4.7. Organizacja
- 2.4.8. Urządzenia lokalne czy w chmurze
- 2.4.9. Analiza rozwiązań w chmurze
- 2.4.10. Rozliczanie czasu dostępu
- 2.4.11. Analiza rozwiązania lokalnego
- 2.4.12. Potencjalne zalety posiadania laboratorium urządzeń mobilnych
- 2.4.13. Potencjalne wady posiadania laboratorium urządzeń mobilnych
- 2.4.14. Możliwości rozwoju
- 2.4.15. Sprzęt
- 2.4.16. Wnioski, zalecenia, rekomendacje
- 3. Testowanie aplikacji mobilnych
- 3.1. Opis przypadku
- 3.2. Główne różnice między testowaniem aplikacji mobilnych a aplikacji desktopowych i webowych
- 3.3. Fragmentacja
- 3.3.1. Opis przypadku
- 3.3.2. Rozwiązanie problemu
- 3.4. Automatyzacja testów
- 3.4.1. Opis przypadku
- 3.4.2. Rozwiązanie problemu
- 3.5. Wsparcie osób z dysfunkcjami wzroku w korzystaniu z aplikacji mobilnych
- 3.5.1. Opis przypadku
- 3.5.2. Rozwiązanie problemu
- 3.6. Imitowanie odpowiedzi API
- 3.6.1. Opis przypadku
- 3.6.2. Rozwiązanie problemu
- 3.7. Testy aplikacji w zmiennych warunkach sieciowych
- 3.7.1. Opis przypadku
- 3.7.2. Rozwiązanie problemu
- 3.8. Skąd czerpać wiedzę o działaniu aplikacji w środowisku produkcyjnym
- 3.8.1. Opis przypadku
- 3.8.2. Rozwiązanie problemu
- 3.9. Podsumowanie
- 4. Testy użyteczności badanie użyteczności sklepów internetowych ze zdrową żywnością
- 4.1. Opis przypadku
- 4.2. Rozwiązanie problemu
- 4.3. Metodologia badania
- 4.4. Wyniki przeprowadzonych badań analiza i rekomendacje
- 4.5. Wnioski i zalecenia
- 5. Testy wydajności
- 5.1. Wprowadzenie
- 5.2. Testowanie wydajności w końcowej fazie projektu
- 5.3. Brak lub nieprecyzyjne wymagania
- 5.4. Zbyt ogólne założenia dla testów
- 5.5. Podsumowanie
- 6. Wdrożenie testów eksploracyjnych w dużej firmie
- 6.1. Opis przypadku
- 6.2. Świadomość testowania eksploracyjnego
- 6.3. Punkt startowy
- 6.4. Decyzja
- 6.5. Techniki i zasady testowania
- 6.5.1. Testowanie sterowane kontekstem
- 6.5.2. Sesja
- 6.5.3. Narzędzia
- 6.5.4. Inne techniki
- 6.5.5. Raportowanie
- 6.5.6. Środowiska
- 6.5.7. Funkcje
- 6.5.8. Czas
- 6.5.9. Wyniki sesji
- 6.5.10. Inne raporty
- 6.5.11. Łączenie raportów
- 6.5.12. Sprawozdanie
- 6.6. Podsumowanie
- 7. Fenomen i prostota
- 7.1. Opis przypadku
- 7.2. Uwarunkowania
- 7.3. Pomysł
- 7.4. Spotkanie organizacyjne
- 7.5. Pierwsze kroki
- 7.6. Ustalenia
- 7.7. Decyzje
- 7.8. Prace
- 7.9. Jakość
- 7.10. API
- 7.11. Panel aplikacji
- 7.12. Platforma aplikacji
- 7.13. Testy alfa
- 7.14. Testy beta
- 7.15. Testy akceptacyjne
- 7.16. Podsumowanie
- 7.17. Retrospekcja
- 7.18. Dziesięć przekazań Emila
- 7.19. Słownik wybranych pojęć
- 8. Do trzech razy sztuka
- 8.1. Opis przypadku
- 8.2. Podejście pierwsze
- 8.3. Podejście drugie
- 8.4. Podejście trzecie
- 8.5. Podsumowanie
- 8.6. Dobry produkt to nie wszystko wnioski
- 9. Upadki w projektach z punktu widzenia testera
- 9.1. Opis przypadku
- 9.2. Studium porażki
- 9.3. Znaki ostrzegawcze
- 9.4. Wstępne fazy projektu
- 9.5. Fazy dewelopmentu i testowania
- 9.6. Na koniec z nadzieją wnioski
- 10. Zarządzanie dużym zespołem testerów w praktyce opis przypadku
- 10.1. Wprowadzenie
- 10.2. Regulacje, regulacje, regulacje
- 10.3. Ilu was tam pracuje przy jednym błędzie
- 10.4. Bank to nie firma programistyczna
- 10.5. Jedyną stałą rzeczą jest zmiana
- 10.6. Czy my mówimy tym samym językiem?
- 10.7. Ale ktoś TO musi przetestować
- 10.8. Kto lubi testy regresji? Każdy, kto nie musi ich wykonywać
- 10.9. Ale na czym mam testować?
- 10.10. Nic tak nie motywuje pracownika jak dodatkowa premia
- 10.11. Kontrola to najwyższa forma zaufania
- 10.12. Jedna metodologia dla wszystkich
- 10.13. Jednolite raportowanie
- 10.14. Grywalizacja
- 11. Trendy nowa metodyka zapewnienia jakości: jak sztuczna inteligencja pomogła wybrać, gdzie zastosować najlepsze praktyki pisania kodu
- 11.1. Opis przypadku
- 11.2. Studium problemu
- 11.3. Rozwiązanie problemu
- 11.4. Podsumowanie rezultaty
- 12. Epilog przyszłość testowania oprogramowania
- Przypisy