reklama - zainteresowany?

Testowanie oprogramowania w praktyce. Studium przypadków - Helion

Testowanie oprogramowania w praktyce. Studium przypadków
ebook
Autor: Karolina Zmitrowicz, Adam Roman
ISBN: 9788301200381
stron: 226, Format: ebook
Data wydania: 2018-06-22
Księgarnia: Helion

Cena książki: 51,20 zł (poprzednio: 63,21 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,01 zł)

Dodaj do koszyka Testowanie oprogramowania w praktyce. Studium przypadków

Tagi: Inne - Programowanie | Techniki programowania | Wzorce projektowe

Niniejsza książka jest wyjątkową pozycją na rynku literatury testerskiej. Autorzy - praktycy testowania - przedstawiają rzeczywiste problemy, z jakimi przyszło się im zmierzyć w pracy zawodowej oraz w jaki sposób starali się je rozwiązać. Opisują sukcesy, jednocześnie nie ukrywając swoich porażek. To wielka wartość tej publikacji, ponieważ Czytelnik może bezboleśnie uczyć się na błędach autorów. Teksty wchodzące w skład książki dotyczą bardzo zróżnicowanych obszarów testowania, takich jak: * automatyzacja, * testowanie urządzeń mobilnych, * testowanie użyteczności, * testowanie wydajnościowe, * testy w firmie start-upowej, * zarządzanie testowaniem, * aspekty miękkie pracy testera, * wykorzystanie sztucznej inteligencji w testowaniu.

Dodaj do koszyka Testowanie oprogramowania w praktyce. Studium przypadków

 

Osoby które kupowały "Testowanie oprogramowania w praktyce. Studium przypadków", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Poradnik design thinking - czyli jak wykorzysta
  • Kosymulacja. Elastyczne projektowanie i symulacja wielodomenowa
  • F# 4.0 dla zaawansowanych. Wydanie IV
  • Systemy reaktywne. Wzorce projektowe i ich stosowanie

Dodaj do koszyka Testowanie oprogramowania w praktyce. Studium przypadków

Spis treści

Testowanie oprogramowania w praktyce. Studium przypadków eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Spis treści
  • Wprowadzenie
  • 1. Automatyzacja testów
    • 1.1. Opis przypadku
    • 1.2. Rozwiązanie problemu
    • 1.3. Podsumowanie działań
    • 1.4. Wnioski, zalecenia, rekomendacje
  • 2. Testowanie mobilne
    • 2.1. Opis przypadku
    • 2.2. Fragmentacja
    • 2.3. Koszt urządzeń i rozproszenie zespołów
    • 2.4. Problemy i wyzwania
    • 2.4.1. Dobór urządzeń
    • 2.4.2. Zasilanie
    • 2.4.3. Chłodzenie
    • 2.4.4. Przygotowanie urządzeń
    • 2.4.5. Przygotowanie testów
    • 2.4.6. Sieć
    • 2.4.7. Organizacja
    • 2.4.8. Urządzenia lokalne czy w chmurze
    • 2.4.9. Analiza rozwiązań w chmurze
    • 2.4.10. Rozliczanie czasu dostępu
    • 2.4.11. Analiza rozwiązania lokalnego
    • 2.4.12. Potencjalne zalety posiadania laboratorium urządzeń mobilnych
    • 2.4.13. Potencjalne wady posiadania laboratorium urządzeń mobilnych
    • 2.4.14. Możliwości rozwoju
    • 2.4.15. Sprzęt
    • 2.4.16. Wnioski, zalecenia, rekomendacje
  • 3. Testowanie aplikacji mobilnych
    • 3.1. Opis przypadku
    • 3.2. Główne różnice między testowaniem aplikacji mobilnych a aplikacji desktopowych i webowych
    • 3.3. Fragmentacja
    • 3.3.1. Opis przypadku
    • 3.3.2. Rozwiązanie problemu
    • 3.4. Automatyzacja testów
    • 3.4.1. Opis przypadku
    • 3.4.2. Rozwiązanie problemu
    • 3.5. Wsparcie osób z dysfunkcjami wzroku w korzystaniu z aplikacji mobilnych
    • 3.5.1. Opis przypadku
    • 3.5.2. Rozwiązanie problemu
    • 3.6. Imitowanie odpowiedzi API
    • 3.6.1. Opis przypadku
    • 3.6.2. Rozwiązanie problemu
    • 3.7. Testy aplikacji w zmiennych warunkach sieciowych
    • 3.7.1. Opis przypadku
    • 3.7.2. Rozwiązanie problemu
    • 3.8. Skąd czerpać wiedzę o działaniu aplikacji w środowisku produkcyjnym
    • 3.8.1. Opis przypadku
    • 3.8.2. Rozwiązanie problemu
    • 3.9. Podsumowanie
  • 4. Testy użyteczności badanie użyteczności sklepów internetowych ze zdrową żywnością
    • 4.1. Opis przypadku
    • 4.2. Rozwiązanie problemu
    • 4.3. Metodologia badania
    • 4.4. Wyniki przeprowadzonych badań analiza i rekomendacje
    • 4.5. Wnioski i zalecenia
  • 5. Testy wydajności
    • 5.1. Wprowadzenie
    • 5.2. Testowanie wydajności w końcowej fazie projektu
    • 5.3. Brak lub nieprecyzyjne wymagania
    • 5.4. Zbyt ogólne założenia dla testów
    • 5.5. Podsumowanie
  • 6. Wdrożenie testów eksploracyjnych w dużej firmie
    • 6.1. Opis przypadku
    • 6.2. Świadomość testowania eksploracyjnego
    • 6.3. Punkt startowy
    • 6.4. Decyzja
    • 6.5. Techniki i zasady testowania
    • 6.5.1. Testowanie sterowane kontekstem
    • 6.5.2. Sesja
    • 6.5.3. Narzędzia
    • 6.5.4. Inne techniki
    • 6.5.5. Raportowanie
    • 6.5.6. Środowiska
    • 6.5.7. Funkcje
    • 6.5.8. Czas
    • 6.5.9. Wyniki sesji
    • 6.5.10. Inne raporty
    • 6.5.11. Łączenie raportów
    • 6.5.12. Sprawozdanie
    • 6.6. Podsumowanie
  • 7. Fenomen i prostota
    • 7.1. Opis przypadku
    • 7.2. Uwarunkowania
    • 7.3. Pomysł
    • 7.4. Spotkanie organizacyjne
    • 7.5. Pierwsze kroki
    • 7.6. Ustalenia
    • 7.7. Decyzje
    • 7.8. Prace
    • 7.9. Jakość
    • 7.10. API
    • 7.11. Panel aplikacji
    • 7.12. Platforma aplikacji
    • 7.13. Testy alfa
    • 7.14. Testy beta
    • 7.15. Testy akceptacyjne
    • 7.16. Podsumowanie
    • 7.17. Retrospekcja
    • 7.18. Dziesięć przekazań Emila
    • 7.19. Słownik wybranych pojęć
  • 8. Do trzech razy sztuka
    • 8.1. Opis przypadku
    • 8.2. Podejście pierwsze
    • 8.3. Podejście drugie
    • 8.4. Podejście trzecie
    • 8.5. Podsumowanie
    • 8.6. Dobry produkt to nie wszystko wnioski
  • 9. Upadki w projektach z punktu widzenia testera
    • 9.1. Opis przypadku
    • 9.2. Studium porażki
    • 9.3. Znaki ostrzegawcze
    • 9.4. Wstępne fazy projektu
    • 9.5. Fazy dewelopmentu i testowania
    • 9.6. Na koniec z nadzieją wnioski
  • 10. Zarządzanie dużym zespołem testerów w praktyce opis przypadku
    • 10.1. Wprowadzenie
    • 10.2. Regulacje, regulacje, regulacje
    • 10.3. Ilu was tam pracuje przy jednym błędzie
    • 10.4. Bank to nie firma programistyczna
    • 10.5. Jedyną stałą rzeczą jest zmiana
    • 10.6. Czy my mówimy tym samym językiem?
    • 10.7. Ale ktoś TO musi przetestować
    • 10.8. Kto lubi testy regresji? Każdy, kto nie musi ich wykonywać
    • 10.9. Ale na czym mam testować?
    • 10.10. Nic tak nie motywuje pracownika jak dodatkowa premia
    • 10.11. Kontrola to najwyższa forma zaufania
    • 10.12. Jedna metodologia dla wszystkich
    • 10.13. Jednolite raportowanie
    • 10.14. Grywalizacja
  • 11. Trendy nowa metodyka zapewnienia jakości: jak sztuczna inteligencja pomogła wybrać, gdzie zastosować najlepsze praktyki pisania kodu
    • 11.1. Opis przypadku
    • 11.2. Studium problemu
    • 11.3. Rozwiązanie problemu
    • 11.4. Podsumowanie rezultaty
  • 12. Epilog przyszłość testowania oprogramowania
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Testowanie oprogramowania w praktyce. Studium przypadków

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.