reklama - zainteresowany?

Teoria sygnałów. Wstęp. Wydanie II - Helion


Autor: Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma
ISBN: 83-246-0401-4
stron: 304, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2006-08-17
Księgarnia: Helion

Cena książki: 54,90 zł

Dodaj do koszyka

Tagi: Książki okołoszkolne

Kompendium wiedzy na temat sygnałów i metod ich przetwarzania

  • Modulacja sygnałów
  • Transformaty Fouriera i Laplace"a
  • Filtry analogowe i cyfrowe

Teoria sygnałów to jedna z fundamentalnych dziedzin wiedzy technicznej. Jej znajomość jest niezbędna nie tylko projektantom urządzeń elektronicznych, ale również automatykom, informatykom, elektrotechnikom i specjalistom od telekomunikacji. Rozwój techniki cyfrowej zrewolucjonizował metody przetwarzania sygnałów, lecz podstawy tych mechanizmów są niezmienne -- nadal wykorzystywane są transformaty Fouriera i Laplace"a, klasyczne algorytmy modulacji oraz reguły projektowania urządzeń.

Książka "Teoria sygnałów. Wstęp. Wydanie II" to kolejne wydanie publikacji poświęconej sygnałom i ich przetwarzaniu. Zawiera zbiór najważniejszych informacji związanych z przekształcaniem i modulowaniem sygnałów metodami analogowymi i cyfrowymi oraz projektowaniem filtrów aktywnych i pasywnych. Każdy jej rozdział stanowi osobny wykład uzupełniony przykładami i zadaniami do samodzielnego rozwiązania, który można przeczytać bez odwoływania się do pozostałych wykładów.

  • Szeregi i transformaty Fouriera
  • Modulacja sygnałów
  • Przekształcenie Laplace"a
  • Projektowanie filtrów analogowych
  • Sygnały dyskretne i cyfrowe
  • Modulacja impulsowa
  • Dyskretna transformata Fouriera
  • Liniowe układy cyfrowe
  • Projektowanie filtrów cyfrowych

Opanuj podstawy technologii cyfrowej.

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Teoria sygnałów. Wstęp. Wydanie II", wybierały także:

  • Fizyka z komputerem dla liceum i technikum
  • ECUK Podstawy technik informatycznych
  • Algebra macierzy liczbowych

Dodaj do koszyka

Spis treści

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2019 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.