reklama - zainteresowany?

TensorFlow. 13 praktycznych projektów wykorzystujących uczenie maszynowe - Helion

TensorFlow. 13 praktycznych projektów wykorzystujących uczenie maszynowe
ebook
Autor: Ankit Jain, Armando Fandango, Amita Kapoor
Tytuł oryginału: TensorFlow Machine Learning Projects: Build 13 real-world projects with advanced numerical computations using the Python ecosystem
TÅ‚umaczenie: Leszek Sagalara
ISBN: 978-83-283-5709-9
stron: 264, Format: ebook
Data wydania: 2019-12-13
Księgarnia: Helion

Cena książki: 32,45 zł (poprzednio: 57,95 zł)
Oszczędzasz: 44% (-25,50 zł)

Dodaj do koszyka TensorFlow. 13 praktycznych projektów wykorzystujących uczenie maszynowe

Tagi: Uczenie maszynowe

TensorFlow sÅ‚uży do projektowania i wdrażania zaawansowanych architektur gÅ‚Ä™bokiego uczenia. Jego zaletami sÄ… prostota, wydajność i elastyczność. Umożliwia budowanie zÅ‚ożonych rozwiÄ…zaÅ„ na bazie różnorodnych zbiorów danych. Co wiÄ™cej, pozwala na stosowanie różnych technik uczenia nadzorowanego, nienadzorowanego oraz uczenia przez wzmacnianie. TensorFlow zmieniÅ‚ sposób postrzegania uczenia maszynowego. DziÄ™ki temu Å›rodowisku każdy, kto chce uczynić z dużych zbiorów danych wiarygodne źródÅ‚o wiedzy, może ten cel osiÄ…gnąć - niezależnie od tego, czy jest analitykiem danych, naukowcem, projektantem, czy pasjonatem metod sztucznej inteligencji.

To książka przeznaczona dla osób, które chcÄ… nauczyć siÄ™ tworzyć caÅ‚oÅ›ciowe rozwiÄ…zania z wykorzystaniem uczenia maszynowego. Poszczególne zagadnienia zilustrowano trzynastoma praktycznymi projektami, w których wykorzystano miÄ™dzy innymi analizy sentymentów, przetwarzanie jÄ™zyka naturalnego, systemy rekomendacyjne, generatywne sieci kontradyktoryjne czy sieci kapsuÅ‚owe. Pokazano, w jaki sposób używać TensorFlow z interfejsem APO Spark i wspomagać obliczenia ukÅ‚adami GPU. Przedstawiono zastosowanie rozkÅ‚adu macierzy (SVD++), modeli rankingowych i odmian splotowej sieci neuronowej. Nie zabrakÅ‚o prezentacji nowych rozwiÄ…zaÅ„ o dużym potencjale, takich jak sieci DiscoGAN. DoÅ‚Ä…czony do książki kod źródÅ‚owy, liczne wskazówki i porady pozwolÄ… na pÅ‚ynne rozpoczÄ™cie pracy z TensorFlow oraz innymi narzÄ™dziami do budowy sieci neuronowych.

W tej książce między innymi:

  • podstawy pracy z TensorFlow
  • wykorzystanie TensorFlow do wizualizacji sieci neuronowych
  • zastosowanie procesu gaussowskiego do prognozowania cen akcji
  • wykrywanie oszukaÅ„czych transakcji za pomocÄ… TensorFlow i Keras
  • implementacja sieci kapsuÅ‚owych w TensorFlow
  • techniki uczenia przez wzmacnianie

TensorFlow: prostota, wydajność i imponujący potencjał!

Dodaj do koszyka TensorFlow. 13 praktycznych projektów wykorzystujących uczenie maszynowe

 

Osoby które kupowały "TensorFlow. 13 praktycznych projektów wykorzystujących uczenie maszynowe", wybierały także:

  • Uczenie maszynowe w aplikacjach. Projektowanie, budowa i wdrażanie
  • TensorFlow. 13 praktycznych projektów wykorzystujÄ…cych uczenie maszynowe
  • Web scraping w Data Science. Kurs video. Uczenie maszynowe i architektura splotowych sieci neuronowych
  • Konwolucyjne sieci neuronowe. Kurs video. Tensorflow i Keras w rozpoznawaniu obraz
  • Data Science w Pythonie. Kurs video. Algorytmy uczenia maszynowego

Dodaj do koszyka TensorFlow. 13 praktycznych projektów wykorzystujących uczenie maszynowe

Spis treści

TensorFlow. 13 praktycznych projektów wykorzystujących uczenie maszynowe eBook -- spis treści

 

O autorach 11

 

O recenzentach 13

Wstęp 15

Rozdział 1. TensorFlow i uczenie maszynowe 19

  • Czym jest TensorFlow? 20
  • RdzeÅ„ TensorFlow 20
    • Tensory 20
    • StaÅ‚e 22
    • Operacje 23
    • WÄ™zÅ‚y zastÄ™pcze 23
    • Tensory z obiektów Pythona 24
    • Zmienne 26
    • Tensory generowane z funkcji bibliotecznych 28
    • Uzyskiwanie zmiennych za pomocÄ… tf.get_variable() 28
  • Graf obliczeniowy 29
    • Kolejność wykonywania i wczytywanie z opóźnieniem 30
    • Wykonywanie grafów na wielu urzÄ…dzeniach obliczeniowych - CPU i GPGPU 31
    • Wiele grafów 35
  • Uczenie maszynowe, klasyfikacja i regresja logistyczna 35
    • Uczenie maszynowe 35
    • Klasyfikacja 37
    • Regresja logistyczna dla klasyfikacji binarnej 38
    • Regresja logistyczna dla klasyfikacji wieloklasowej 38
  • Regresja logistyczna z TensorFlow 39
  • Regresja logistyczna z Keras 41
  • Podsumowanie 42
  • Kwestie do rozważenia 43
  • MateriaÅ‚y dodatkowe 43

Rozdział 2. Wykorzystanie uczenia maszynowego do wykrywania egzoplanet w przestrzeni kosmicznej 45

  • Czym jest drzewo decyzyjne? 46
  • Do czego potrzebne sÄ… nam zespoÅ‚y? 47
  • Metody zespoÅ‚owe oparte na drzewach decyzyjnych 47
    • Lasy losowe 47
    • Wzmacnianie gradientowe 49
  • ZespoÅ‚y oparte na drzewach decyzyjnych w TensorFlow 51
    • Estymator TensorForest 51
    • Estymator wzmacnianych drzew TensorFlow 52
  • Wykrywanie egzoplanet w przestrzeni kosmicznej 52
  • Budowanie modelu TFBT do wykrywania egzoplanet 56
  • Podsumowanie 60
  • Kwestie do rozważenia 61
  • MateriaÅ‚y dodatkowe 61

Rozdział 3. Analiza wydźwięku w przeglądarce przy użyciu TensorFlow.js 63

  • TensorFlow.js 64
  • Optymalizacja Adam 65
  • Strata kategoryzacyjnej entropii krzyżowej 66
  • Osadzanie sÅ‚ów 67
  • Budowanie modelu analizy wydźwiÄ™ku 68
    • WstÄ™pne przetwarzanie danych 69
    • Budowanie modelu 70
  • Uruchamianie modelu w przeglÄ…darce przy użyciu TensorFlow.js 71
  • Podsumowanie 75
  • Kwestie do rozważenia 75

Rozdział 4. Klasyfikacja cyfr przy użyciu TensorFlow Lite 77

  • Czym jest TensorFlow Lite? 78
  • Mierniki oceny modeli klasyfikacji 80
  • Klasyfikacja cyfr przy użyciu TensorFlow Lite 81
    • WstÄ™pne przetwarzanie danych i definiowanie modelu 82
    • Konwersja modelu TensorFlow na TensorFlow Lite 84
  • Podsumowanie 90
  • Kwestie do rozważenia 91

RozdziaÅ‚ 5. Rozpoznawanie mowy i ekstrakcja tematów przy użyciu NLP 93

  • Platformy i narzÄ™dzia do zamiany mowy na tekst 94
  • Zbiór poleceÅ„ gÅ‚osowych Google Speech Commands Dataset 95
  • Architektura sieci neuronowej 95
    • ModuÅ‚ ekstrakcji cech 96
    • ModuÅ‚ gÅ‚Ä™bokiej sieci neuronowej 96
  • Szkolenie modelu 97
  • Podsumowanie 99
  • Kwestie do rozważenia 99
  • MateriaÅ‚y dodatkowe 100

Rozdział 6. Przewidywanie cen akcji przy użyciu regresji procesu gaussowskiego 101

  • Twierdzenie Bayesa 102
  • Wprowadzenie do wnioskowania bayesowskiego 103
  • Wprowadzenie do procesów gaussowskich 104
    • Wybór jÄ…dra w PG 106
  • Zastosowanie PG do prognozowania rynku akcji 107
  • Tworzenie modelu prognozowania kursu akcji 109
  • Zrozumienie uzyskanych wyników 112
  • Podsumowanie 122
  • Kwestie do rozważenia 122

RozdziaÅ‚ 7. Wykrywanie oszustw dotyczÄ…cych kart kredytowych przy użyciu autokoderów 123

  • Autokodery 124
  • Budowanie modelu wykrywania oszustw finansowych 125
    • Definiowanie i szkolenie modelu wykrywania oszustw finansowych 126
    • Testowanie modelu wykrywania oszustw finansowych 128
  • Podsumowanie 133
  • Kwestie do rozważenia 134

RozdziaÅ‚ 8. Generowanie niepewnoÅ›ci w klasyfikatorze znaków drogowych przy użyciu bayesowskich sieci neuronowych 135

  • Bayesowskie uczenie gÅ‚Ä™bokie 136
    • Twierdzenie Bayesa w sieciach neuronowych 137
  • TensorFlow Probability, wnioskowanie wariacyjne i metoda Monte Carlo 138
  • Budowanie bayesowskiej sieci neuronowej 140
    • Definiowanie, szkolenie i testowanie modelu 142
  • Podsumowanie 151
  • Kwestie do rozważenia 152

RozdziaÅ‚ 9. Dopasowywanie torebek na podstawie zdjęć butów z wykorzystaniem sieci DiscoGAN 153

  • Modele generatywne 154
    • Szkolenie sieci GAN 155
    • Zastosowania 157
    • Wyzwania 157
  • Sieci DiscoGAN 158
    • Podstawowe jednostki sieci DiscoGAN 159
    • Modelowanie sieci DiscoGAN 162
  • Budowanie modelu DiscoGAN 163
  • Podsumowanie 169
  • Kwestie do rozważenia 169

RozdziaÅ‚ 10. Klasyfikowanie obrazów odzieży przy użyciu sieci kapsuÅ‚owych 171

  • Znaczenie sieci kapsuÅ‚owych 172
  • KapsuÅ‚y 173
    • Jak dziaÅ‚ajÄ… kapsuÅ‚y? 173
  • Algorytm trasowania dynamicznego 175
  • Wykorzystanie architektury CapsNet do klasyfikowania obrazów ze zbioru Fashion MNIST 178
    • Implementacja architektury CapsNet 178
  • Szkolenie i testowanie modelu 182
  • Rekonstrukcja przykÅ‚adowych obrazów 187
  • Ograniczenia sieci kapsuÅ‚owych 189
  • Podsumowanie 189

RozdziaÅ‚ 11. Tworzenie wysokiej jakoÅ›ci rekomendacji produktów przy użyciu TensorFlow 191

  • Systemy rekomendacji 192
  • Filtrowanie oparte na treÅ›ci 193
    • Zalety algorytmów filtrowania opartego na treÅ›ci 193
    • Wady algorytmów filtrowania opartego na treÅ›ci 193
  • Filtrowanie kolaboratywne 193
  • Systemy hybrydowe 194
  • RozkÅ‚ad macierzy 194
  • Przedstawienie zbioru danych Retailrocket 195
  • Analiza zbioru danych Retailrocket 195
  • WstÄ™pne przetwarzanie danych 196
  • Model rozkÅ‚adu macierzy dla rekomendacji Retailrocket 197
  • Model sieci neuronowej dla rekomendacji Retailrocket 200
  • Podsumowanie 202
  • Kwestie do rozważenia 202
  • MateriaÅ‚y dodatkowe 202

RozdziaÅ‚ 12. Wykrywanie obiektów na dużą skalÄ™ za pomocÄ… TensorFlow 203

  • Wprowadzenie do Apache Spark 204
  • Rozproszony TensorFlow 206
    • Uczenie gÅ‚Ä™bokie poprzez rozproszony TensorFlow 207
  • Poznaj TensorFlowOnSpark 210
    • Architektura TensorFlowOnSpark 210
    • SzczegóÅ‚y API TFoS 211
    • Rozpoznawanie odrÄ™cznie zapisanych cyfr przy użyciu TFoS 212
  • Wykrywanie obiektów za pomocÄ… TensorFlowOnSpark i Sparkdl 215
    • Transfer wiedzy 215
    • Interfejs Sparkdl 216
    • Budowanie modelu wykrywania obiektów 217
  • Podsumowanie 221

RozdziaÅ‚ 13. Generowanie skryptów książek przy użyciu LSTM 223

  • Rekurencyjne sieci neuronowe 224
  • WstÄ™pne przetwarzanie danych 225
  • Definiowanie modelu 227
  • Szkolenie modelu 228
  • Definiowanie i szkolenie modelu generujÄ…cego tekst 228
  • Generowanie skryptów książek 233
  • Podsumowanie 235
  • Kwestie do rozważenia 236

Rozdział 14. Gra w Pac-Mana przy użyciu uczenia głębokiego przez wzmacnianie 237

  • Uczenie przez wzmacnianie 238
  • Uczenie przez wzmacnianie a uczenie nadzorowane i nienadzorowane 238
  • SkÅ‚adniki uczenia przez wzmacnianie 239
  • OpenAI Gym 240
  • Gra Pac-Man w OpenAI Gym 241
  • Sieć DQN w uczeniu gÅ‚Ä™bokim przez wzmacnianie 244
  • Zastosowanie sieci DQN do gry 246
  • Podsumowanie 249
  • MateriaÅ‚y dodatkowe 250

Rozdział 15. Co dalej? 251

  • Wdrażanie modeli TensorFlow do produkcji 251
    • TensorFlow Hub 252
    • TensorFlow Serving 254
    • TensorFlow Extended 255
  • Zalecenia dotyczÄ…ce budowania aplikacji wykorzystujÄ…cych sztucznÄ… inteligencjÄ™ 257
  • Ograniczenia uczenia gÅ‚Ä™bokiego 258
  • Zastosowania sztucznej inteligencji w różnych branżach 259
  • WzglÄ™dy etyczne w sztucznej inteligencji 260
  • Podsumowanie 260

Dodaj do koszyka TensorFlow. 13 praktycznych projektów wykorzystujących uczenie maszynowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.