Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4 - Helion
ISBN: 978-83-754-1395-3
stron: 358, Format: ebook
Data wydania: 2019-06-18
Księgarnia: Helion
Cena książki: 71,82 zł (poprzednio: 79,80 zł)
Oszczędzasz: 10% (-7,98 zł)
Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4 Aby zbudować prostÄ… strzelankÄ™ od zera, wystarczy szybko nadpisać istniejÄ…ce już klasy UE4, po czym dodać i zaim-plementować proste funkcje C++ w trakcie ich konstruowania. Prawdziwa zabawa zaczyna siÄ™ później. Zbudujemy postać gracza z rozbudowanym sterowaniem, utworzymy logikÄ™ tej postaci, zmienianie broni, ataki i ruch, przechodzenie pomiÄ™dzy scenami i poziomami, zachowywanie ekwipunku i parametrów i wiele innych. Pokażemy też budowanie wroga kontrolowanego przez sztucznÄ… inteligencjÄ™, jak i fizycznÄ… symulacjÄ™ uderzeÅ„ pocisków. Czytelnik zapozna siÄ™ też z zaawansowanymi funkcjami, jak Volumetric Lightmaps realizujÄ…ce wstÄ™pnie obliczone oÅ›wietlenie albo Atmospheric i Volumetric Fog, pozwalajÄ…ce tworzyć zaawansowane efeky wizualne. W dalszym ciÄ…gu przedstawiane sÄ… narzÄ™dzia potrzebne do zbudowania filmowych przerywników zapewniajÄ…cych pro-fesjonalne wrażenia w rozgrywce i prowadzÄ…ce opowieść. Po drodze zostanie zaimplementowany solidny interfejs użytkownika, w tym możliwość zapisu i Å‚adowania stanu gry w dowolnym momencie. Pokazane też zostanie przygotowanie i budowanie wersji VR i AR oraz przeniesienie ich z edyto-ra do rzeczywistego Å›wiata, przy czym zbudujemy dwa nowe projekty dla tych caÅ‚kiem nowych obszarów UE4 i zinte-grujemy z AR klasy z gÅ‚ównego projektu ! Po ukoÅ„czeniu książki Czytelnik bÄ™dzie znaÅ‚ wszystkie gÅ‚ówne funkcje UE4 i bÄ™dzie w stanie sprawić, że wymarzona przez niego gra stanie siÄ™ rzeczywistoÅ›ciÄ… dziÄ™ki Unreal Engine 4.18+. UmiejÄ™tnoÅ›ci, które można zdobyć: Podstawy tworzenia gry bitewnej, pozwalajÄ…ce na pracÄ™ z innymi systemami krytycznymi dla rozgrywki: sterowanie, obsÅ‚uga ekwipunku, przeciwnicy sterowani przez AI, interfejs użytkownika oraz dźwiÄ™k Korzystanie z narzÄ™dzi wydajnoÅ›ci i dobieranie efektów stosowanie do możliwoÅ›ci platformy w edytorze materiaÅ‚ów Ulepszanie efektów wizualnych przy użyciu takich systemów UE4, jak Volumetric Lightmaps, Precomputed Lighting lub przerywniki filmowe Poznanie metod przechodzenia pomiÄ™dzy scenami lub poziomami u strategie zarzÄ…dzania Implementacja zgodnoÅ›ci czasowej dźwiÄ™ku i animacji Integracja Augmented Reality z grÄ… przy użyciu nowego narzÄ™dzia ARKit i wsparcia dla ARCore Wykonywanie niemal dowolnej logiki gry poprzez skryptowanie blueprintów i rozumienie, kiedy należy jÄ… implemen-tować w C++
Osoby które kupowały "Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4", wybierały także:
- Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II 67,42 zł, (20,90 zł -69%)
- GameMaker. Kurs video. Kompleksowy przewodnik tworzenia gier platformowych 154,58 zł, (55,65 zł -64%)
- Gry Unity i Facebook. Efektywna integracja, budowanie zasięgu i popularności. Kurs video 47,93 zł, (22,05 zł -54%)
- Unity. Kurs video. Poziom pierwszy. Tworzenie gier komputerowych 3D 47,93 zł, (22,05 zł -54%)
- Unity. Kurs video. Poziom drugi. Tworzenie gier komputerowych 3D 47,93 zł, (22,05 zł -54%)