reklama - zainteresowany?

TERRORY - Helion

TERRORY
ebook
Autor: Sylwia Gliwa
ISBN: 978-83-68170-32-0
stron: 348, Format: ebook
Data wydania: 2024-05-08
Księgarnia: Helion

Cena książki: 50,00 zł

Dodaj do koszyka TERRORY

Jedn

Dodaj do koszyka TERRORY

 

Osoby które kupowały "TERRORY", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Ruby on Rails. Ćwiczenia
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Scrum. O zwinnym zarzÄ…dzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone
  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarzÄ…dzać w XXI wieku

Dodaj do koszyka TERRORY

Spis treści

TERRORYŚCI W SIECI Media społecznościowe w służbie propagandy ISIS eBook -- spis treści

WSTĘP

1. BezpieczeÅ„stwo i porzÄ…dek publiczny – jak je rozumieć?

1.1. Definicje bezpieczeÅ„stwa publicznego w literaturze przedmiotu wybranych nauk

1.2. Rozumienie bezpieczeÅ„stwa i porzÄ…dku publicznego w polskim prawie oraz wybranych dokumentach strategicznych i raportach publikowanych przez rzÄ…d RP

1.3. Istota bezpieczeÅ„stwa i porzÄ…dku publicznego

1.4. Wnioski

2. Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe we wspóÅ‚czesnej komunikacji politycznej i spoÅ‚ecznej

2.1. Definicja, charakterystyka funkcjonowania i rodzaje mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych

2.2. Dezinformacja i propaganda w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych

2.3. Znaczenie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych we wspóÅ‚czesnej komunikacji politycznej i spoÅ‚ecznej

2.4. WpÅ‚yw mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych na kreowanie opinii publicznej i nastrojów spoÅ‚ecznych

2.5. Wnioski

3. PaÅ„stwo Islamskie w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych

3.1. Powstanie Państwa Islamskiego

3.2. GÅ‚ówne sposoby prezentacji treÅ›ci propagandowych publikowanych przez PaÅ„stwo Islamskie w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych

3.3. GÅ‚ówne platformy mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych wykorzystywane przez ISIS

3.4. Strategia ISIS wykorzystania mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych

3.5. Wnioski

4. Rola materiaÅ‚ów audiowizualnych w dziaÅ‚aniach propagandowych ISIS

4.1. Cykl filmów z udziaÅ‚em Johna Cantlie

4.1.1. Lend Me Your Ears

4.1.2. Inside

4.1.3. John Cantlie Talks

4.2. Seria filmów “mtmujatweets. From the Islamic State”

4.3. Inside the Caliphate

4.4. Blood for blood

4.5. Seria filmów i nagraÅ„ audio z udziaÅ‚em japoÅ„skiego dziennikarza Kenji’ego Goto

4.6. Flames of War

4.6.1 Fighting Has Just Begun

4.6.2. Until the Final Hour

4.7. Answer the Call

4.8. Greetings from the Land of the Caliphate

4.9. A Message Signed with Blood to the Nation  of the Cross

4.10. Grand Theft Auto: Salil al-Sawarem

4.11. A Defiant Attack Upon the Apostates In the Refinery

4.11.1. Część 1

4.11.2. Część 2

4.12. The Dark Rise of Banknotes and the Return of the Gold Dinar

4.13. The Rise of the Khilafah: Return of the Gold Dinar

4.14. And No Respite

4.15. A Message to America

4.16. Wykorzystywanie wizerunku dzieci do celów  propagandowych w analizowanych produkcjach filmowych

4.17. Wnioski z analizowanych produkcji filmowych

5.  Rola materiaÅ‚ów graficznych w dziaÅ‚aniach propagandowych ISIS

5.1. Atak terrorystyczny na London Bridge (2019 r.)

5.2. FIFA World Cup 2018

5.3. Popkultura

5.4. Święta Bożego Narodzenia

5.5. Wybrane przykÅ‚ady grafik propagandowych niepowiÄ…zane z wydarzeniami polityczno-sportowymi

5.6. Wnioski z analizy grafik

6. Propaganda ISIS w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych jako zagrożenie bezpieczeÅ„stwa i porzÄ…dku publicznego

6.1. Publikowanie materiaÅ‚ów propagandowych przez media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe a zagrożenia bezpieczeÅ„stwa i porzÄ…dku publicznego

6.1.1. Cele

6.1.2. Efekty

6.1.3. Skutki dla bezpieczeÅ„stwa i porzÄ…dku publicznego

6.2. Propaganda ISIS a wybrane przykÅ‚ady zdarzeÅ„ w paÅ„stwach europejskich

6.3. Wnioski

Zakończenie

GÅ‚ówne wnioski z badaÅ„

To tylko poczÄ…tek, czyli co zrobić z wynikami badaÅ„?

Rekomendacje nie tylko dla administracji i organizacji pozarzÄ…dowych

Bibliografia

Spis rysunków, wykresów i tabel

Dodaj do koszyka TERRORY