reklama - zainteresowany?

Sztuka wojny. Traktaty - Helion

Sztuka wojny. Traktaty
Autor: Sun Tzu, Sun Pin
Tytuł oryginału: The Complete Art of War
TÅ‚umaczenie: Dariusz Bakalarz
ISBN: 83-7361-690-X
stron: 240, Format: B6, okładka: miękka
Data wydania: 2004-09-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 14,90 zł

Dodaj do koszyka Sztuka wojny. Traktaty

Tagi: Inne

GRYWALIZACJA poziom 3: A skoro o wojnie mowa, czy nie nadszedł już czas, by RozGROMić konkurencję?


"Sztuka wojny" Sun Tzu i "Metody wojskowe" Sun Pina przedstawiają zbiór zaleceń i rad dla każdego, kto zarządza ludźmi, stawia czoła wyzwaniom oraz walczy o pozycję swoją i swoich podwładnych.

Zawarta w tej książce wiedza nie wymaga naukowego przygotowania i jest przystępna dla każdego czytelnika. Słowa chińskich mędrców to esencja wiedzy o zachowaniu się w każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji życiowej i sposobach wyjścia z niej.

O skuteczności ponadczasowych chińskich nauk wiedzą nie tylko azjatyccy politycy i wojskowi, którzy od dwu i pół tysiąca lat stosują się do jej zaleceń. O sile chińskich traktatów przekonali się również Amerykanie, którzy od kilkudziesięciu lat wykładają wiedzę Sun Tzu i Sun Pina na uczelniach wojskowych.

Opanowanie skutecznych strategii przydaje się nie tylko na wojnie, ale również na co dzień. Nauki Sun Tzu i Sun Pina nadają się do zastosowania w negocjacjach, windykacjach, marketingu, reklamie, sporcie, walce z konkurencją, zarządzaniu ludźmi i obronie własnych interesów. Te traktaty uczą zwyciężać.

Dodaj do koszyka Sztuka wojny. Traktaty

 

Osoby które kupowały "Sztuka wojny. Traktaty", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Sztuka podst
  • Lean dla bystrzaków. Wydanie II

Dodaj do koszyka Sztuka wojny. Traktaty

Spis treści

Sztuka wojny. Traktaty -- spis tre

Dodaj do koszyka Sztuka wojny. Traktaty

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.