Sztuczna inteligencja we wsp - Helion

ISBN: 978-83-01-21716-7
stron: 198, Format: ebook
Data wydania: 2021-03-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 45,87 zł (poprzednio: 73,98 zł)
Oszczędzasz: 38% (-28,11 zł)
Osoby które kupowały "Sztuczna inteligencja we wsp", wybierały także:
- Sztuczna inteligencja w Azure. Kurs video. Uczenie maszynowe i Azure Machine Learning Service 190,00 zł, (39,90 zł -79%)
- Sztuczna inteligencja w Azure. Kurs video. Us 190,00 zł, (39,90 zł -79%)
- Web scraping w Data Science. Kurs video. Uczenie maszynowe i architektura splotowych sieci neuronowych 173,48 zł, (39,90 zł -77%)
- Prompt engineering. Kurs video. Precyzyjne tworzenie zapyta 166,25 zł, (39,90 zł -76%)
- AI w praktyce. Kurs video. Narz 166,25 zł, (39,90 zł -76%)
Spis treści
Sztuczna inteligencja we współczesnych organizacjach eBook -- spis treści
WPROWADZENIE 7 NOTA BIBLIOGRAFICZNA 10 UCZENIE MASZYNOWE 11 Podstawowe pojęcia i koncepcje 12 Inteligencja maszyn 12 Uczenie maszynowe a programowanie 16 Metody nauczania maszynowego 18 Nauczanie ze wzmocnieniem jako fundament systemów autonomicznych 27 Agent, jego otoczenie, działania, obserwacje i nagrody 27 Uczenie się przez interakcje 31 Kluczowe metody i algorytmy nauczania ze wzmocnieniem 37 Wyzwania 45 Samouczące się, autonomiczne systemy we współczesnym świecie 46 Podsumowanie 49 WPŁYW SYSTEMÓW AUTONOMICZNYCH NA TECHNOLOGIE, PROCESY I BRANŻE 51 Technologie leżące u podstaw systemów autonomicznych 52 Wprowadzenie 52 Zmysły, percepcja i świadomość sytuacyjna 52 Komunikacja 58 Trenowanie, uczenie się i symulacje 60 Cyberbezpieczeństwo 61 Zarządzanie flotą 62 Platformy do tworzenia kompleksowych rozwiązań 64 Zastosowania systemów samouczących się w kluczowych procesach biznesowych 65 Zarządzanie aktywami 65 Produkcja 69 Logistyka 72 Marketing i sprzedaż 78 Technologie informatyczne i komunikacyjne 84 Podsumowanie 86 Potencjalny wpływ na branże 87 Produkcja, budownictwo i branża samochodowa 88 Transport 92 Rolnictwo 96 Sektor wydobywczy i energetyczny 97 Marketing 99 Handel detaliczny 102 Ubezpieczenia, usługi finansowe i bankowość 105 Opieka zdrowotna 109 Sektor publiczny 113 Podsumowanie 115 AUTONOMICZNE, SAMOUCZĄCE SIĘ SYSTEMY W GENEROWANIU WARTOŚCI 117 Praktyczne aspekty i dobre praktyki wdrożeń systemów autonomicznych 118 Inicjacja 118 Wdrożenie 125 Utrwalenie zmiany 132 Korzyści z wdrożeń systemów inteligentnych 133 Generowanie przychodów 134 Redukcja kosztów 138 Minimalizacja ryzyka 149 Model generowania wartości 154 Generowanie wartości przez systemy SI 154 AiR Management: metoda projektowania uzasadnienia biznesowego oraz strategii wdrożeń systemów autonomicznych 156 TRENDY ROZWOJU 167 Możliwy wpływ technologii autonomicznych na organizacje, rynki i ludzi 168 Rozproszona SI 168 Sieci poznawcze 172 Nowe kompetencje 176 Wpływ SI na rolę człowieka w organizacji 177 Horyzonty badań i inspiracje na przyszłość 179 Badania podstawowe 180 Badania stosowane 184 Zarządzanie i nauki o społeczeństwie 186 PODSUMOWANIE 187 ZAŁĄCZNIK 188 BIBLIOGRAFIA