Sztuczna inteligencja. Inspiracje dla biznesu - Helion

ISBN: 978-83-8381-175-8
stron: 284, Format: mp3
Data wydania: 2025-03-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 59,00 zł
Osoby które kupowały "Sztuczna inteligencja. Inspiracje dla biznesu", wybierały także:
- React z AI. Kurs video. Programowanie wspomagane sztuczn 119,00 zł, (53,55 zł -55%)
- Uczenie g 128,98 zł, (58,04 zł -55%)
- Prompt engineering. Kurs video. Precyzyjne tworzenie zapyta 169,00 zł, (76,05 zł -55%)
- Sztuczna inteligencja w Azure. Kurs video. Uczenie maszynowe i Azure Machine Learning Service 198,98 zł, (89,54 zł -55%)
- Web scraping w Data Science. Kurs video. Uczenie maszynowe i architektura splotowych sieci neuronowych 179,00 zł, (80,55 zł -55%)
Spis treści
Sztuczna inteligencja. Inspiracje dla biznesu Audiobook -- spis treści
Wstęp
Rozdział 1: Początki i ewolucja sztucznej inteligencji
1.1 Test Turinga i marzenie o inteligentnych maszynach
1.2 Wczesna sztuczna inteligencja: Sieci neuronowe, perceptrony i sztuczna inteligencja symboliczna
1.3 Wzrost znaczenia uczenia maszynowego
1.4 Zastosowania AI w biznesie
Rozdział 2: Przetwarzanie języka naturalnego w biznesie
2.1 Czym jest NLP? Praktyczne wprowadzenie
2.2 Główne biznesowe zastosowania NLP
2.3 Inne biznesowe zastosowania NLP: Eksploracja tekstu, podsumowywanie treści i wykrywanie nastrojów
2.4 Wyzwania związane z NLP: Kontekst, niejednoznaczność i różnorodność językowa
Rozdział 3. Uczenie Maszynowe: Podstawy, ewolucja i zastosowania w biznesie
3.1 Wprowadzenie do uczenia maszynowego
3.2. Historia rozwoju uczenia maszynowego
3.3 Różnice między regułową sztuczną inteligencją a uczeniem maszynowym
3.4 Podejście hybrydowe: Łączenie regułowej sztucznej inteligencji z uczeniem maszynowym
3.5 Modele językowe nowej generacji: GPT, BERT i inne
3.6 Problem halucynacji w modelach językowych
Rozdział 4: Chatboty i voiceboty w obsłudze klienta
4.1 Chatboty: Automatyzacja obsługi klienta w kanale tekstowym
4.2 Voiceboty: Naturalna interakcja głosowa
4.3 Architektura chatbotów i voicebotów
4.4 Projektowanie chatbotów zorientowanych na użytkownika: Od dialogów do osobowości
4.5 Voiceboty jako przyszłość naturalnej interakcji głosowej
4.6 Integracja z CRM/ERP i systemami biznesowymi
4.7 Studium inspiracji: Tworzenie chatbota dla firmy z branży telekomunikacyjnej
Rozdział 5: Robotyzacja procesów biznesowych (RPA) i sztuczna inteligencja
5.1 Czym jest RPA?
5.2 Przykłady zastosowań RPA
5.3 RPA napędzane przez AI: Przechodzenie od reguł do inteligentnego podejmowania decyzji
5.4 Inspiracje z różnych branż
Rozdział 6: AI w tworzeniu treści
6.1 Automatyzacja procesu pisania: Od opisów produktów po treści reklam
6.2 Treści generowane przez AI: Nie tylko tekst
6.3 Jak AI może szybko i dokładnie podsumować złożone informacje
6.4 Studium inspiracji: Wykorzystanie AI do efektywnego tworzenia dokumentów
Rozdział 7: Asystenci personalni napędzani przez AI
7.1 Rola AI w asystentach personalnych: Od harmonogramowania po pozyskiwanie danych
7.2 Wsparcie w podejmowaniu decyzji w czasie rzeczywistym: AI jako strategiczny doradca
7.3 Wzmacnianie wydajności pracowników: Spersonalizowana pomoc na dużą skalę
7.4. Przykłady komercyjnych asystentów personalnych opartych o AI
7.5 Integracja asystentów AI z systemami korporacyjnymi (ERP, CRM)
7.6 Przyszłość AI we wsparciu pracowników: Automatyzacja poznawcza
7.7 Studium inspiracji: Wykorzystanie asystentów personalnych napędzanych przez AI do zwiększenia efektywności w miejscu pracy
Rozdział 8: Pisanie skutecznych promptów
8.1 Czym są prompty i dlaczego są ważne w aplikacjach AI?
8.2 Pisanie skutecznych promptów dla scenariuszy biznesowych: Wskazówki i triki
8.3 Rozwiązywanie problemów biznesowych z wykorzystaniem promptów ChatGPT
8.4 Przydatne prompty dla rozwoju biznesu, operacji i podejmowania decyzji
Rozdział 9: AI w tłumaczeniach i usługach językowych
9.1 Przełamywanie barier językowych: AI dla globalnego biznesu
9.2 Jak AI tłumaczy złożone teksty: Wyjaśnienie tłumaczenia maszynowego opartego na sieciach neuronowych
9.3 Kluczowe wyzwania w tłumaczeniach AI: Dokładność, kontekst kulturowy i niuanse
9.4 Wdrażanie narzędzi AI do tłumaczeń w małych i średnich przedsiębiorstwach
9.5 Studium inspiracji: Przyspieszenie komunikacji międzynarodowej za pomocą AI
Rozdział 10: Jakość i integralność danych w systemach AI
10.1 Dlaczego jakość danych ma znaczenie: Wyzwanie związane z duplikatami informacji
10.2 Rozwiązania AI dla deduplikacji danych: Znajdowanie i łączenie duplikatów
10.3 Optymalizacja systemów CRM: Jak AI wykrywa anomalie w zestawach danych
10.4 Studium inspiracji: Deduplikacja napędzana przez AI w zarządzaniu relacjami z klientami
10.5 Przyszłe kierunki w integralności danych i AI
Rozdział 11: Wyzwania i najlepsze praktyki we wdrażaniu AI
11.1 Najczęstsze pułapki przy wdrażaniu rozwiązań AI
11.2 Przezwyciężanie barier technicznych i organizacyjnych
11.3 Zarządzanie zmianami napędzanymi przez AI w przedsiębiorstwach
11.4 Rozważania prawne i etyczne w systemach napędzanych przez AI
11.5 AI a automatyzacja decyzji: Ryzyko dehumanizacji
Rozdział 12: Przyszłość AI w świecie biznesu
12.1 Co dalej z AI w świecie biznesu?
12.2 Wschodzące trendy w technologiach AI: Od wyjaśnialnej AI do obliczeń kognitywnych
12.3 Przygotowanie organizacji na kolejną falę innowacji AI
12.4 Prognozy dotyczące roli AI w Przemyśle 4.0 i dalej
Zakończenie
Dodatki
D.1 Słowniczek AI: Wyjaśnienie kluczowych terminów i pojęć
D.2 Praktyczne narzędzia i platformy AI dla biznesu
D.3 Przykładowe prompty dla implementacji AI w kontekście biznesowym
D.4 Dodatkowe zasoby dla praktyków AI
D.5 - Test Turiga w filmach