reklama - zainteresowany?

Szkoła projektowania graficznego. Zasady i praktyka, nowe programy i technologie - Helion

Szkoła projektowania graficznego. Zasady i praktyka, nowe programy i technologie
Autor: Dabner David, Stewart Sandra, Zempol Eric
ISBN: 978-8-3213-4869-8
stron: 208, okładka: miękka
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)

Dodaj do koszyka Szkoła projektowania graficznego. Zasady i praktyka, nowe programy i technologie

Tagi: Inne

Szkoła projektowania graficznego jest podstawowym kursem dla projektantów tworzących na potrzeby wydawnictw drukowanych, animacji i mediów cyfrowych. Praktyczne rady dotyczące wszystkich aspektów projektowania graficznego od zrozumienia podstaw do opracowania oryginalnej koncepcji i tworzenia udanych projektów. Przykłady z różnych mediów periodyków, książek, gazet, telewizji, stron internetowych i tożsamości korporacyjnej. Ćwiczenia i wskazówki dla studentów oraz przykłady rzeczywistych zamówień.

To najnowsze światowe wydanie zawiera konkretne rady, jak dostosować projekt do różnych realizacji. Autorzy dzielą się informacjami na temat technik obrazowania cyfrowego, grafiki filmowej i projektowania dla potrzeb internetu oraz urządzeń z małymi wyświetlaczami.

Dodaj do koszyka Szkoła projektowania graficznego. Zasady i praktyka, nowe programy i technologie

 

Osoby które kupowały "Szkoła projektowania graficznego. Zasady i praktyka, nowe programy i technologie", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Lean dla bystrzaków. Wydanie II
  • Gra bez koÅ„ca

Dodaj do koszyka Szkoła projektowania graficznego. Zasady i praktyka, nowe programy i technologie

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Szkoła projektowania graficznego. Zasady i praktyka, nowe programy i technologie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.