reklama - zainteresowany?

Superskuteczny prospecting. Przewodnik po rozmowach handlowych i zarz - Helion

Superskuteczny prospecting. Przewodnik po rozmowach handlowych i zarz
Autor: Jeb Blount
Tytuł oryginału: Fanatical Prospecting: The Ultimate Guide to Opening Sales Conversations and Filling the Pipeline by Leveraging Social Selling, Telephone, Email, Text, and Cold Calling
Tłumaczenie: Bogus
ISBN: 978-83-289-1326-4
stron: 304, Format: 140x208, okładka: mi
Data wydania: 2017-07-11
Księgarnia: Helion

Cena książki: 38,35 zł (poprzednio: 68,48 zł)
Oszczędzasz: 44% (-30,13 zł)

Dodaj do koszyka Superskuteczny prospecting. Przewodnik po rozmowach handlowych i zarz

Tagi: Ostatnie sztuki

Nic si

Dodaj do koszyka Superskuteczny prospecting. Przewodnik po rozmowach handlowych i zarz

 

Osoby które kupowały "Superskuteczny prospecting. Przewodnik po rozmowach handlowych i zarz", wybierały także:

  • Superskuteczny prospecting. Przewodnik po rozmowach handlowych i zarz
  • QGis. Tworzenie i analiza map

Dodaj do koszyka Superskuteczny prospecting. Przewodnik po rozmowach handlowych i zarz

Spis treści

Superskuteczny prospecting. Przewodnik po rozmowach handlowych i zarządzaniu lejkiem sprzedażowym za pomocą social mediów, telefonu i e-mailingu -- spis treści

Przedmowa

Notatka specjalna: darmowe zasoby dla sprzedawców

Rozdział 1. Dlaczego trzeba poszukiwać klienta

Rozdział 2. Siedem sposobów myślenia fanatycznych poszukiwaczy klientów

Rozdział 3. Czy dobrze jest dzwonić bez zapowiedzi?

Rozdział 4. Zastosuj metodologię zrównoważonych poszukiwań

Rozdział 5. Im więcej szukasz, tym bardziej sprzyja Ci szczęście

Rozdział 6. Naucz się rachować. Zarządzanie swoją efektywnością

Rozdział 7. Trzy "P", które Cię ograniczają

Rozdział 8. Czas. Wspaniały czynnik równoważący sprzedaż

Rozdział 9. Cztery cele poszukiwania klientów

Rozdział 10. Wykorzystujemy piramidę poszukiwawczą

Rozdział 11. Panuj nad bazą danych. Dlaczego system CRM jest Twoim najważniejszym narzędziem

Rozdział 12. Prawo zaznajomienia

Rozdział 13. Sprzedaż poprzez media społecznościowe

Rozdział 14. Treść przekazu ma duże znaczenie

Rozdział 15. Osiągamy doskonałość w zdobywaniu klientów przez telefon

Rozdział 16. Odruchowe odrzucenie, sprzeciw, zbywanie (OSZ)

Rozdział 17. Tajemne życie odźwiernych

Rozdział 18. Pozyskiwanie klientów poprzez osobiste wizyty

Rozdział 19. Pozyskiwanie klientów przez pocztę elektroniczną

Rozdział 20. Wiadomości SMS

Rozdział 21. Wyrabiamy odporność psychiczną

Rozdział 22. Jedenaście słów, które zmieniły moje życie

Rozdział 23. Jedyne pytanie, które naprawdę ma jakieś znaczenie

Podziękowania

O autorze

Dodaj do koszyka Superskuteczny prospecting. Przewodnik po rozmowach handlowych i zarz

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.