reklama - zainteresowany?

Sukces w marketingu z ChatGPT: Sekrety tworzenia skutecznych kampanii reklamowych - Helion

Sukces w marketingu z ChatGPT: Sekrety tworzenia skutecznych kampanii reklamowych
ebook
Autor: Przemys
ISBN: 978-83-68325-14-0
stron: 412, Format: ebook
Data wydania: 2024-09-08
Księgarnia: Helion

Cena książki: 47,99 zł

Dodaj do koszyka Sukces w marketingu z ChatGPT: Sekrety tworzenia skutecznych kampanii reklamowych

Tagi: Sztuczna inteligencja

Czy chcesz podnie

Dodaj do koszyka Sukces w marketingu z ChatGPT: Sekrety tworzenia skutecznych kampanii reklamowych

 

Osoby które kupowały "Sukces w marketingu z ChatGPT: Sekrety tworzenia skutecznych kampanii reklamowych", wybierały także:

  • AI w Excelu. Kurs video. Automatyzacja zada
  • Generatywne AI. Kurs video. DALL-E, ChatGPT i tworzenie w
  • Tworzenie aplikacji AI z LlamaIndex. Praktyczny przewodnik po RAG i LLM
  • (Nie)etyczna AI. Jak programowa
  • Polecenia dla ChatGPT w finansach: praktyczne zastosowanie w biznesie i finansach osobistych

Dodaj do koszyka Sukces w marketingu z ChatGPT: Sekrety tworzenia skutecznych kampanii reklamowych

Spis treści

Sukces w marketingu z ChatGPT: Sekrety tworzenia skutecznych kampanii reklamowych eBook -- spis treści

Wstęp………………………………………………………………………………………………….…7

 

Rozdział 1: Podstawy ChatGPT…………………………………………………………..18

1.1. Technologia ChatGPT……………………………………………………………………..….18

1.2. Algorytmy i modele językowe……………………………………………..……………….21

1.3. Integracja z narzędziami marketingowymi……………………………….………….25

1.4.Przyszłość technologii AI…………………………………………………………..………..30

1.5. Wdrożenie ChatGPT w marketingu……………………………………………………..34

1.6. Wybór odpowiednich narzędzi i platform……………………………………….……39

1.7. Szkolenie zespołu………………………………………………………………………………44

1.8. Przykłady wdrożeń w firmach……………………………………………………………..49

 

Rozdział 2: Tworzenie treści………………………………………………………….…..55

2.1. Generowanie pomysłów na kampanie………………………………………………….55

2.2. Analiza trendów rynkowych…………………………………………………………….…59

2.3. Tworzenie unikalnych koncepcji…………………………………………….…………..63

2.4. Narzędzia wspierające kreatywność………………………………………….…………67

2.5. Pisanie tekstów reklamowych……………………………………………………………..71

2.6. Personalizacja treści………………………………………………………………………….76

2.7. Optymalizacja pod kątem SEO……………………………………………………………80

2.8. Przykłady i studia przypadków……………………………………………………………85

2.9. Content marketing……………………………………………………………………………90

2.10. Tworzenie postów na media społecznościowe……………………………………..96

2.11. Automatyzacja e-mail marketingu…………………………………………….………101

2.12. Case studies udanych kampanii……………………………………………………….106

 

Rozdział 3: Analiza danych………………………………………………..………………111

3.1. Zbieranie i przetwarzanie danych……………………………………………….………111

3.2. Analiza danych konsumenckich…………………………………………………………117

3.3. Wykorzystanie danych do tworzenia strategii……………………………………..123

3.4. Narzędzia analityczne………………………………………………………………..…….127

3.5. Przewidywanie trendów…………………………………………………………….……..131

3.6. Wykorzystanie AI w prognozowaniu……………………………………………..…..135

3.7. Case studies zastosowań……………………………………………………..……………139

3.8. Przyszłość analizy danych…………………………………………………………………144

3.9. Optymalizacja kampanii…………………………………………………………………..149

3.10. Monitorowanie wyników kampanii………………………………………………….154

3.11. Adaptacja strategii na bieżąco……………………………………….…………………159

3.12. Przykłady optymalizacji………………………………………………………..………..164

 

Rozdział 4: Planowanie kampanii……………………………………….…………..170

4.1. Tworzenie strategii…………………………………………………………………………..170

4.2. Ustalanie celów i KPI……………………………………………………………………….176

4.3. Zarządzanie budżetem……………………………………………………………………..181

4.4. Przykłady strategii marketingowych…………………………….……………………187

4.5. Harmonogramowanie kampanii…………………………………………….…………194

4.6. Koordynacja zespołu……………………………………………………………….……….201

4.7. Monitorowanie postępów…………………………………………………………………207

4.8. Narzędzia do zarządzania projektami…………………………..……………………214

4.9. Zarządzanie kampaniami…………………………………………………………………221

4.10. Zarządzanie zasobami i contentem………………………………………………….226

4.11. Monitoring i raportowanie………………………………………………………………232

4.12. Przykłady zarządzania kampaniami………………………….……………………..240

4.13. Studia przypadków…………………………………………………………………..……247

4.14. Analiza wyników……………………………………………………………………………253

4.15. Kluczowe wnioski……………………………………………….…………………………260

4.16. Inspiracje dla własnych projektów…………………………………….…………….266

 

Rozdział 5: Zaawansowane zastosowania………………………………….……273

5.1. Automatyzacja obsługi klienta…………………………………………………………..273

5.2. Personalizacja obsługi……………………………………………………………………...277

5.3. Automatyzacja procesów………………………………………………………………….282

5.4. Case studies……………………………………………………………….…………………..288

5.5. Generowanie dynamicznych reklam………………………………………………….295

5.6. Techniki dynamicznego targetowania…………………………………….…………300

5.7. Narzędzia i platformy…………………………………………………………………..….306

5.8. Przykłady dynamicznych kampanii……………………………………………….…..312

5.9. Analiza sentimentu i feedbacku……………………………………………..………….318

5.10. Wykorzystanie feedbacku konsumentów…………………………………..……..324

5.11. Automatyzacja analizy opinii……………………………………………….………….330

5.12. Przykłady zastosowań…………………………………………………………………….336

5.13. Integracja z CRM i narzędziami marketingowymi…………………………..…342

5.14. Integracja z narzędziami marketing automation…………………………..……347

5.15. Omnichannel marketing…………………………………………………….…………..353

5.16. Przyszłość integracji technologii……………………………………………………...359

 

Zakończenie………………………………………………………………………..…………….365

 

Dodatek A. Przydatne narzędzia i zasoby………………………………………..370

 

Dodatek B. Lista narzędzi do integracji z ChatGPT…………………………376

 

Dodatek C. Literatura i artykuły naukowe………………………………………382

 

Dodatek D. Dodatkowe materiały edukacyjne………………………….…….387

 

Dodatek E. Słownik terminów, słowniczek pojęć marketingowych, definicje technologii AI, przykłady zastosowań terminów…………….392

 

 

 

Dodaj do koszyka Sukces w marketingu z ChatGPT: Sekrety tworzenia skutecznych kampanii reklamowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.