Sukces w marketingu z ChatGPT: Sekrety tworzenia skutecznych kampanii reklamowych - Helion
ISBN: 978-83-68325-14-0
stron: 412, Format: ebook
Data wydania: 2024-09-08
Księgarnia: Helion
Cena książki: 47,99 zł
Osoby które kupowały "Sukces w marketingu z ChatGPT: Sekrety tworzenia skutecznych kampanii reklamowych", wybierały także:
- Sztuczna inteligencja w Azure. Kurs video. Uczenie maszynowe i Azure Machine Learning Service 198,98 zł, (89,54 zł -55%)
- Generatywna sztuczna inteligencja z LangChain. Budowanie aplikacji AI opartych na LLM z u 79,00 zł, (39,50 zł -50%)
- J 44,90 zł, (22,45 zł -50%)
- Prosto o AI. Jak dzia 44,90 zł, (22,45 zł -50%)
- Prawo w IT. Praktycznie i po ludzku 89,00 zł, (44,50 zł -50%)
Spis treści
Sukces w marketingu z ChatGPT: Sekrety tworzenia skutecznych kampanii reklamowych eBook -- spis treści
WstÄ™p………………………………………………………………………………………………….…7
RozdziaÅ‚ 1: Podstawy ChatGPT…………………………………………………………..18
1.1. Technologia ChatGPT……………………………………………………………………..….18
1.2. Algorytmy i modele jÄ™zykowe……………………………………………..……………….21
1.3. Integracja z narzÄ™dziami marketingowymi……………………………….………….25
1.4.PrzyszÅ‚ość technologii AI…………………………………………………………..………..30
1.5. Wdrożenie ChatGPT w marketingu……………………………………………………..34
1.6. Wybór odpowiednich narzÄ™dzi i platform……………………………………….……39
1.7. Szkolenie zespoÅ‚u………………………………………………………………………………44
1.8. PrzykÅ‚ady wdrożeÅ„ w firmach……………………………………………………………..49
RozdziaÅ‚ 2: Tworzenie treÅ›ci………………………………………………………….…..55
2.1. Generowanie pomysÅ‚ów na kampanie………………………………………………….55
2.2. Analiza trendów rynkowych…………………………………………………………….…59
2.3. Tworzenie unikalnych koncepcji…………………………………………….…………..63
2.4. NarzÄ™dzia wspierajÄ…ce kreatywność………………………………………….…………67
2.5. Pisanie tekstów reklamowych……………………………………………………………..71
2.6. Personalizacja treÅ›ci………………………………………………………………………….76
2.7. Optymalizacja pod kÄ…tem SEO……………………………………………………………80
2.8. PrzykÅ‚ady i studia przypadków……………………………………………………………85
2.9. Content marketing……………………………………………………………………………90
2.10. Tworzenie postów na media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe……………………………………..96
2.11. Automatyzacja e-mail marketingu…………………………………………….………101
2.12. Case studies udanych kampanii……………………………………………………….106
RozdziaÅ‚ 3: Analiza danych………………………………………………..………………111
3.1. Zbieranie i przetwarzanie danych……………………………………………….………111
3.2. Analiza danych konsumenckich…………………………………………………………117
3.3. Wykorzystanie danych do tworzenia strategii……………………………………..123
3.4. NarzÄ™dzia analityczne………………………………………………………………..…….127
3.5. Przewidywanie trendów…………………………………………………………….……..131
3.6. Wykorzystanie AI w prognozowaniu……………………………………………..…..135
3.7. Case studies zastosowaÅ„……………………………………………………..……………139
3.8. PrzyszÅ‚ość analizy danych…………………………………………………………………144
3.9. Optymalizacja kampanii…………………………………………………………………..149
3.10. Monitorowanie wyników kampanii………………………………………………….154
3.11. Adaptacja strategii na bieżąco……………………………………….…………………159
3.12. PrzykÅ‚ady optymalizacji………………………………………………………..………..164
RozdziaÅ‚ 4: Planowanie kampanii……………………………………….…………..170
4.1. Tworzenie strategii…………………………………………………………………………..170
4.2. Ustalanie celów i KPI……………………………………………………………………….176
4.3. ZarzÄ…dzanie budżetem……………………………………………………………………..181
4.4. PrzykÅ‚ady strategii marketingowych…………………………….……………………187
4.5. Harmonogramowanie kampanii…………………………………………….…………194
4.6. Koordynacja zespoÅ‚u……………………………………………………………….……….201
4.7. Monitorowanie postÄ™pów…………………………………………………………………207
4.8. NarzÄ™dzia do zarzÄ…dzania projektami…………………………..……………………214
4.9. ZarzÄ…dzanie kampaniami…………………………………………………………………221
4.10. ZarzÄ…dzanie zasobami i contentem………………………………………………….226
4.11. Monitoring i raportowanie………………………………………………………………232
4.12. PrzykÅ‚ady zarzÄ…dzania kampaniami………………………….……………………..240
4.13. Studia przypadków…………………………………………………………………..……247
4.14. Analiza wyników……………………………………………………………………………253
4.15. Kluczowe wnioski……………………………………………….…………………………260
4.16. Inspiracje dla wÅ‚asnych projektów…………………………………….…………….266
RozdziaÅ‚ 5: Zaawansowane zastosowania………………………………….……273
5.1. Automatyzacja obsÅ‚ugi klienta…………………………………………………………..273
5.2. Personalizacja obsÅ‚ugi……………………………………………………………………...277
5.3. Automatyzacja procesów………………………………………………………………….282
5.4. Case studies……………………………………………………………….…………………..288
5.5. Generowanie dynamicznych reklam………………………………………………….295
5.6. Techniki dynamicznego targetowania…………………………………….…………300
5.7. NarzÄ™dzia i platformy…………………………………………………………………..….306
5.8. PrzykÅ‚ady dynamicznych kampanii……………………………………………….…..312
5.9. Analiza sentimentu i feedbacku……………………………………………..………….318
5.10. Wykorzystanie feedbacku konsumentów…………………………………..……..324
5.11. Automatyzacja analizy opinii……………………………………………….………….330
5.12. PrzykÅ‚ady zastosowaÅ„…………………………………………………………………….336
5.13. Integracja z CRM i narzÄ™dziami marketingowymi…………………………..…342
5.14. Integracja z narzÄ™dziami marketing automation…………………………..……347
5.15. Omnichannel marketing…………………………………………………….…………..353
5.16. PrzyszÅ‚ość integracji technologii……………………………………………………...359
ZakoÅ„czenie………………………………………………………………………..…………….365
Dodatek A. Przydatne narzÄ™dzia i zasoby………………………………………..370
Dodatek B. Lista narzÄ™dzi do integracji z ChatGPT…………………………376
Dodatek C. Literatura i artykuÅ‚y naukowe………………………………………382
Dodatek D. Dodatkowe materiaÅ‚y edukacyjne………………………….…….387
Dodatek E. SÅ‚ownik terminów, sÅ‚owniczek pojęć marketingowych, definicje technologii AI, przykÅ‚ady zastosowaÅ„ terminów…………….392