reklama - zainteresowany?

Sukces w marketingu z ChatGPT: Sekrety tworzenia skutecznych kampanii reklamowych - Helion

Sukces w marketingu z ChatGPT: Sekrety tworzenia skutecznych kampanii reklamowych
ebook
Autor: Przemys
ISBN: 978-83-68325-14-0
stron: 412, Format: ebook
Data wydania: 2024-09-08
Księgarnia: Helion

Cena książki: 47,99 zł

Dodaj do koszyka Sukces w marketingu z ChatGPT: Sekrety tworzenia skutecznych kampanii reklamowych

Tagi: Sztuczna inteligencja

Czy chcesz podnie

Dodaj do koszyka Sukces w marketingu z ChatGPT: Sekrety tworzenia skutecznych kampanii reklamowych

 

Osoby które kupowały "Sukces w marketingu z ChatGPT: Sekrety tworzenia skutecznych kampanii reklamowych", wybierały także:

  • Sztuczna inteligencja w Azure. Kurs video. Uczenie maszynowe i Azure Machine Learning Service
  • Generatywna sztuczna inteligencja z LangChain. Budowanie aplikacji AI opartych na LLM z u
  • J
  • Prosto o AI. Jak dzia
  • Prawo w IT. Praktycznie i po ludzku

Dodaj do koszyka Sukces w marketingu z ChatGPT: Sekrety tworzenia skutecznych kampanii reklamowych

Spis treści

Sukces w marketingu z ChatGPT: Sekrety tworzenia skutecznych kampanii reklamowych eBook -- spis treści

WstÄ™p………………………………………………………………………………………………….…7

 

RozdziaÅ‚ 1: Podstawy ChatGPT…………………………………………………………..18

1.1. Technologia ChatGPT……………………………………………………………………..….18

1.2. Algorytmy i modele jÄ™zykowe……………………………………………..……………….21

1.3. Integracja z narzÄ™dziami marketingowymi……………………………….………….25

1.4.PrzyszÅ‚ość technologii AI…………………………………………………………..………..30

1.5. Wdrożenie ChatGPT w marketingu……………………………………………………..34

1.6. Wybór odpowiednich narzÄ™dzi i platform……………………………………….……39

1.7. Szkolenie zespoÅ‚u………………………………………………………………………………44

1.8. PrzykÅ‚ady wdrożeÅ„ w firmach……………………………………………………………..49

 

RozdziaÅ‚ 2: Tworzenie treÅ›ci………………………………………………………….…..55

2.1. Generowanie pomysÅ‚ów na kampanie………………………………………………….55

2.2. Analiza trendów rynkowych…………………………………………………………….…59

2.3. Tworzenie unikalnych koncepcji…………………………………………….…………..63

2.4. NarzÄ™dzia wspierajÄ…ce kreatywność………………………………………….…………67

2.5. Pisanie tekstów reklamowych……………………………………………………………..71

2.6. Personalizacja treÅ›ci………………………………………………………………………….76

2.7. Optymalizacja pod kÄ…tem SEO……………………………………………………………80

2.8. PrzykÅ‚ady i studia przypadków……………………………………………………………85

2.9. Content marketing……………………………………………………………………………90

2.10. Tworzenie postów na media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe……………………………………..96

2.11. Automatyzacja e-mail marketingu…………………………………………….………101

2.12. Case studies udanych kampanii……………………………………………………….106

 

RozdziaÅ‚ 3: Analiza danych………………………………………………..………………111

3.1. Zbieranie i przetwarzanie danych……………………………………………….………111

3.2. Analiza danych konsumenckich…………………………………………………………117

3.3. Wykorzystanie danych do tworzenia strategii……………………………………..123

3.4. NarzÄ™dzia analityczne………………………………………………………………..…….127

3.5. Przewidywanie trendów…………………………………………………………….……..131

3.6. Wykorzystanie AI w prognozowaniu……………………………………………..…..135

3.7. Case studies zastosowaÅ„……………………………………………………..……………139

3.8. PrzyszÅ‚ość analizy danych…………………………………………………………………144

3.9. Optymalizacja kampanii…………………………………………………………………..149

3.10. Monitorowanie wyników kampanii………………………………………………….154

3.11. Adaptacja strategii na bieżąco……………………………………….…………………159

3.12. PrzykÅ‚ady optymalizacji………………………………………………………..………..164

 

RozdziaÅ‚ 4: Planowanie kampanii……………………………………….…………..170

4.1. Tworzenie strategii…………………………………………………………………………..170

4.2. Ustalanie celów i KPI……………………………………………………………………….176

4.3. ZarzÄ…dzanie budżetem……………………………………………………………………..181

4.4. PrzykÅ‚ady strategii marketingowych…………………………….……………………187

4.5. Harmonogramowanie kampanii…………………………………………….…………194

4.6. Koordynacja zespoÅ‚u……………………………………………………………….……….201

4.7. Monitorowanie postÄ™pów…………………………………………………………………207

4.8. NarzÄ™dzia do zarzÄ…dzania projektami…………………………..……………………214

4.9. ZarzÄ…dzanie kampaniami…………………………………………………………………221

4.10. ZarzÄ…dzanie zasobami i contentem………………………………………………….226

4.11. Monitoring i raportowanie………………………………………………………………232

4.12. PrzykÅ‚ady zarzÄ…dzania kampaniami………………………….……………………..240

4.13. Studia przypadków…………………………………………………………………..……247

4.14. Analiza wyników……………………………………………………………………………253

4.15. Kluczowe wnioski……………………………………………….…………………………260

4.16. Inspiracje dla wÅ‚asnych projektów…………………………………….…………….266

 

RozdziaÅ‚ 5: Zaawansowane zastosowania………………………………….……273

5.1. Automatyzacja obsÅ‚ugi klienta…………………………………………………………..273

5.2. Personalizacja obsÅ‚ugi……………………………………………………………………...277

5.3. Automatyzacja procesów………………………………………………………………….282

5.4. Case studies……………………………………………………………….…………………..288

5.5. Generowanie dynamicznych reklam………………………………………………….295

5.6. Techniki dynamicznego targetowania…………………………………….…………300

5.7. NarzÄ™dzia i platformy…………………………………………………………………..….306

5.8. PrzykÅ‚ady dynamicznych kampanii……………………………………………….…..312

5.9. Analiza sentimentu i feedbacku……………………………………………..………….318

5.10. Wykorzystanie feedbacku konsumentów…………………………………..……..324

5.11. Automatyzacja analizy opinii……………………………………………….………….330

5.12. PrzykÅ‚ady zastosowaÅ„…………………………………………………………………….336

5.13. Integracja z CRM i narzÄ™dziami marketingowymi…………………………..…342

5.14. Integracja z narzÄ™dziami marketing automation…………………………..……347

5.15. Omnichannel marketing…………………………………………………….…………..353

5.16. PrzyszÅ‚ość integracji technologii……………………………………………………...359

 

ZakoÅ„czenie………………………………………………………………………..…………….365

 

Dodatek A. Przydatne narzÄ™dzia i zasoby………………………………………..370

 

Dodatek B. Lista narzÄ™dzi do integracji z ChatGPT…………………………376

 

Dodatek C. Literatura i artykuÅ‚y naukowe………………………………………382

 

Dodatek D. Dodatkowe materiaÅ‚y edukacyjne………………………….…….387

 

Dodatek E. SÅ‚ownik terminów, sÅ‚owniczek pojęć marketingowych, definicje technologii AI, przykÅ‚ady zastosowaÅ„ terminów…………….392

 

 

 

Dodaj do koszyka Sukces w marketingu z ChatGPT: Sekrety tworzenia skutecznych kampanii reklamowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.