reklama - zainteresowany?

Struktury danych i algorytmy w języku C#. Projektowanie efektywnych aplikacji - Helion

Struktury danych i algorytmy w języku C#. Projektowanie efektywnych aplikacji
Autor: Marcin Jamro
Tytuł oryginału: C# Data Structures and Algorithms: Explore the possibilities of C# for developing a variety of efficient applications
TÅ‚umaczenie: Krzysztof BÄ…bol
ISBN: 978-83-283-5047-2
stron: 232, Format: 168x237, okładka: miękka
Data wydania: 2019-02-11
Księgarnia: Helion

Cena książki: 41,40 zł (poprzednio: 69,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-27,60 zł)

Dodaj do koszyka Struktury danych i algorytmy w języku C#. Projektowanie efektywnych aplikacji

Tagi: Algorytmy - Programowanie | C# - Programowanie

C# jest nowoczesnym i elastycznym jÄ™zykiem programowania. Aby w peÅ‚ni skorzystać z jego zalet, trzeba pÅ‚ynnie posÅ‚ugiwać siÄ™ dostÄ™pnymi w nim strukturami danych i algorytmami, pozwalajÄ… one bowiem na efektywnie organizowanie danych i majÄ… znaczÄ…cy wpÅ‚yw na wydajność aplikacji. Z punktu widzenia programisty kluczowe jest ich wÅ‚aÅ›ciwe zaimplementowanie: wybór wÅ‚aÅ›ciwej struktury danych i zwiÄ…zanego z niÄ… algorytmu stanowi o jakoÅ›ci tworzonego kodu. Na przykÅ‚ad w celu wykonywania wysokowydajnych operacji na zbiorach warto użyć zbioru haszowanego. Inne konstrukcje umożliwiajÄ… rozwiÄ…zywanie kolejnych problemów.

DziÄ™ki tej książce nauczysz siÄ™ używania struktur danych i implementacji najważniejszych algorytmów w jÄ™zyku C#. Najpierw zapoznasz siÄ™ z najprostszymi strukturami danych o swobodnym dostÄ™pie - z tablicami oraz listami. WyjaÅ›niono tu również dziaÅ‚anie struktur danych o dostÄ™pie sekwencyjnym, opartych na stosach i kolejkach. Przedstawiono zastosowanie sÅ‚owników, dziÄ™ki którym można mapować klucze na wartoÅ›ci i prowadzić szybkie wyszukiwanie. PrzystÄ™pnie opisano korzystanie z najbardziej zaawansowanych konstrukcji, takich jak drzewo binarne, binarne drzewo poszukiwaÅ„, drzewo samorównoważące siÄ™ i kopiec. W koÅ„cowej części książki znajdziesz ciekawÄ… analizÄ™ stosowania grafów i zwiÄ…zanych z nimi algorytmów, takich jak przeszukiwanie grafu, minimalne drzewo rozpinajÄ…ce, kolorowanie wÄ™zÅ‚ów oraz znajdowanie najkrótszej Å›cieżki.

Najciekawsze zagadnienia ujęte w książce:

  • różne typy danych w C#: wartoÅ›ciowe i referencyjne
  • tablice i listy oraz algorytmy sortowania
  • operacje na zbiorach oraz wbudowany typ HashSet
  • struktury drzewiaste i kopce: binarne, dwumianowe oraz Fibonacciego
  • algorytmy oparte na grafach, w tym algorytm Dijkstry

C#. Liczy siÄ™ algorytm i odpowiednia struktura danych!

Dodaj do koszyka Struktury danych i algorytmy w języku C#. Projektowanie efektywnych aplikacji

 

Osoby które kupowały "Struktury danych i algorytmy w języku C#. Projektowanie efektywnych aplikacji", wybierały także:

  • Algorytmy kryptograficzne. Przewodnik po algorytmach w blockchain, kryptografii kwantowej, protoko
  • Informatyk samouk. Przewodnik po strukturach danych i algorytmach dla pocz
  • My
  • Nauka algorytm
  • 40 algorytmów, które powinien znać każdy programista. Nauka implementacji algorytmów w Pythonie

Dodaj do koszyka Struktury danych i algorytmy w języku C#. Projektowanie efektywnych aplikacji

Spis treści

Struktury danych i algorytmy w języku C#. Projektowanie efektywnych aplikacji -- spis treści

  • O autorze
  • O recenzencie
  • WstÄ™p
    • Dla kogo jest ta książka?
    • Co obejmuje ta książka?
    • Co jest potrzebne, by jak najlepiej skorzystać z tej książki?
      • PrzykÅ‚ady kodu do pobrania
      • Kolorowe wersje rysunków do pobrania
      • Stosowane konwencje
  • RozdziaÅ‚ 1. Wprowadzenie
    • JÄ™zyk programowania
    • Typy danych
      • Typy wartoÅ›ciowe
        • Struktury
        • Wyliczenia
      • Typy referencyjne
        • CiÄ…gi
        • Klasa Object
        • Typ dynamic
        • Klasy
        • Interfejsy
        • Delegaty
    • Instalacja i konfiguracja Å›rodowiska IDE
    • Tworzenie projektu
    • WejÅ›cie i wyjÅ›cie
      • Odczytywanie z wejÅ›cia
      • Zapisywanie do wyjÅ›cia
    • Uruchamianie i debugowanie
    • Podsumowanie
  • RozdziaÅ‚ 2. Tablice i listy
    • Tablice
      • Tablice jednowymiarowe
        • PrzykÅ‚ad nazwy miesiÄ™cy
      • Tablice wielowymiarowe
        • PrzykÅ‚ad tabliczka mnożenia
        • PrzykÅ‚ad mapa gry
      • Tablice nieregularne
        • PrzykÅ‚ad roczny plan transportu
    • Algorytmy sortowania
      • Sortowanie przez wybieranie
      • Sortowanie przez wstawianie
      • Sortowanie bÄ…belkowe
      • Sortowanie szybkie
    • Proste listy
      • Lista tablicowa
      • Lista generyczna
      • PrzykÅ‚ad Å›rednia wartość
      • PrzykÅ‚ad lista osób
    • Listy uporzÄ…dkowane
      • PrzykÅ‚ad książka adresowa
    • Listy wiÄ…zane
      • PrzykÅ‚ad czytnik książki
    • Listy cykliczne
      • Implementacja
      • PrzykÅ‚ad zakręć koÅ‚em
    • Podsumowanie
  • RozdziaÅ‚ 3. Stosy i kolejki
    • Stosy
      • PrzykÅ‚ad odwracanie wyrazów
      • PrzykÅ‚ad Wieże Hanoi
    • Kolejki
      • PrzykÅ‚ad telefoniczne biuro obsÅ‚ugi klienta z jednym konsultantem
      • PrzykÅ‚ad telefoniczne biuro obsÅ‚ugi klienta z wieloma konsultantami
    • Kolejki priorytetowe
      • PrzykÅ‚ad biuro telefonicznej obsÅ‚ugi klienta ze wsparciem priorytetowym
    • Podsumowanie
  • RozdziaÅ‚ 4. SÅ‚owniki i zbiory
    • Tablice z haszowaniem
      • PrzykÅ‚ad książka telefoniczna
    • SÅ‚owniki
      • PrzykÅ‚ad wyszukiwanie produktu
      • PrzykÅ‚ad dane użytkownika
    • SÅ‚owniki uporzÄ…dkowane
      • PrzykÅ‚ad definicje
    • Zbiory haszowane
      • PrzykÅ‚ad kupony
      • PrzykÅ‚ad baseny
    • Zbiory uporzÄ…dkowane
      • PrzykÅ‚ad usuwanie duplikatów
    • Podsumowanie
  • RozdziaÅ‚ 5. Warianty drzew
    • ZwykÅ‚e drzewa
      • Implementacja
        • WÄ™zeÅ‚
        • Drzewo
      • PrzykÅ‚ad hierarchia identyfikatorów
      • PrzykÅ‚ad struktura przedsiÄ™biorstwa
    • Drzewa binarne
      • Implementacja
        • WÄ™zeÅ‚
        • Drzewo
      • PrzykÅ‚ad prosty quiz
    • Binarne drzewa poszukiwaÅ„
      • Implementacja
        • WÄ™zeÅ‚
        • Drzewo
        • Wyszukiwanie
        • Wstawianie
        • Usuwanie
      • PrzykÅ‚ad wizualizacja drzewa BST
    • Drzewa AVL
      • Implementacja
      • PrzykÅ‚ad utrzymuj zrównoważenie drzewa
    • Drzewa czerwono-czarne
      • Implementacja
      • PrzykÅ‚ad funkcje drzew RBT
    • Kopce binarne
      • Implementacja
      • PrzykÅ‚ad sortowanie przez kopcowanie
    • Kopce dwumianowe
    • Kopce Fibonacciego
    • Podsumowanie
  • RozdziaÅ‚ 6. Odkrywanie grafów
    • Koncepcja grafów
    • Zastosowania
    • Reprezentacja
      • Lista sÄ…siedztwa
      • Macierz sÄ…siedztwa
    • Implementacja
      • WÄ™zeÅ‚
      • KrawÄ™dź
      • Graf
      • PrzykÅ‚ad krawÄ™dzie nieskierowane i nieważone
      • PrzykÅ‚ad krawÄ™dzie skierowane i ważone
    • Przeszukiwanie
      • Przeszukiwanie w gÅ‚Ä…b
      • Przeszukiwanie wszerz
    • Minimalne drzewo rozpinajÄ…ce
      • Algorytm Kruskala
      • Algorytm Prima
      • PrzykÅ‚ad kabel telekomunikacyjny
    • Kolorowanie
      • PrzykÅ‚ad mapa województw
    • Najkrótsza Å›cieżka
      • PrzykÅ‚ad mapa gry
    • Podsumowanie
  • RozdziaÅ‚ 7. Podsumowanie
    • Klasyfikacja struktur danych
    • Różnorodność zastosowaÅ„ struktur danych
      • Tablice
      • Listy
      • Stosy
      • Kolejki
      • SÅ‚owniki
      • Zbiory
      • Drzewa
      • Kopce
      • Grafy
    • SÅ‚owo koÅ„cowe

Dodaj do koszyka Struktury danych i algorytmy w języku C#. Projektowanie efektywnych aplikacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.