reklama - zainteresowany?

Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwi膮za艅 cyfrowych. Wydanie II - Helion

Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwi膮za艅 cyfrowych. Wydanie II
Autor: Jaime Levy
Tytu艂 orygina艂u: UX Strategy: Product Strategy Techniques for Devising Innovative Digital Solutions, 2nd Edition
ISBN: 978-83-283-8289-3
ok艂adka: mi臋kka
Data wydania: 2021-09-01
Ksi臋garnia: Helion

Cena ksi膮偶ki: 55,20 z艂 (poprzednio: 68,15 z艂)
Oszcz臋dzasz: 19% (-12,95 z艂)

Nak艂ad wyczerpany

Spis tre艣ci

Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwi膮za艅 cyfrowych. Wydanie II -- spis tre艣ci

  • Opinie o ksi膮偶ce
  • Wst臋p
    • Kto powinien przeczyta膰 t臋 ksi膮偶k臋?
    • Dlaczego napisa艂am t臋 ksi膮偶k臋?
    • Jak zosta艂a uporz膮dkowana tre艣膰 tej ksi膮偶ki?
    • Przybornik Strategii UX
    • Podzi臋kowania
  • Rozdzia艂 1. Strategia UX co to takiego?
    • Ewolucja poj臋cia strategii UX
      • Czym by艂a strategia UX w pierwszym wydaniu tej ksi膮偶ki?
      • Czym jest strategia produktu?
      • Dlaczego strategia UX jest tak wa偶na?
  • Rozdzia艂 2. Cztery elementy sk艂adowe strategii UX
    • W jaki spos贸b stworzy艂am sw贸j model strategii UX?
    • Element sk艂adowy nr 1: strategia biznesowa
      • Przyw贸dztwo kosztowe a zr贸偶nicowanie
      • Zwi膮zek zr贸偶nicowania UX ze strategi膮 biznesow膮
      • Szablon modelu biznesowego
      • Szablon Lean
    • Element sk艂adowy nr 2: innowacja w zakresie warto艣ci
    • Element sk艂adowy nr 3: zweryfikowane badania z udzia艂em u偶ytkownik贸w
    • Element sk艂adowy nr 4: zab贸jczy projekt UX
      • Eliminowanie tarcia z codziennego 偶ycia
    • Podsumowanie
  • Rozdzia艂 3. Weryfikacja propozycji warto艣ci
    • Hitowa propozycja warto艣ci
    • Propozycja warto艣ci
    • Je偶eli nie chcesz buja膰 w ob艂okach
      • Krok nr 1: zdefiniuj podstawowy segment klient贸w
      • Krok nr 2: wska偶 (najpowa偶niejszy) problem Twojego segmentu klient贸w
      • Krok nr 3: na podstawie sformu艂owanych za艂o偶e艅 opracuj prowizoryczne profile klient贸w
        • Budowa prowizorycznego profilu klienta
      • Krok nr 4: przeprowad藕 rozpoznanie rynku z udzia艂em klient贸w, by pozytywnie lub negatywnie zweryfikowa膰 pocz膮tkow膮 propozycj臋 warto艣ci Twojego rozwi膮zania
        • Wywiad dotycz膮cy klienta
          • Faza nr 1: wprowadzenie
          • Faza nr 2: pytania filtruj膮ce
          • Faza nr 3: wywiad
        • Rynki dwustronne
      • Krok nr 5: dokonaj oceny propozycji warto艣ci na podstawie pozyskanych informacji (i wykonuj kolejne iteracje, a偶 skutecznie zestawisz produkt z rynkiem)
    • Podsumowanie
  • Rozdzia艂 4. Badania na potrzeby analizy konkurencji
    • Nauka na w艂asnych b艂臋dach
    • Obserwacja konkurencji i znajdowanie warto艣ciowych pomys艂贸w
    • Konkurencja i jej znaczenie
      • Rodzaje konkurent贸w
      • Poszukiwanie konkurent贸w
      • Zaw臋偶anie zbioru konkurent贸w
    • Badanie zebranych punkt贸w danych o konkurencji
      • Nazwa konkurenta
      • Adres URL lub odno艣nik do sklepu z aplikacjami
        • Login i has艂o
      • Propozycja warto艣ci
        • Rok za艂o偶enia
        • Rundy finansowania
        • Strumienie przychod贸w
        • Ruch w uj臋ciu miesi臋cznym/ pobrania aplikacji
        • Liczba ofert, produkt贸w, u偶ytkownik贸w itd.
        • Podstawowe kategorie
        • Media spo艂eczno艣ciowe
        • Rodzaje tre艣ci
        • Funkcje personalizacyjne
        • Tre艣ci generowane przez u偶ytkownik贸w/ UGC
        • Przewaga konkurencyjna/ g艂贸wne cechy
        • Ocena heurystyczna
        • Recenzje klient贸w
        • Uwagi og贸lne i najnowsze wiadomo艣ci
        • Uwagi dla zespo艂u
        • Analiza SWOT z perspektywy konkurenta
        • Uwaga na zako艅czenie
    • Podsumowanie
  • Rozdzia艂 5. Analiza konkurencji
    • Hitowa propozycja warto艣ci, cz臋艣膰 druga
    • Analiza co to takiego?
    • Cztery kroki analizy konkurencji
      • Krok nr 1: przejrzyj i oznacz kolorami najwy偶sze i najni偶sze warto艣ci
        • Przegl膮danie danych
        • Pomiary danych
        • Zabawa kolorami
      • Krok nr 2: pogrupuj logicznie dane do cel贸w por贸wnawczych
      • Krok nr 3: dokonaj analizy poszczeg贸lnych konkurent贸w poprzez por贸wnywanie cech tego produktu oraz zwi膮zanych z nim najlepszych praktyk
        • Kolumna po艣wi臋cona analizie poszczeg贸lnych konkurent贸w
        • Przeorganizuj konkurent贸w po raz ostatni
      • Krok nr 4: napisz Podsumowanie analizy konkurencji
      • Elementy podsumowania
        • Slajd 1.: tytu艂
        • Slajd 2.: wprowadzenie
        • Slajd 3.: przegl膮d najgro藕niejszych konkurent贸w
        • Slajd 4a, b, c: przegl膮d najgro藕niejszych konkurent贸w
        • Slajd 5a, b, c: szczeg贸艂y o konkurentach po艣rednich
        • G艂贸wny wniosek
        • Slajd 6.: obecny stan rynku
        • Slajd 7.: szanse i zalecenia
    • Czas zaj膮膰 stanowisko
    • Podsumowanie
  • Rozdzia艂 6. Innowacja w zakresie warto艣ci na scenopisie obrazkowym
    • Liczy si臋 przede wszystkim czas, naprawd臋!
    • Techniki dochodzenia do innowacji w zakresie warto艣ci
      • Identyfikowanie kluczowych wra偶e艅
      • Wykorzystywanie wp艂ywowych UX
      • Por贸wnywanie cech i funkcji
      • Przedstawienie innowacji w zakresie warto艣ci na scenopisie obrazkowym
      • Przedstawianie kluczowych wra偶e艅 na scenopisach obrazkowych w trzech krokach
        • Krok nr 1: przygotuj opisy obraz贸w (narracj臋)
        • Krok nr 2: zbierz lub stw贸rz materia艂y wizualne
        • Krok nr 3: przedstaw scenopis na jednym arkuszu
    • Modele biznesowe a innowacja w zakresie warto艣ci
    • Podsumowanie
  • Rozdzia艂 7. Tworzenie prototyp贸w na potrzeby eksperyment贸w
    • Daj z siebie wszystko
    • Jak uzale偶ni艂am si臋 od eksperyment贸w
    • Wsp贸艂czesna definicja eksperymentu
      • Terminologia eksperyment贸w
    • Szybkie prototypowanie na potrzeby weryfikacji propozycji warto艣ci
      • Czym jest szybkie prototypowanie?
      • Czym jest prototypowanie na potrzeby weryfikacji propozycji warto艣ci?
      • Cztery kroki szybkiego prototypowania propozycji warto艣ci
        • Krok nr 1: stw贸rz szkic prototypu
        • Krok nr 2: uruchom narz臋dzie do prototypowania i uporz膮dkuj swoje zasoby
        • Krok nr 3: stw贸rz wszystkie ekrany prototypu
        • Krok nr 4: o偶yw go
    • Podsumowanie
  • Rozdzia艂 8. Badania z udzia艂em u偶ytkownik贸w
    • Marzec 2020 roku: nie ulec ob艂臋dowi
    • Badania z udzia艂em u偶ytkownik贸w podstawy
    • Trzy g艂贸wne etapy bada艅 online z udzia艂em u偶ytkownika
      • Etap planowania (1 2 tygodnie, w zale偶no艣ci od wielko艣ci zespo艂u i liczby uczestnik贸w)
      • Etap wywiad贸w (1 2 dni)
      • Etap analizy (1 2 dni)
      • Etap planowania (1 2 tygodnie)
        • Krok nr 1: okre艣lenie hipotez
        • Krok nr 2: przygotowanie pyta艅
          • Powitanie (1 minuta)
          • Wprowadzenie (3 5 minut)
          • Demonstracja prototypu (20 minut)
          • Weryfikacja hipotezy (3 5 minut)
          • Zako艅czenie (2 minuty)
          • Prze膰wicz rozmow臋 i przeprowad藕 test pilota偶owy
          • Rozpatrz kwestie techniczne
        • Krok nr 3: rekrutacja uczestnik贸w online
          • Wynagrodzenie dla uczestnik贸w
          • Opublikuj og艂oszenia i odsiej kandydat贸w
          • Napisz og艂oszenie
          • Oce艅 potencjalnych uczestnik贸w
          • Planowanie wywiad贸w
      • Etap prowadzenia wywiad贸w (1 2 dni)
        • Przygotowanie techniczne przed wywiadami
        • Prowadzenie rozmowy
        • Nagrywanie
        • Notowanie
      • Etap analizy (1 2 dni)
        • Po ka偶dym wywiadzie wype艂nij sekcj臋 analizy
        • Prezentacja wniosk贸w
        • Ws艂uchaj si臋 w sygna艂y
    • Podsumowanie
  • Rozdzia艂 9. Projektowanie pod k膮tem konwersji
    • Lejek sprzeda偶y
    • Na tropie haker贸w wzrostu
    • Prowadzenie eksperyment贸w ze stronami docelowymi
      • Zdefiniuj eksperyment
      • Utw贸rz stron臋 lub strony docelowe
        • Krok nr 1: wybierz platform臋 i szablon
        • Krok nr 2: dodaj tre艣ci (w艂asne i gotowe) i zmodyfikuj projekt
        • Krok nr 3: opracuj funkcjonalno艣膰
        • Krok nr 4: utw贸rz duplikaty lub warianty
          • Utw贸rz i uruchom reklamy internetowe
          • Projektowanie reklam
          • Warianty (je艣li s膮 potrzebne)
          • Zatwierdzanie reklam
          • Analiza rezultat贸w
          • Prezentacja rezultat贸w
          • Wytrwaj, dokonaj zwrotu lub wyhamuj!
    • Podsumowanie
  • Rozdzia艂 10. Na zako艅czenie
  • Dodatek. 殴r贸d艂a
    • Rozdzia艂 1.
    • Rozdzia艂 2.
    • Rozdzia艂 3.
    • Rozdzia艂 4.
    • Rozdzia艂 5.
    • Rozdzia艂 6.
    • Rozdzia艂 7.
    • Rozdzia艂 8.
    • Rozdzia艂 9.
    • Rozdzia艂 10.
      • O autorce
      • Kolofon

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.