reklama - zainteresowany?

Shadery. Zaawansowane programowanie w GLSL - Helion

Shadery. Zaawansowane programowanie w GLSL
Autor: Sobiesiak Karol, Sydow Piotr
ISBN: 978-8-3011-8199-4
stron: 343, okładka: miękka
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 49,45 zł (poprzednio: 58,87 zł)
Oszczędzasz: 16% (-9,42 zł)

Dodaj do koszyka Shadery. Zaawansowane programowanie w GLSL

Tagi: Inne

Programowanie procesorów graficznych (GPU) staje siÄ™ coraz popularniejsze. Dzieje siÄ™ tak przede wszystkim z powodu dynamicznie rozwijajÄ…cego siÄ™ rynku gier i zapotrzebowania na deweloperów w tej dziedzinie, ale również z powodu wysokich możliwoÅ›ci obliczeniowych dostarczanych przez te ukÅ‚ady. Shadery (programy wykonywane przez GPU) w przeciÄ…gu kilku ostatnich lat znaczÄ…co siÄ™ rozwinęły.

Aktualnie w OpenGL 4.5 dostÄ™pnych jest ich sześć, co jest znacznym wzrostem w stosunku do dwóch, w nadal wszechobecnym, choć archaicznym już OpenGL 2.1. SÄ… one wykorzystywane gÅ‚ównie do zadaÅ„ zwiÄ…zanych z odwzorowywaniem fizycznych wÅ‚asnoÅ›ci Å›wiata w celu wyÅ›wietlania realistycznej grafiki trójwymiarowej, ale także coraz częściej do rozwiÄ…zywania bardziej ogólnych problemów natury matematycznej i algorytmicznej. Książka ta zawiera wyczerpujÄ…cy opis jÄ™zyka programowania shaderów GLSL w wersji 4.50. Stanowi ona niezbÄ™dnik dla każdego kto zamierza szybko odnaleźć siÄ™ w nowoczesnej grafice trójwymiarowej.

Dowiesz siÄ™

  • Czym sÄ… shadery Jak wyglÄ…da architektura wspóÅ‚czesnego GPU i jakie ma ona znaczenie od strony programistycznej
  • Jak programować potok renderujÄ…cy
  • Na czym polega i jak dziaÅ‚a teselacja
  • Czym jest i jak programuje siÄ™ shader obliczeniowy (ang. compute shader)
Powinieneś znać
  • API OpenGL w stopniu przynajmniej podstawowym
  • Matematyczne podstawy grafiki trójwymiarowej

Dodaj do koszyka Shadery. Zaawansowane programowanie w GLSL

 

Osoby które kupowały "Shadery. Zaawansowane programowanie w GLSL", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Lean dla bystrzaków. Wydanie II
  • Gra bez koÅ„ca

Dodaj do koszyka Shadery. Zaawansowane programowanie w GLSL

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Shadery. Zaawansowane programowanie w GLSL

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.