reklama - zainteresowany?

Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera - Helion

Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera
ebook
Autor: Grzegorz Krzemień
ISBN: 978-83-246-3125-4
stron: 168, Format: ebook
Data wydania: 2011-10-27
Księgarnia: Helion

Cena książki: 26,17 zł (poprzednio: 34,89 zł)
Oszczędzasz: 25% (-8,72 zł)

Dodaj do koszyka Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera

Tagi: Copywriting | Marketing

  • Profesjonalne przygotowanie projektu
  • Wskazówki dotyczÄ…ce organizacji przetargu
  • WyjaÅ›nienie kluczowych kwestii prawnych
  • Studia przypadków
Sukces w biznesie zależy od umiejętnego wykorzystania narzędzi marketingowych. Wśród nich Internet jest już trudny do przecenienia. Bez Internetu coraz trudniej sprzedawać. Bez tego poradnika będzie Ci trudno wykorzystać Internet jako skuteczne narzędzie marketingowe.
Grzegorz Kiszluk
redaktor naczelny magazynu Brief

Oferta firmy na stronie internetowej jest dostępna dla Twoich klientów przez 24 godziny na dobę, 365 dni w roku! To Twoja interaktywna wizytówka, okno na świat i źródło zysków. Zaprojektowanie witryny atrakcyjnej, funkcjonalnej, a przy tym wyposażonej w najbardziej nowoczesne rozwiązania marketingowe, jest przedsięwzięciem wymagającym profesjonalnego przygotowania. Skorzystaj z wiedzy jednego z najlepszych specjalistów w branży i naucz się skutecznie wyróżniać na e-rynku, budować autorytet swojej firmy online i kreować wizerunek za pośrednictwem serwisu korporacyjnego.

Niniejszy poradnik przeznaczony jest dla osób, które odpowiadają w firmie za marketing oraz tworzenie i obsługę serwisu internetowego. Szczegółowo przedstawia kolejne etapy budowy nowego serwisu www, biorąc pod uwagę głównie punkt widzenia klienta. Zawarte w książce wskazówki i porady są efektem dwunastu lat doświadczeń autora, związanych z pracą nad projektami i współpracą z klientami -- czyli z obserwacją rynku marketingu interaktywnego w Polsce.

  • Kwestie techniczne opisane zrozumiaÅ‚ym jÄ™zykiem
  • Wybór wÅ‚aÅ›ciwej agencji przygotowujÄ…cej serwis
  • Kluczowe zagadnienia prawne
  • Kontrola kolejnych faz realizacji projektu
  • Planowanie dziaÅ‚aÅ„ na przyszÅ‚ość

Zobacz wywiad z autorem Grzegorzem Krzemieniem >>



Patroni:
"Brief,

Dodaj do koszyka Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera

 

Osoby które kupowały "Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera", wybierały także:

  • Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekst
  • Magia słów. Jak pisać teksty, które porwÄ… tÅ‚umy. Wydanie 2 rozszerzone
  • Magia słów. Jak pisać teksty, które porwÄ… tÅ‚umy
  • Magia s
  • Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone

Dodaj do koszyka Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera

Spis treści

Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera eBook -- spis treści

O autorze (9)

O poradniku (11)

Internet jako medium (15)

Nowy serwis firmowy (17)

Przygotowania do realizacji projektu (21)

  • Kierownik projektu (21)
  • Zespół projektowy (22)
  • Benchmarking - analiza porównawcza (24)
  • Strategia obecnoÅ›ci w internecie (25)
  • Cele (28)
  • Dla kogo budowany jest serwis (31)
  • Informacje i narzÄ™dzia dla grup docelowych (32)
  • Struktura serwisu (34)
  • Strona główna serwisu (37)
  • WyglÄ…d serwisu (38)
  • Brief dla agencji (42)
  • Budżet przeznaczony na realizacjÄ™ (44)
  • ZapÅ‚ata za przystÄ…pienie do przetargu (45)

Sprawy techniczne (prostym językiem) (47)

  • CMS - system zarzÄ…dzania treÅ›ciÄ… (47)
  • Serwer (53)
  • NiezbÄ™dne oprogramowanie serwera (55)
  • Pozycjonowanie w wyszukiwarkach (57)
  • Strony wykonane w technologii Flash (62)
  • Serwis dla urzÄ…dzeÅ„ mobilnych (64)

Organizacja przetargu (67)

  • Agencja interaktywna (67)
  • Gdzie i jak szukać agencji (69)
  • Wybór agencji (72)
  • Czego wymagać w zapytaniu ofertowym (75)
  • Co przekazać agencji (77)
  • RozstrzygniÄ™cie przetargu (80)
  • Umowa (84)

Kwestie prawne (87)

  • Umowa o poufnoÅ›ci (87)
  • GIODO (87)
  • Regulamin serwisu, nota prawna (88)
  • Dane rejestrowe firmy (91)
  • Licencja na zdjÄ™cia i czcionki (92)

PrzystÄ…pienie do realizacji (93)

  • Account manager (93)
  • Zakres prac (94)
  • Harmonogram (95)
  • Podpisanie umowy (98)
  • OkreÅ›lenie strategii (98)
  • Analityk (100)
  • Spotkania (101)
  • Serwer produkcyjny i testowy (102)

Faza realizacji (103)

  • Projekt graficzny (103)
  • Badania i walidacja pracy (106)
  • Dodatkowe moduÅ‚y w CMS-ie (109)
  • Teksty w serwisie (110)
  • Formatowanie treÅ›ci (113)
  • Co jeszcze możesz zrobić? (116)

Testy serwisu (121)

  • Na co zwracać uwagÄ™ (122)
  • Jak przekazywać informacje o znalezionych bÅ‚Ä™dach (124)

Zakończenie projektu (127)

  • Procedury aktualizacji (127)
  • Szkolenie z obsÅ‚ugi systemu CMS (130)
  • PrzepiÄ™cie domeny (133)
  • Statystyki serwisu (136)
  • MateriaÅ‚y źródÅ‚owe (137)
  • Dokumentacja techniczna (137)

Co dalej z serwisem (139)

  • Pierwsze chwile (139)
  • ObsÅ‚uga abonamentowa (140)
  • Promocja (142)
  • PamiÄ™taj o ciÄ…gÅ‚ym rozwoju (144)

Case studies (147)

  • Brand portal skoda-auto.pl (147)
  • Serwis firmowy www.spec.waw.pl (153)

Warto przeczytać i zobaczyć (161)

  • Książki i publikacje (161)
  • Serwisy WWW i blogi (162)
  • Serwisy podane jako przykÅ‚ady (162)

    Dodaj do koszyka Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.