reklama - zainteresowany?

Second Life. Przewodnik gracza - Helion

Second Life. Przewodnik gracza
Autor: Michael Rymaszewski, Wagner James Au, Mark Wallace, Catherine Winters, Cory Ondrejka,Benjamin Batstone-Cunninghan
Tytuł oryginału: Second Life: The Official Guide
TÅ‚umaczenie: Tomasz Misiorek
ISBN: 978-83-246-1273-4
stron: 360, Format: 180x235, okładka: miękka
Data wydania: 2009-03-20
Księgarnia: Helion

Cena książki: 11,90 zł (poprzednio: 36,06 zł)
Oszczędzasz: 67% (-24,16 zł)

Dodaj do koszyka Second Life. Przewodnik gracza

Tagi: Inne

Masz szansę spróbować raz jeszcze!

  • Jakie zasady rzÄ…dzÄ… wirtualnym Å›wiatem Second Life?
  • Jak stworzyć atrakcyjnego awatara?
  • Jak zarobić pieniÄ…dze?

Życie od nowa

Masz jedno życie. Do 2003 roku nie dało się zaprzeczyć temu twierdzeniu. Jednak w tym właśnie roku przekonanie to zostało dyskretnie podważone. Walnie przyczyniła się do tego produkcja firmy Linden Labs... Second Life! Gracze z całego świata oszaleli na jej punkcie. Nikt nie spodziewał się, że wirtualny świat może być tak realistyczny. W Second Life rynkiem rządzą rzeczywiste prawa ekonomiczne, a obowiązującą walutę Linden Dollar (L$) możesz wymienić na realne pieniądze! Atmosferę podgrzewa fakt, że w wirtualnym świecie wyrosły rzeczywiste fortuny!

Dzięki książce "Second Life. Przewodnik gracza" dowiesz się, w jaki sposób rozpocząć swoje nowe życie. Poznasz atrakcje, jakie czekają na Ciebie w tym wirtualnym świecie, oraz miejsca, które warto odwiedzić. Po lekturze tej książki stworzenie atrakcyjnego awatara (czyli Twojego alter ego w Second Life) nie będzie już żadnym problemem. Ponadto poznasz język skryptów Linden, który pozwoli Ci na tworzenie nowych elementów, dostępnych w wirtualnym świecie. Dodatkowo autorzy zdradzają, w jaki sposób zarobić swoje pierwsze wirtualne pieniądze. W kolejnych rozdziałach poznasz historię świata Second Life oraz przyszłość, jaka rysuje się przed nim. Ponadto do książki dołączona została płyta CD, zawierająca pomocnicze materiały w języku angielskim.

  • Tworzenie awatara
  • Krótki opis Å›wiata Second Life
  • Sterowanie postaciÄ… i zarzÄ…dzanie widokiem
  • Miejsca warte odwiedzenia
  • SpoÅ‚ecznoÅ›ci żyjÄ…ce w Second Life
  • DostÄ™pne rozrywki
  • Wykorzystanie jÄ™zyka skryptowego Linden
  • ZarzÄ…dzanie inwentarzem
  • Wykorzystywanie biblioteki
  • Sposoby zarabiania pieniÄ™dzy
  • MieszkaÅ„cy Second Life
  • Historia wirtualnego Å›wiata Second Life
  • PrzyszÅ‚ość Second Life

Zrób karierę w wirtualnym świecie Second Life!

Dodaj do koszyka Second Life. Przewodnik gracza

 

Osoby które kupowały "Second Life. Przewodnik gracza ", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Twoja firma w social mediach. Podr

Dodaj do koszyka Second Life. Przewodnik gracza

Spis treści

Second Life. Przewodnik gracza -- spis treści

  • Przedmowa (4)
  • Dedykacja i PodziÄ™kowania (6)
  • O autorach (7)
  • Wprowadzenie (9)

Część I Rozpoczynanie Drugiego Życia (12)

  • RozdziaÅ‚ 1. Czym jest Second Life? (14)
  • RozdziaÅ‚ 2. Zaczynamy (32)
  • RozdziaÅ‚ 3. Wycieczka objazdowa (50)

Część II Życie w Second Life (80)

  • RozdziaÅ‚ 4. Zmiana wyglÄ…du (82)
  • RozdziaÅ‚ 5. Korzystanie z biblioteki (110)
  • RozdziaÅ‚ 6. ZarzÄ…dzanie inwentarzem (128)
  • RozdziaÅ‚ 7. Budowanie (142)
  • RozdziaÅ‚ 8. Używanie jÄ™zyka skryptów Linden (172)

Część III Sukces w Second Life (202)

  • RozdziaÅ‚ 9. Kim jesteÅ›? (204)
  • RozdziaÅ‚ 10. Zarabianie pieniÄ™dzy (222)
  • RozdziaÅ‚ 11. Prawdziwi mieszkaÅ„cy (260)
  • RozdziaÅ‚ 12. Historia kulturalna (284)
  • RozdziaÅ‚ 13. PrzyszÅ‚ość i znaczenie Second Life (308)

Dodatki (326)

  • Dodatek A Prawdziwa edukacja w Second Life (328)
  • Dodatek B Glosariusz (335)
  • Dodatek C MateriaÅ‚y dodatkowe (342)
  • Dodatek D Polecenia i funkcje menu (344)

Dodaj do koszyka Second Life. Przewodnik gracza

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.