reklama - zainteresowany?

Second Life. Przewodnik gracza - Helion

Second Life. Przewodnik gracza
Autor: Michael Rymaszewski, Wagner James Au, Mark Wallace, Catherine Winters, Cory Ondrejka,Benjamin Batstone-Cunninghan
Tytuł oryginału: Second Life: The Official Guide
Tłumaczenie: Tomasz Misiorek
ISBN: 978-83-246-1273-4
stron: 360, Format: 180x235, okładka: miękka
Data wydania: 2009-03-20
Księgarnia: Helion

Cena książki: 11,90 zł (poprzednio: 36,06 zł)
Oszczędzasz: 67% (-24,16 zł)

Dodaj do koszyka Second Life. Przewodnik gracza

Tagi: Inne

Masz szansę spróbować raz jeszcze!

  • Jakie zasady rządzą wirtualnym światem Second Life?
  • Jak stworzyć atrakcyjnego awatara?
  • Jak zarobić pieniądze?

Życie od nowa

Masz jedno życie. Do 2003 roku nie dało się zaprzeczyć temu twierdzeniu. Jednak w tym właśnie roku przekonanie to zostało dyskretnie podważone. Walnie przyczyniła się do tego produkcja firmy Linden Labs... Second Life! Gracze z całego świata oszaleli na jej punkcie. Nikt nie spodziewał się, że wirtualny świat może być tak realistyczny. W Second Life rynkiem rządzą rzeczywiste prawa ekonomiczne, a obowiązującą walutę Linden Dollar (L$) możesz wymienić na realne pieniądze! Atmosferę podgrzewa fakt, że w wirtualnym świecie wyrosły rzeczywiste fortuny!

Dzięki książce "Second Life. Przewodnik gracza" dowiesz się, w jaki sposób rozpocząć swoje nowe życie. Poznasz atrakcje, jakie czekają na Ciebie w tym wirtualnym świecie, oraz miejsca, które warto odwiedzić. Po lekturze tej książki stworzenie atrakcyjnego awatara (czyli Twojego alter ego w Second Life) nie będzie już żadnym problemem. Ponadto poznasz język skryptów Linden, który pozwoli Ci na tworzenie nowych elementów, dostępnych w wirtualnym świecie. Dodatkowo autorzy zdradzają, w jaki sposób zarobić swoje pierwsze wirtualne pieniądze. W kolejnych rozdziałach poznasz historię świata Second Life oraz przyszłość, jaka rysuje się przed nim. Ponadto do książki dołączona została płyta CD, zawierająca pomocnicze materiały w języku angielskim.

  • Tworzenie awatara
  • Krótki opis świata Second Life
  • Sterowanie postacią i zarządzanie widokiem
  • Miejsca warte odwiedzenia
  • Społeczności żyjące w Second Life
  • Dostępne rozrywki
  • Wykorzystanie języka skryptowego Linden
  • Zarządzanie inwentarzem
  • Wykorzystywanie biblioteki
  • Sposoby zarabiania pieniędzy
  • Mieszkańcy Second Life
  • Historia wirtualnego świata Second Life
  • Przyszłość Second Life

Zrób karierę w wirtualnym świecie Second Life!

Dodaj do koszyka Second Life. Przewodnik gracza

 

Osoby które kupowały "Second Life. Przewodnik gracza ", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku
  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Sztuka podst
  • Lean dla bystrzaków. Wydanie II

Dodaj do koszyka Second Life. Przewodnik gracza

Spis treści

Second Life. Przewodnik gracza -- spis treści

  • Przedmowa (4)
  • Dedykacja i Podziękowania (6)
  • O autorach (7)
  • Wprowadzenie (9)

Część I Rozpoczynanie Drugiego Życia (12)

  • Rozdział 1. Czym jest Second Life? (14)
  • Rozdział 2. Zaczynamy (32)
  • Rozdział 3. Wycieczka objazdowa (50)

Część II Życie w Second Life (80)

  • Rozdział 4. Zmiana wyglądu (82)
  • Rozdział 5. Korzystanie z biblioteki (110)
  • Rozdział 6. Zarządzanie inwentarzem (128)
  • Rozdział 7. Budowanie (142)
  • Rozdział 8. Używanie języka skryptów Linden (172)

Część III Sukces w Second Life (202)

  • Rozdział 9. Kim jesteś? (204)
  • Rozdział 10. Zarabianie pieniędzy (222)
  • Rozdział 11. Prawdziwi mieszkańcy (260)
  • Rozdział 12. Historia kulturalna (284)
  • Rozdział 13. Przyszłość i znaczenie Second Life (308)

Dodatki (326)

  • Dodatek A Prawdziwa edukacja w Second Life (328)
  • Dodatek B Glosariusz (335)
  • Dodatek C Materiały dodatkowe (342)
  • Dodatek D Polecenia i funkcje menu (344)

Dodaj do koszyka Second Life. Przewodnik gracza

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.