reklama - zainteresowany?

Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego - Aframe i HTML 5 - Helion

Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego - Aframe i HTML 5
ebook
Autor: Krzysztof Wołk
ISBN: 978-83-8119-295-8
stron: 208, Format: ebook
Data wydania: 2018-07-16
Księgarnia: Helion

Cena książki: 29,90 zł

Dodaj do koszyka Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego - Aframe i HTML 5

Tagi: Dreamweaver | Tworzenie stron WWW | Wordpress


Do rzeczywistoÅ›ci wirtualnej jedni majÄ… bliżej, inni dalej, tak jak do Twin Peaks. Ale nie o to chodzi, czy agent Dale Cooper miaÅ‚ bliżej niż agenci Dana Scully i Fox Mulder. Wszyscy oni byli bowiem i pozostali elementami tej rzeczywistoÅ›ci – bohaterami filmów i seriali telewizyjnych (różnych).

Rzeczywistość wirtualna, która byÅ‚a czymÅ› „zewnÄ™trznym”, do oglÄ…dania, zmienia siÄ™ może jeszcze nie caÅ‚kiem w coÅ› „wewnÄ™trznego”, ale na tyle interesujÄ…cego, że można wypróbować jÄ… już samemu. DosÅ‚ownie. ZresztÄ… nie tylko wypróbować – dziÄ™ki urzÄ…dzeniom i aplikacjom VR – ale również samemu tworzyć.

"Rzeczywistość wirtualna dla każdego" Krzysztofa WoÅ‚ka jest podrÄ™cznikiem dajÄ…cym podstawy samodzielnego kreowania elementów VR z wykorzystaniem platformy A-Frame. Stanowi niejako dopeÅ‚nienie innego podrÄ™cznika tego autora, pt. "Nowoczesne strony WWW", który można potraktować jako wprowadzenie do Å›wiata wirtualnej rzeczywistoÅ›ci, tym bardziej że elementem wspólnym obu pozycji jest część poÅ›wiÄ™cona projektowaniu stron internetowych.

Czytelnik dowie siÄ™ w sposób bardzo przystÄ™pny, oparty na ciekawych przykÅ‚adach prosto z życia, jak zaprogramować swojÄ… stronÄ™ internetowÄ…, korzystajÄ…c z najnowszych technologii – HTML 5, CSS 3 – oraz aplikacji Adobe Dreamwever, a nawet dowolnego edytora tekstu, np. Notepad++.

DziÄ™ki informacjom zawartym w książce każda osoba bÄ™dzie mogÅ‚a stworzyć responsywne strony internetowe z efektem paralaksy. Nauczy siÄ™ także modyfikować strony tworzone w generatorach. Co wiÄ™cej, dowie siÄ™ również, jak z przy użyciu wspomnianego HTML 5 oraz zestawu bibliotek A-Frame w bardzo Å‚atwy sposób stworzyć aplikacje dziaÅ‚ajÄ…ce w wirtualnej rzeczywistoÅ›ci. BÄ™dÄ… one bez problemu wspóÅ‚pracowaÅ‚y z profesjonalnymi zestawami VR, takimi jak Oculus i HTC Vive, a także aplikacjami na telefony komórkowe, takimi jak Google Cardboard.

Jak w każdej sytuacji czytelnicy majÄ… do wyboru przynajmniej dwa wyjÅ›cia: albo czekać na to, co siÄ™ stanie, i ewentualnie to obserwować, albo brać w tym udziaÅ‚, tworzyć. Nie przesÄ…dzajÄ…c o tym, które rozwiÄ…zanie jest lepsze, "Rzeczywistość wirtualna…" Krzysztofa WoÅ‚ka może zainteresować zwolenników jednego i drugiego.

Dodaj do koszyka Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego - Aframe i HTML 5

 

Osoby które kupowały "Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego - Aframe i HTML 5", wybierały także:

  • Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego - Aframe i HTML 5. VR w HTML 5 na każdym urzÄ…dzeniu z Internetem! Wydanie II
  • Adobe Dreamweaver CC/CC PL. Oficjalny podrÄ™cznik
  • WordPress for Kids
  • HTML5 and CSS3 Masterclass
  • React.js Design Patterns

Dodaj do koszyka Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego - Aframe i HTML 5

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego - Aframe i HTML 5

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.