reklama - zainteresowany?

Python z - Helion

Python z
ebook
Autor: Lee Vaughan
Tytu艂 orygina艂u: Real-World Python: A Hacker's Guide to Solving Problems with Code
T艂umaczenie: Karolina Stangel
ISBN: 978-83-283-8347-0
stron: 368, Format: ebook
Data wydania: 2022-02-15
Ksi臋garnia: Helion

Cena ksi膮偶ki: 39,50 z艂 (poprzednio: 79,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 50% (-39,50 z艂)

Dodaj do koszyka Python z

Tagi: Python - Programowanie

Po nauczeniu si

Dodaj do koszyka Python z

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Python z ", wybiera艂y tak偶e:

  • GraphQL. Kurs video. Buduj nowoczesne API w Pythonie
  • Receptura na Python. Kurs Video. 54 praktyczne porady dla programist
  • Podstawy Pythona z Minecraftem. Kurs video. Piszemy pierwsze skrypty
  • Tw贸rz gry w Pythonie. Kurs video. Poznaj bibliotek臋 PyGame
  • Data Science w Pythonie. Kurs video. Algorytmy uczenia maszynowego

Dodaj do koszyka Python z

Spis tre艣ci

Python z 偶ycia wzi臋ty. Rozwi膮zywanie problem贸w za pomoc膮 kilku linii kodu eBook -- spis tre艣ci

  • O autorze
  • O korektorach technicznych
  • Podzi臋kowania
  • Wprowadzenie
    • Do kogo skierowana jest ta ksi膮偶ka?
    • Dlaczego Python?
    • Co zawiera ta ksi膮偶ka?
      • Wersja j臋zyka Python, system operacyjny i 艣rodowisko programistyczne
      • Instalacja Pythona
      • Uruchomienie Pythona
      • 艢rodowisko wirtualne
      • Naprz贸d!
  • 1. Uratuj rozbitk贸w dzi臋ki twierdzeniu Bayesa
    • Twierdzenie Bayesa
    • Projekt #1: Symulacja misji poszukiwawczo-ratunkowej
      • Strategia
      • Instalacja bibliotek Pythona
        • Instalacja NumPy i innych pakiet贸w naukowych za pomoc膮 narz臋dzia pip
        • Instalacja OpenCV za pomoc膮 narz臋dzia pip
      • Kod programu
        • Import modu艂贸w
        • Definicja klasy Search
        • Rysowanie mapy
        • Wyb贸r ko艅cowej lokalizacji zaginionego
        • Liczenie skuteczno艣ci i realizacja poszukiwa艅
        • Zastosowanie twierdzenia Bayesa i utworzenie menu
        • Definicja funkcji main()
        • Interpretacja wyboru opcji z menu
        • Zako艅czenie p臋tli i wywo艂anie funkcji main()
      • Uruchomienie gry
    • Podsumowanie
    • Dalsza lektura
    • Samodzielny projekt: Inteligentniejsze poszukiwania
    • Samodzielny projekt: Znajd藕 najlepsz膮 strategi臋 dzi臋ki metodzie Monte Carlo
    • Samodzielny projekt: Obliczanie prawdopodobie艅stwa wykrycia
  • 2. Okre艣l autora za pomoc膮 stylometrii
    • Projekt #2: Pies, wojna i zaginiony 艣wiat
      • Strategia
      • Instalacja NLTK
        • Pobieranie tokenizera
        • Pobieranie pakietu Stopwords Corpus
      • Korpusy
      • Kod programu
        • Import modu艂贸w i definicja funkcji main()
        • Pobranie tekstu i utworzenie s艂ownika z wyrazami
        • Znalezienie najkr贸tszego korpusu
        • Por贸wnywanie d艂ugo艣ci s艂贸w
        • Por贸wnanie s艂贸w nieindeksowanych
        • Por贸wnanie cz臋艣ci mowy
        • Por贸wnanie s艂ownictwa
        • Obliczanie wsp贸艂czynnika podobie艅stwa Jaccarda
    • Podsumowanie
    • Dalsza lektura
    • Zadanie praktyczne: Gdzie jest pies pogrzebany?
    • Zadanie praktyczne: Mapa interpunkcji
    • Samodzielny projekt: Popraw wyliczanie cz臋sto艣ci
  • 3. Stre艣膰 przem贸wienie dzi臋ki narz臋dziom do przetwarzania j臋zyka naturalnego
    • Projekt #3: Mam marzenie... streszcza膰 przem贸wienia!
      • Strategia
      • Web scraping
      • Kod programu
        • Import modu艂贸w i definicja funkcji main()
        • Uzupe艂nienie funkcji main()
        • Usuni臋cie s艂贸w nieindeksowanych
        • Obliczanie cz臋sto艣ci wyst臋powania s艂贸w
        • Ranking zda艅
        • Uruchomienie programu
    • Projekt #4: Podsumowywanie przem贸wie艅 z bibliotek膮 gensim
      • Instalacja biblioteki gensim
      • Kod programu
        • Import modu艂贸w, pobranie przem贸wienia ze strony i wst臋pna obr贸bka
        • Streszczanie przem贸wienia
    • Projekt #5: Streszczenia w postaci chmur s艂贸w
      • Modu艂y wordcloud i PIL
      • Kod programu
        • Import modu艂贸w, plik贸w tekstowych, obraz贸w i s艂贸w nieindeksowanych
        • Generowanie chmury s艂贸w
        • Wydruk chmury s艂贸w
      • Drobne zmiany
    • Podsumowanie
    • Dalsza lektura
    • Samodzielny projekt: Wiecz贸r gier
    • Samodzielny projekt: Streszczenie streszczenia
    • Samodzielny projekt: Streszczenie powie艣ci
    • Samodzielny projekt: Nie chodzi tylko o to, co m贸wisz, ale jak to m贸wisz!
  • 4. Zakoduj supertajn膮 wiadomo艣膰 szyfrem ksi膮偶kowym
    • Jednorazowy bloczek szyfrowy
    • Szyfr Rebeki
    • Projekt #6: Cyfrowy klucz do Rebeki
      • Strategia
      • Kod programu
        • Import modu艂贸w i definicja funkcji main()
        • Wgrywanie pliku i tworzenie s艂ownika
        • Szyfrowanie wiadomo艣ci
        • Odszyfrowywanie wiadomo艣ci
        • Sprawdzenie poprawno艣ci i wywo艂anie funkcji main()
      • Wysy艂anie wiadomo艣ci
    • Podsumowanie
    • Dalsza lektura
    • Zadanie praktyczne: Wykresy znak贸w
    • Zadanie praktyczne: Przesy艂anie tajnych wiadomo艣ci jak w czasie II wojny 艣wiatowej
  • 5. Znajd藕 Plutona
    • Projekt #7: Replikacja komparatora b艂yskowego
      • Strategia
      • Dane
      • Kod programu
        • Import modu艂贸w i definicje sta艂ych
        • Definicja funkcji main()
        • P臋tla w funkcji main()
        • Znajdowanie najlepszych dopasowa艅 punkt贸w kluczowych
        • Sprawdzanie najlepszych dopasowa艅
        • Rejestracja obrazu
        • Budowa komparatora b艂yskowego
      • U偶ywanie komparatora b艂yskowego
    • Projekt #8: Wykrywanie przej艣ciowych zjawisk astronomicznych dzi臋ki r贸偶nicowaniu obraz贸w
      • Strategia
      • Kod programu wykrywacza zjawisk
        • Import modu艂贸w i definicje sta艂ych
        • Wykrywanie i zaznaczanie przej艣ciowych zjawisk astronomicznych
        • Przygotowywanie plik贸w i katalog贸w
        • Utworzenie p臋tli przechodz膮cej przez obrazy i wyliczenie r贸偶nic bezwzgl臋dnych
        • Odkrycie zjawiska i zapisanie obrazu
      • Korzystanie z wykrywacza przej艣ciowych zjawisk astronomicznych
    • Podsumowanie
    • Dalsza lektura
    • Zadanie praktyczne: Wyznaczenie 艣cie偶ki orbitalnej
    • Zadanie praktyczne: Znajd藕 r贸偶nice
    • Samodzielny projekt: Liczenie gwiazd
  • 6. Pom贸偶 misji Apollo 8 wygra膰 wy艣cig na Ksi臋偶yc
    • Zrozumie膰 misj臋 Apollo 8
      • Trajektoria swobodnego powrotu
      • Problem trzech cia艂
    • Projekt #9: Na Ksi臋偶yc z misj膮 Apollo 8!
      • U偶ycie modu艂u turtle
      • Strategia
      • Kod programu
        • Import modu艂u turtle i definicje sta艂ych
        • Odtworzenie systemu grawitacji
        • Tworzenie cia艂 niebieskich
        • Przyspieszenie wynikaj膮ce z grawitacji
        • Przej艣cie przez symulacj臋
        • Definicja funkcji main(), ustawienia ekranu i utworzenie uk艂adu cia艂
        • Utworzenie Ziemi i Ksi臋偶yca
        • Niestandardowy kszta艂t modu艂u CSM
        • Utworzenie modu艂u CSM, pocz膮tek symulacji i wywo艂anie funkcji main()
      • Uruchomienie symulacji
    • Podsumowanie
    • Dalsza lektura
    • Zadanie praktyczne: Symulacja poszukiwa艅
    • Zadanie praktyczne: Na miejsca, gotowi, start!
    • Zadanie praktyczne: Przystanek Ksi臋偶yc
    • Samodzielny projekt: Symulacja z zachowaniem skali
    • Samodzielny projekt: Prawdziwa misja Apollo 8
  • 7. Wybierz miejsce na marsja艅skie l膮dowisko
    • Jak wyl膮dowa膰 na Marsie?
    • Mapa MOLA
    • Projekt #10: Wyb贸r marsja艅skich l膮dowisk
      • Strategia
      • Kod programu
        • Import modu艂贸w i definicje sta艂ych
        • Utworzenie sta艂ych pochodnych oraz obiektu screen
        • Definicja i inicjalizacja klasy Search
        • Obliczanie wska藕nik贸w
        • Sprawdzanie lokalizacji prostok膮t贸w
        • Sortowanie wynik贸w i ocena prostok膮t贸w
        • Rysowanie najlepszych prostok膮t贸w na mapie
        • Ko艅cowy wynik w kolorze
        • Uruchomienie programu
      • Wyniki
    • Podsumowanie
    • Dalsza lektura
    • Zadanie praktyczne: Sprawd藕, czy rysunki s膮 cz臋艣ci膮 obrazu
    • Zadanie praktyczne: Profil wysoko艣ciowy
    • Zadanie praktyczne: Wykres tr贸jwymiarowy
    • Zadanie praktyczne: Miksowanie map
    • Samodzielny projekt: Trzy za jednym zamachem
    • Samodzielny projekt: Zawijanie prostok膮t贸w
  • 8. Wykryj odleg艂e egzoplanety
    • Fotometria tranzytowa
    • Projekt #11: Symulacja tranzytu egzoplanety
      • Strategia
      • Kod programu
        • Import modu艂贸w i utworzenie sta艂ych
        • Definicja funkcji main()
        • Rejestracja tranzytu
        • Obliczanie wzgl臋dnej jasno艣ci i rysowanie wykresu krzywej blasku
      • Eksperymenty z fotometri膮 tranzytow膮
    • Projekt #12: Obrazy egzoplanet
      • Strategia
      • Kod programu
        • Import modu艂贸w i zmniejszanie obraz贸w
        • U艣rednienie warto艣ci kana艂贸w kolor贸w i utworzenie diagram贸w ko艂owych
        • Rysowanie diagramu dla pojedynczego piksela
    • Podsumowanie
    • Dalsza lektura
    • Zadanie praktyczne: Wykrywanie obcych megastruktur
    • Zadanie praktyczne: Wykrywanie tranzyt贸w asteroid
    • Zadanie praktyczne: Uwzgl臋dnienie pociemnienia brzegowego
    • Zadanie praktyczne: Wykrywanie plam s艂onecznych
    • Zadanie praktyczne: Wykryj obc膮 armad臋
    • Zadanie praktyczne: Wykryj planet臋 z ksi臋偶ycem
    • Zadanie praktyczne: Pomiar d艂ugo艣ci dnia na egzoplanecie
    • Samodzielny projekt: Dynamiczne generowanie krzywej blasku
  • 9. Rozpoznaj wroga
    • Wykrywanie twarzy na zdj臋ciach
    • Projekt #13: Zaprogramowanie automatycznej wie偶yczki obronnej
      • Strategia
      • Kod programu
        • Import modu艂贸w, konfiguracja d藕wi臋ku oraz utworzenie odniesie艅 do plik贸w klasyfikatora i obraz贸w przedstawiaj膮cych korytarz
        • Emisja ostrze偶enia, wczytanie obraz贸w i wykrywanie twarzy
        • Wykrywanie oczu i dezaktywacja broni
        • Przepuszczenie cz艂owieka lub otworzenie ognia
    • Wykrywanie twarzy ze strumienia wideo
    • Podsumowanie
    • Dalsza lektura
    • Zadanie praktyczne: Rozmywanie twarzy
    • Samodzielny projekt: Detektor kocich pyszczk贸w
  • 10. Zabezpiecz dost臋p do laboratorium dzi臋ki rozpoznawaniu twarzy
    • Rozpoznawanie twarzy dzi臋ki LBPH
      • Diagram przep艂ywu procesu rozpoznawania twarzy
      • Pozyskiwanie histogram贸w lokalnych wzorc贸w binarnych
    • Projekt #14: Zabezpiecz dost臋p do obcego artefaktu
      • Strategia
      • Potrzebne modu艂y i pliki
      • Kod pobieraj膮cy obraz wideo
        • Import modu艂贸w, ustawienia d藕wi臋ku i kamery, instrukcje oraz 艣cie偶ki do plik贸w
        • Pozyskiwanie obraz贸w szkoleniowych
      • Kod programu z etapu szkolenia
      • Kod programu z etapu predykcji
        • Import modu艂贸w i przygotowanie algorytmu do rozpoznawania twarzy
        • Rozpoznawanie twarzy i aktualizacja dziennika dost臋pu
      • Wyniki
    • Podsumowanie
    • Dalsza lektura
    • Samodzielny projekt: Dodanie has艂a i rejestrowania obrazu wideo
    • Samodzielny projekt: Bli藕niaki i sobowt贸ry
    • Samodzielny projekt: Machina czasu
  • 11. Opracuj interaktywn膮 map臋 ucieczki przed zombie
    • Projekt #15: Wizualizacja g臋sto艣ci zaludnienia na kartogramie
      • Strategia
      • Biblioteka pandas
      • Biblioteki bokeh i holoviews
      • Instalacja modu艂贸w pandas, bokeh i holoviews
      • Pobieranie danych dotycz膮cych hrabstw, stan贸w, bezrobocia i g臋sto艣ci zaludnienia
      • Hakowanie holoviews
      • Kod programu
        • Import modu艂贸w i danych oraz utworzenie obiektu dataframe
        • Usuwanie wierszy opisuj膮cych stany oraz przygotowanie kod贸w stan贸w i hrabstw
        • Przygotowywanie danych do wy艣wietlenia
        • Rysowanie kartogramu
      • Planowanie ucieczki
    • Podsumowanie
    • Dalsza lektura
    • Samodzielny projekt: Wy艣wietlanie zmian w zaludnieniu Stan贸w Zjednoczonych
  • 12. Czy 偶yjemy w symulacji komputerowej?
    • Projekt #16: 呕ycie, wszech艣wiat i staw 偶贸艂wia Yertle
      • Kod programu
        • Import modu艂u turtle, przygotowanie ekranu i rysowanie wyspy
        • Rysowanie k艂ody, dziury po s臋ku oraz 偶贸艂wia Yertle
      • Implikacje symulacji stawu
      • Liczenie kosztu poruszania si臋 po siatce
        • Kod programu
      • Wyniki
    • Strategia
    • Podsumowanie
    • Dalsza lektura
    • Co dalej?
    • Samodzielny projekt: Znajd藕 bezpieczn膮 przysta艅
    • Samodzielny projekt: Tutaj wstaje s艂o艅ce
    • Samodzielny projekt: Widzie膰 oczami psa
    • Samodzielny projekt: Niestandardowe krzy偶贸wki
    • Samodzielny projekt: Uproszczenie pokazu slajd贸w
    • Samodzielny projekt: C贸偶 za skomplikowana sie膰!
    • Samodzielny projekt: Z g贸ry dzi臋kuj臋
  • A. Rozwi膮zania zada艅 praktycznych
    • Rozdzia艂 2. Okre艣l autora za pomoc膮 stylometrii
      • Gdzie jest pies pogrzebany?
      • Mapa interpunkcji
    • Rozdzia艂 4. Zakoduj supertajn膮 wiadomo艣膰 szyfrem ksi膮偶kowym
      • Wykresy znak贸w
      • Przesy艂anie tajnych wiadomo艣ci jak w czasie II wojny 艣wiatowej
    • Rozdzia艂 5. Znajd藕 Plutona
      • Wyznaczenie 艣cie偶ki orbitalnej
      • Znajd藕 r贸偶nice
    • Rozdzia艂 6. Pom贸偶 misji Apollo 8 wygra膰 wy艣cig na Ksi臋偶yc
      • Symulacja poszukiwa艅
      • Na miejsca, gotowi, start!
      • Przystanek Ksi臋偶yc
    • Rozdzia艂 7. Wybierz miejsce na marsja艅skie l膮dowisko
      • Sprawd藕, czy rysunki s膮 cz臋艣ci膮 obrazu
      • Profil wysoko艣ciowy
      • Wykres tr贸jwymiarowy
      • Miksowanie map
    • Rozdzia艂 8. Wykryj odleg艂e egzoplanety
      • Wykrywanie obcych megastruktur
      • Wykrywanie tranzyt贸w asteroid
      • Uwzgl臋dnienie pociemnienia brzegowego
      • Wykryj obc膮 armad臋
      • Wykryj planet臋 z ksi臋偶ycem
      • Pomiar d艂ugo艣ci dnia na egzoplanecie
    • Rozdzia艂 9. Rozpoznaj wroga
      • Rozmywanie twarzy
    • Rozdzia艂 10. Zabezpiecz dost臋p do laboratorium dzi臋ki rozpoznawaniu twarzy
      • Samodzielny projekt: Dodanie has艂a i rejestrowania obrazu wideo

Dodaj do koszyka Python z

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.