reklama - zainteresowany?

Python Game Programming By Example. A pragmatic guide for developing your own games with Python - Helion

Python Game Programming By Example. A pragmatic guide for developing your own games with Python
ebook
Autor: Alejandro Rodas de Paz, Joseph Howse
Tytuł oryginału: Python Game Programming By Example. A pragmatic guide for developing your own games with Python
ISBN: 9781785283918
stron: 230, Format: ebook
Data wydania: 2015-09-28
Księgarnia: Helion

Cena książki: 107,10 zł (poprzednio: 119,00 zł)
Oszczędzasz: 10% (-11,90 zł)

Dodaj do koszyka Python Game Programming By Example. A pragmatic guide for developing your own games with Python

Dodaj do koszyka Python Game Programming By Example. A pragmatic guide for developing your own games with Python

 

Osoby które kupowały "Python Game Programming By Example. A pragmatic guide for developing your own games with Python", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Ruby on Rails. Ćwiczenia
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Scrum. O zwinnym zarzÄ…dzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone
  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarzÄ…dzać w XXI wieku

Dodaj do koszyka Python Game Programming By Example. A pragmatic guide for developing your own games with Python

Spis treści

Python Game Programming By Example. A pragmatic guide for developing your own games with Python eBook -- spis treści

  • 1. Hello, Pong!
  • 2. Cocos Invaders
  • 3. Building a tower defense
  • 4. Steering behaviors
  • 5. PyGame & 3D
  • 6. PyPlatformer
  • 7. Augmenting a board game with computer vision

Dodaj do koszyka Python Game Programming By Example. A pragmatic guide for developing your own games with Python

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.