reklama - zainteresowany?

Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy - Helion

Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy
Autor: Mateusz Grzesiak
ISBN: 978-83-283-8124-7
stron: 208, Format: 123x191, okładka: twarda
Data wydania: 2016-04-21
Księgarnia: Helion

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy

Tagi: Inne

Każdy z nas sprzedaje w jakiÅ› sposób siebie, za pomocÄ… wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistoÅ›ciÄ…, a partnerzy skÅ‚adajÄ… sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest Å›wietlana przyszÅ‚ość. Nauczyciel sprzedaje wiedzÄ™ uczniom i jeÅ›li zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni siÄ™ do wyboru Å›cieżki życiowej. Każdy potencjalny kandydat o pracÄ™ sprzedaje szefowi historiÄ™ o tym, jak zmieni jego firmÄ™, podobnie jak mężczyzna sprzedaje kobiecie, że ta decydujÄ…c siÄ™ na zwiÄ…zek z nim, bÄ™dzie szczęśliwa. Sprzedaż jest wszÄ™dzie, a rynek matrymonialny, gospodarczy, intelektualny, emocjonalny czy rodzinny nie różniÄ… siÄ™ od siebie fundamentami, bo każdy z nich opiera siÄ™ na interakcji miÄ™dzy dwoma podmiotami, z których jeden ma ofertÄ™ wartoÅ›ci dla drugiego.

Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach wÅ‚asnych miÄ™dzynarodowych doÅ›wiadczeÅ„ sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracowaÅ‚ uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tÅ‚umaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania jÄ™zyka ciaÅ‚a w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część – Relations Game – uczy technik sÅ‚użących do budowania relacji i zaufania, a także okreÅ›lania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game — bezpoÅ›rednio dotyczÄ…ce narzÄ™dzi zamykajÄ…cych sprzedaż produktu bÄ…dź usÅ‚ugi. Każde z tych narzÄ™dzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawaÅ‚o siÄ™ od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż, Å›wiadome, że sprzedaż jest jednÄ… z najważniejszych umiejÄ™tnoÅ›ci życiowych.

Dodaj do koszyka Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy

 

Osoby które kupowały "Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Sztuka podst
  • Lean dla bystrzaków. Wydanie II

Dodaj do koszyka Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy

Spis treści

Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy -- spis treści

Wstęp (9)

  • Istotność sprzedaży (11)
  • Polska mentalność (15)
  • Model MasterSales (19)

Inner Game (23)

  • Sympatia i kompetencja (25)
  • Autorytet (28)
  • Kategorie (32)
  • Archetypy (34)
  • Pozycje (43)
  • Wzrok (46)
  • Gestykulacja (50)
  • Dotyk (73)
  • Chodzenie (76)
  • OdlegÅ‚ość (77)
  • Niepowtarzalność (78)
  • Motywacja (80)
  • Dystans do siebie (84)
  • Ciekawość (86)
  • Zmiana wrażenia (88)
  • BÅ‚Ä™dy wizerunkowe (89)

Relations Game (93)

  • Social jiu-jitsu (95)
  • Raport niewerbalny (99)
  • Raport werbalny (102)
  • Etapowość (107)
  • Zaufanie (109)
  • Potrzeby (119)
  • Demografia (119)
  • Psychografia (127)
  • Emocje (136)
  • Lojalność (144)
  • Future pace (147)
  • Backtrack pace (149)
  • Telefon (150)
  • E-mail (151)
  • Zasady komunikacji (152)

Sales Game (157)

  • WÄ…tpliwoÅ›ci (159)
  • Definiowanie produktu (168)
  • Elevator speech (171)
  • Promocje (174)
  • JÄ™zyk korzyÅ›ci (177)
  • Pytania (179)
  • Odpowiadanie (181)
  • Wiele osobowoÅ›ci (182)
  • Rama inwestycji (183)
  • Umawianie spotkaÅ„ (185)
  • Cross-sale (187)
  • Rekomendacje (188)
  • Testymoniale (189)
  • Buyers remorse (190)
  • Techniki perswazyjne (191)

Epilog (195)

Dodaj do koszyka Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.