reklama - zainteresowany?

Projektowanie oprogramowania dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie IV - Helion

Projektowanie oprogramowania dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie IV
ebook
Autor: Tony Gaddis
Tytuł oryginału: Starting Out with Programming Logic and Design (4th Edition)
TÅ‚umaczenie: Krzysztof Brauner
ISBN: 978-83-283-4068-8
stron: 696, Format: ebook
Księgarnia: Helion

Cena książki: 99,00 zł

Książka będzie dostępna od listopada 2021

Tagi: Inne - Programowanie | Techniki programowania

Niejeden programista rozpoczyna swojÄ… przygodÄ™ z tworzeniem kodu od zapoznania siÄ™ z wybranym jÄ™zykiem programowania. Później pisze mniej lub bardziej rozbudowane programy, być może za pomocÄ… któregoÅ› frameworku. W ten sposób można pracować w przypadku prostych aplikacji, jednak nauczenie siÄ™, jak projektować trochÄ™ bardziej zÅ‚ożone oprogramowanie, wymaga nieco innego podejÅ›cia. Konieczne jest zrozumienie sposobu dziaÅ‚ania komputera, przetwarzania danych, a także poznanie różnych podejść do projektowania aplikacji. Dopiero po ugruntowaniu sobie takiej wiedzy można zacząć tworzyć kod prawdziwie skalowalny, efektywny i Å‚atwy w utrzymaniu.

Ten doskonale napisany podrÄ™cznik jest przeznaczony dla tych, którzy nie majÄ… jeszcze praktycznego doÅ›wiadczenia w projektowaniu i tworzeniu oprogramowania. NiezbÄ™dna wiedza jest tu przekazywana za pomocÄ… Å‚atwego do zrozumienia pseudokodu czy schematów blokowych. Omówiono takie zagadnienia jak typy danych, zmienne, operacje wejÅ›cia - wyjÅ›cia, struktury sterujÄ…ce, moduÅ‚y, funkcje, tablice i pliki, jak również programowanie obiektowe, tworzenie graficznych interfejsów użytkownika i programów sterowanych zdarzeniami. W każdym rozdziale znalazÅ‚o siÄ™ wiele przykÅ‚adowych projektów programów, uÅ‚atwiajÄ…cych utrwalenie zdobytej wiedzy.

Najważniejsze zagadnienia przedstawione w książce:

  • ZwiÄ™zÅ‚e podstawy dziaÅ‚ania komputera i przetwarzania danych
  • ModuÅ‚y, funkcje, struktury warunkowe i cykliczne
  • Algorytmy sortowania
  • WywoÅ‚ania rekurencyjne i przetwarzanie tekstu
  • Programowanie zorientowane obiektowo i wykorzystanie jÄ™zyka UML
  • Tworzenie GUI za pomocÄ… edytorów takich jak Visual Studio czy NetBeans

 

Zobacz także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Poradnik design thinking - czyli jak wykorzysta
  • Kosymulacja. Elastyczne projektowanie i symulacja wielodomenowa
  • F# 4.0 dla zaawansowanych. Wydanie IV
  • Systemy reaktywne. Wzorce projektowe i ich stosowanie

Spis treści

[ERROR]

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.