reklama - zainteresowany?

Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek - Helion

Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek
ebook
Autor: Tom Greever
Tytuł oryginału: Articulating Design Decisions: Communicate with Stakeholders, Keep Your Sanity, and Deliver the Best User Experience
Tłumaczenie: Maksymilian Gutowski
ISBN: 978-83-283-2965-2
stron: 240, Format: ebook
Data wydania: 2017-02-10
Księgarnia: Helion

Cena książki: 26,95 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 45% (-22,05 zł)

Dodaj do koszyka Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek

Tagi: Zarządzanie projektami IT

Mądre decyzje projektowe, dojrzałość technologii, spełnienie potrzeb i oczekiwań użytkownika to klucz do sukcesu aplikacji czy strony internetowej. Okazuje się jednak, że wiele bardzo ciekawych pomysłów, które spełniają wszystkie te warunki, nie dociera do szerokiego grona odbiorców, ponieważ... projektant nie umie o nich rozmawiać. Innymi słowy, wiedza o skutecznej komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi jest bezcenna, a umiejętność przekonania do wybranych rozwiązań projektowych bywa ważniejsza od umiejętności projektowania.

Książka ta pokaże Ci prawidłowości rządzące komunikowaniem się z osobami decyzyjnymi, przedstawi podejścia taktyczne i metody działania, dzięki którym będziesz skuteczniejszy w prezentowaniu swoich projektów, a szczególnie w przekonywaniu do swoich racji. Dowiesz się, jak słuchać ze zrozumieniem oraz jak mówić, aby przekazać istotne kwestie i zyskać akceptację dla swoich rozwiązań. Nauczysz się także lepszej komunikacji z własnym zespołem projektowym. W efekcie będziesz mógł zapewnić użytkownikowi końcowemu możliwie najlepsze wrażenia związane z korzystaniem z produktu.

Dzięki tej książce:

  • dobrze przygotujesz się do wygłoszenia prezentacji
  • rozwiniesz pasywne i aktywne umiejętności słuchania
  • zrozumiesz punkt widzenia i stanowisko drugiej strony
  • nauczysz się najskuteczniejszych strategii przekonywania do swoich racji
  • rozwiniesz umiejętności odkrywania potrzeb użytkownika
  • dowiesz się, co należy zrobić po zebraniu, aby ukończyć projekt

Zaprojektuj, pokaż, opowiedz, przekonaj!


Tom Greever zajmuje się UX (wrażeniami użytkownika) w Bitovi, firmie konsultingowej. Współpracuje zarówno z małymi startupami, jak i wielkimi korporacjami z różnych branż, służąc radą podczas projektowania stron internetowych i aplikacji. Podejmuje się również szkoleń zespołów projektowych. Greever mieszka w Illinois w Stanach Zjednoczonych. 

Dodaj do koszyka Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek

 

Osoby które kupowały "Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek", wybierały także:

  • Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku
  • Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone
  • Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jak pracować zdalnie i nie zwariować

Dodaj do koszyka Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek

Spis treści

Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek eBook -- spis treści

  • [Przedmowa]
    • Ważne zebranie
    • O czym jest ta książka?
    • Kto powinien tę książkę przeczytać?
      • PROJEKTANCI
      • STARSI PROJEKTANCI
      • PROGRAMIŚCI
      • MENEDŻEROWIE, DYREKTORZY, WŁAŚCICIELE PRODUKTÓW, KIEROWNICY PROJEKTÓW I MARKETINGOWCY
    • Struktura książki
    • Dlaczego napisałem tę książkę?
    • Podziękowania
  • [1] Dojrzewająca branża
    • O tym, jak przegadałem swoją drogę do świata designu
    • UX to wciąż młoda dziedzina
      • NOWY ŚWIAT
      • NOWA ROLA
      • NOWY ZESPÓŁ
      • NOWE WYZWANIA
    • Dobry design to kwestia gustu, ale nie do końca
    • Nie czas na krytykę sztuki
    • Ego i intuicja
    • Zwrot w stronę produktów
      • ZMIENIŁY SIĘ PODEJŚCIA
      • ZMIENIŁA SIĘ SIEĆ
      • ZMIENIŁ SIĘ BIZNES
    • Świat cyfrowy nie jest mniej prawdziwy
      • MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE ZMIENIŁY POSTRZEGANIE PRODUKTÓW CYFROWYCH
      • POLITYKA ZMIENIŁA POSTRZEGANIE PRODUKTÓW CYFROWYCH
      • URZĄDZENIA MOBILNE ZMIENIŁY POSTRZEGANIE PRODUKTÓW CYFROWYCH
      • KULTURA START-UPÓW ZMIENIŁA POSTRZEGANIE PRODUKTÓW CYFROWYCH
      • WŁAŚNIE DLATEGO TYLU LUDZI MA SWOJE ZDANIE NA TEMAT TWOJEJ PRACY
  • [2] Zdolny projektant umie rozmawiać
    • Gdzie kucharek sześć
    • Każdy jest projektantem!
    • Interfejs to Twoje dzieło
    • Praca zespołowa nie tak znowu dobra
      • PRZYCISK DYREKTORSKI
      • SYNDROM STRONY GŁÓWNEJ
    • Komunikacja jest ważna
      • SŁOWA MAJĄ MOC
      • DOBRA KOMUNIKACJA ZAPEWNIA PRZEWAGĘ
    • Elokwencja to sukces
      • NAJLEPSZE POMYSŁY WYGRYWAJĄ (ALBO I NIEKONIECZNIE)
    • Bądź sprawnym projektantem
      • SKONCENTRUJ SIĘ NA PRODUKCIE, A NIE NA PROCESIE
      • WIELKA TRÓJCA
      • ROZWIĄZANIE PROBLEMU
      • PROSTOTA OBSŁUGI
      • POPARCIE
      • DOPROWADŹ TO DO SKUTKU
  • [3] Zrozumieć relacje
    • Zrozum ich punkt widzenia
      • DOSTRZEC W NICH LUDZI
      • STWORZYĆ WSPÓLNE DOŚWIADCZENIA
      • TYPOWY JOSH!
      • ROZWINĄĆ EMPATIĘ
      • PRZYWÓDZTWO I WIZJA
      • ZADAWAJ RZECZOWE PYTANIA
      • NAWIĄŻ OSOBISTY KONTAKT
      • OTWÓRZ SIĘ NA INNYCH
      • BĄDŹ PROFESJONALNY
    • Wskazywanie wpływowych jednostek
      • WPŁYWOWI WSPÓŁPRACOWNICY
      • WPŁYWOWI PRZEŁOŻENI
      • WPŁYWOWI INTERESARIUSZE Z ZEWNĄTRZ
    • Wartości interesariuszy
      • KIEROWNICY I MENEDŻEROWIE
      • PROGRAMIŚCI I INŻYNIEROWIE
      • WŁAŚCICIELE PRODUKTU
      • MENEDŻEROWIE PROJEKTU
      • MARKETINGOWCY I KREATYWNI
    • Historyjki interesariuszy
      • KIEROWNICY I MENEDŻEROWIE
      • PROGRAMIŚCI
      • WŁAŚCICIELE PRODUKTU
      • MENEDŻEROWIE PROJEKTÓW
      • MARKETINGOWCY I KREATYWNI
    • Nawiązuj korzystne relacje
      • BĄDŹ SOBĄ
      • BĄDŹ UCZYNNY
      • DAWAJ COŚ OD SIEBIE
        • Kartki z podziękowaniami
        • Proste, niedrogie upominki
      • INTERESARIUSZ TO TEŻ CZŁOWIEK
  • [4] Redukcja obciążenia poznawczego
    • Pozbądź się zakłóceń
    • Przewiduj reakcje
      • SPISUJ ZASTRZEŻENIA
      • STWÓRZ ALTERNATYWNE MAKIETY
      • PRZYGOTUJ DANE
    • Zbuduj sieć wsparcia
      • KLAKIER
      • ZNAJDŹ POMOCNIKÓW
      • LUDZIE CZUJĄ, ŻE TO MA ZNACZENIE
    • Próba generalna
      • SPORZĄDŹ LISTĘ
      • ĆWICZ NA GŁOS
      • PRZYGOTUJ WSZYSTKICH DO WYSTĄPIENIA
  • [5] Wysłuchać znaczy zrozumieć
    • Czynności pasywne
      • POZWÓL IM SIĘ WYPOWIEDZIEĆ
      • ZWRACAJ UWAGĘ NA TO, CZEGO SIĘ NIE MÓWI
        • Uprzejma Ula
        • Zniechęcający Zbyszek
      • WSKAŻ WŁAŚCIWY PROBLEM
        • Przestawianie pól danych
        • Powielanie danych
      • SZTUKA PAUZY
    • Czynności aktywne
      • SPISUJ NOTATKI
      • JAK SPRAWNIEJ NOTOWAĆ?
      • ZADAWAJ PYTANIA
      • POWTÓRZ I PRZEFORMUŁUJ
        • Przeformułuj: to działa zamiast to mi się podoba
        • Powtórz: chodzi ci o to, że
  • [6] Właściwy stan umysłu
    • Pozbądź się złudzenia kontroli
    • Okiełznaj swoje ego
    • Bądź na tak
      • ĆWICZENIE ODRUCHU AFIRMACYJNEGO
    • Ujmuj swoim urokiem
      • PEWNOŚĆ SIEBIE
      • BĄDŹ SOBĄ
      • NIE TRAKTUJ SIEBIE ZBYT POWAŻNIE
      • OTWÓRZ SIĘ NA INNYCH
    • Zmień słownictwo
      • MYLISZ SIĘ
      • Z DESIGNERSKIEGO PUNKTU WIDZENIA
      • PODOBA MI SIĘ I NIE PODOBA MI SIĘ
      • ZA DUŻO ŻARGONU
    • Przejście
      • PODZIĘKUJ
      • POWTÓRZ
      • PRZYGOTUJ
    • Dodatkowe lektury
  • [7] Odpowiedź: strategia i taktyka
    • Strategia udzielania odpowiedzi
      • ODWOŁANIE SIĘ DO SZLACHETNYCH MOTYWÓW
        • Zwiększenie częstotliwości dodawania do koszyka
      • REPREZENTUJ UŻYTKOWNIKA
        • Dodanie przycisku
      • WYKAZANIE EFEKTYWNOŚCI
        • Prototypowanie
    • Taktyka to działanie
      • 1. PORÓWNANIE PROJEKTÓW
        • Pokaż wszystkie elementy
      • 2. ZAPROPONOWANIE ALTERNATYWY
      • 3. DANIE WYBORU
      • 4. PROŚBA O WYPOWIEDŹ
        • W krzyżowym ogniu
      • 5. OPÓŹNIENIE PODJĘCIA DECYZJI
        • Zebranie odroczone
  • [8] Odpowiedź: standardowe komunikaty
    • Biznes
      • POMAGA W OSIĄGNIĘCIU CELU
      • WSPOMAGA WYKONANIE GŁÓWNEGO PRZYPADKU UŻYCIA
      • UGRUNTOWUJE MARKĘ
    • Projekt
      • WYKORZYSTUJE STANDARDOWY WZORZEC PROJEKTOWY
      • PRZYCIĄGA UWAGĘ UŻYTKOWNIKA
      • TWORZY ŚCIEŻKĘ PRZEJŚCIA UŻYTKOWNIKA
    • Badania
      • POTWIERDZONE DANYMI...
      • TESTY UŻYTECZNOŚCI UJAWNIŁY
      • INNE BADANIA WYKAZUJĄ...
        • Hamburgerom dziękujemy
    • Ograniczenia
      • BRAKUJE ZASOBÓW
      • OGRANICZENIA TECHNICZNE
      • SPEŁNIA STANDARDY
  • [9] Odpowiedź: uzyskanie zgody
    • Zdobycie poparcia
      • BĄDŹ BEZPOŚREDNI
      • ZWRÓĆ UWAGĘ NA KORZYŚCI LUB KONSEKWENCJE
        • Pytanie asekuracyjne
      • KAŻ MU SIĘ ZDEKLAROWAĆ
    • Zsumujmy wszystko
  • [10] Po zebraniu
    • Spotkanie po zebraniu
      • POPULARNOŚĆ PO ZEBRANIU
    • Przekaż sprawozdanie
    • Odfiltruj ważne informacje
      • POMIJAJ INNOWACJE
      • NIGDY WIĘCEJ O TYM NIE WSPOMINAJ
    • Poszukaj sprzymierzeńców
    • Zrób cokolwiek choćby nie to, co trzeba
  • [11] Jak przetrwać katastrofę
    • Jak to się stało?
      • NIE ZASPOKOIŁEŚ KONKRETNEJ POTRZEBY
      • INTERESARIUSZ CHCE MIEĆ POCZUCIE, ŻE ZOSTAŁ WYSŁUCHANY
      • NASTĄPIŁO NIEPOROZUMIENIE
      • TWÓJ PROJEKT NIE JEST NAJLEPSZYM ROZWIĄZANIEM
      • INTERESARIUSZ KOMPLETNIE ZGŁUPIAŁ
    • Wprowadzanie zmian, których się nie popiera
      • SUBTELNE ZMIANY
      • ELEMENT OPCJONALNY
      • STARANNIE ROZWAŻONE POŁOŻENIE
        • Ukryte menu
      • PRZYGOTUJ MIEJSCE
    • Nie ma tego złego
      • ODKRYWANIE INNYCH PROBLEMÓW
    • Bank Zaufania
    • Kiedy się mylisz
      • Przejdź nad tym do porządku dziennego
      • Kozioł ofiarny
      • Wyjdź przed szereg
      • KIEDY SIĘ MYLISZ
    • Malowanie kaczki
    • Zarządzanie oczekiwaniami
    • To już prawie koniec
  • [12] Jeśli nie jesteś projektantem
    • Ślepiec i król
      • UŚWIADOM SOBIE, ŻE WIEMY, CO ROBIMY
      • DAJ NAM MOŻLIWOŚĆ ZAJĘCIA SIĘ SWOJĄ PRACĄ
        • Testy użyteczności i badania
      • UPOWAŻNIJ CAŁY ZESPÓŁ DO SZYBKIEGO DZIAŁANIA
        • Samodzielny zespół
      • DOSTRZEŻ TO, ŻE TEŻ JESTEŚMY LUDŹMI
        • Używaj przyjaznego języka
    • Dziesięć wskazówek współpracy z projektantami
    • Przygotuj listę kontrolną projektu
      • WIZJA I CELE
      • UŻYTKOWNICY I KLIENCI
      • OBIEG PRACY I KOMUNIKACJA
      • DOSTĘP DO LUDZI I INFORMACJI
      • WYMAGANIA PROJEKTOWE I TECHNICZNE
    • Miejsce przy stole konferencyjnym
  • [13] Projektować z wizją
    • Zrozum, jakie masz możliwości
      • Obraz jest urzeczywistnieniem fantazji
        • Potrafimy tworzyć takie obrazy
    • Rozwijanie kreatywności
      • SZUKAJ INSPIRACJI
      • ROZGLĄDAJ SIĘ WSZĘDZIE ZA UX
      • SPRÓBUJ CZEGOŚ INNEGO
      • IDEACJA I ITERACJA
    • Praktyka
      • INNY RYTM PRACY
        • Czas
        • Przestrzeń
        • Zajęcie
        • Narzędzia
    • Snucie fantazji
    • Trafić do ludzi
    • Nie tylko piksele
  • [O autorze]

Dodaj do koszyka Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.