reklama - zainteresowany?

Projekt doskona - Helion

Projekt doskona
Autor: Tom Greever
Tytuł oryginału: Articulating Design Decisions: Communicate with Stakeholders, Keep Your Sanity, and Deliver the Best User Experience, 2nd Edition
TÅ‚umaczenie: Maksymilian Gutowski
ISBN: 978-83-283-8570-2
stron: 208, Format: 168x237, okładka: mi
Data wydania: 2022-02-08
Księgarnia: Helion

Cena książki: 35,40 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-23,60 zł)

Dodaj do koszyka Projekt doskona

Tagi: Funkcjonalno | Zarz

Projektant UX musi rozmawia

Dodaj do koszyka Projekt doskona

 

Osoby które kupowały "Projekt doskona", wybierały także:

  • Webflow. Kurs video. Projektowanie i tworzenie stron internetowych
  • Flutter. Kurs video. Przewodnik dla
  • Flutter. Kurs video. Przewodnik dla pocz
  • UX dla biznesu. Jak projektowa
  • Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produkt

Dodaj do koszyka Projekt doskona

Spis treści

Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek. Wydanie II -- spis treści

  • Opinie o książce
  • [Przedmowa]
    • O tym, jak przegadaÅ‚em swojÄ… drogÄ™ do Å›wiata designu
    • UX to wciąż mÅ‚oda dziedzina
    • O czym jest ta książka?
    • Kto powinien przeczytać tÄ™ książkÄ™?
      • Projektanci
      • Starsi projektanci
      • CaÅ‚y zespół produktowy
    • Struktura książki
    • Dlaczego napisaÅ‚em tÄ™ książkÄ™?
    • PodziÄ™kowania
  • [1] Zdolny projektant umie rozmawiać
    • Ważne zebranie
    • Dobry design to kwestia gustu, ale nie do koÅ„ca
    • Gdzie kucharek sześć
    • Każdy jest projektantem!
    • Interfejs to Twoje dzieÅ‚o
    • Praca zespoÅ‚owa nie tak znowu dobra
      • Przycisk dyrektorski
      • Syndrom strony głównej
    • Twoja praca polega na komunikacji
      • Dobra komunikacja zapewnia przewagÄ™
    • Elokwencja to sukces
      • Najlepsze pomysÅ‚y wygrywajÄ… (albo i niekoniecznie)
    • BÄ…dź sprawnym projektantem
      • Wielka trójca
      • RozwiÄ…zanie problemu
      • Prostota obsÅ‚ugi
      • Poparcie
      • Doprowadź to do skutku
  • [2] Interesariusz też czÅ‚owiek
    • Zrozum ich punkt widzenia
      • Dostrzec w nich ludzi
      • Stworzyć wspólne doÅ›wiadczenia
        • Wycieczka z Joshem
      • Rozwinąć empatiÄ™
      • Przywództwo i wizja
      • Zadawaj rzeczowe pytania
      • Nawiąż osobisty kontakt
      • Otwórz siÄ™ na innych
      • BÄ…dź profesjonalny
    • Wskazywanie wpÅ‚ywowych jednostek
      • WpÅ‚ywowi współpracownicy
      • WpÅ‚ywowi przeÅ‚ożeni
      • WpÅ‚ywowi interesariusze z zewnÄ…trz
    • WartoÅ›ci interesariuszy
      • Kierownicy i menedżerowie
      • ProgramiÅ›ci i inżynierowie
      • WÅ‚aÅ›ciciele produktu
      • Menedżerowie projektu
      • Marketingowcy i kreatywni
    • Historyjki interesariuszy
      • Kierownicy i menedżerowie
      • ProgramiÅ›ci
      • WÅ‚aÅ›ciciele produktu
      • Menedżerowie projektów
      • Marketingowcy i kreatywni
    • NawiÄ…zuj korzystne relacje
      • BÄ…dź sobÄ…
      • BÄ…dź uczynny
      • Dawaj coÅ› od siebie
        • Kartki z podziÄ™kowaniami
        • Proste, niedrogie upominki
      • Interesariusz to też czÅ‚owiek
  • [3] Spotkanie jako projekt
    • OkreÅ›l kontekst
    • Optymalizuj z myÅ›lÄ… o zapamiÄ™tywaniu
      • PierwszeÅ„stwo i Å›wieżość
      • Powtórzenia
      • Zaskoczenie
      • Zróżnicowane media
    • PozbÄ…dź siÄ™ zakłóceÅ„
    • Przewiduj reakcje
      • Spisuj zastrzeżenia
      • Stwórz alternatywne makiety
      • Przygotuj dane i wnioski z badaÅ„
    • Zbuduj sieć wsparcia
      • PoproÅ› o wsparcie
      • Znajdź pomocników
      • Ludzie czujÄ…, że to ma znaczenie
    • Próba generalna
      • SporzÄ…dź listÄ™
      • Ćwicz na gÅ‚os
      • Przygotuj wszystkich do wystÄ…pienia
  • [4] WysÅ‚uchać znaczy zrozumieć
    • CzynnoÅ›ci pasywne
      • Pozwól im siÄ™ wypowiedzieć
      • Zwracaj uwagÄ™ na to, czego siÄ™ nie mówi
        • Uprzejma Ula
        • ZniechÄ™cajÄ…cy Zbyszek
      • Wskaż wÅ‚aÅ›ciwy problem
        • Przestawianie pól danych
        • Powielanie danych
      • Sztuka pauzy
    • CzynnoÅ›ci aktywne
      • Spisuj notatki
      • Jak sprawniej notować?
      • UwzglÄ™dniaj uzasadnienia
      • Zadawaj pytania
      • Powtórz i przeformuÅ‚uj
        • PrzeformuÅ‚uj: to dziaÅ‚a zamiast to mi siÄ™ podoba
        • Powtórz: chodzi ci o to, że
  • [5] WÅ‚aÅ›ciwy stan umysÅ‚u
    • Zrozum swojÄ… rolÄ™
      • PozbÄ…dź siÄ™ zÅ‚udzenia kontroli
      • Interesariusze sÄ… naszymi reprezentantami
        • Dojść do gÅ‚osu
        • Rozwijanie pewnoÅ›ci siebie
    • OkieÅ‚znaj swoje ego
    • BÄ…dź na tak
      • Ćwiczenie odruchu afirmacyjnego
      • Afirmacja w praktyce
    • RozwiÅ„ pozytywnÄ… personÄ™
      • Pewność siebie, ale nie arogancja
      • BÄ…dź sobÄ…
      • Nie traktuj siebie zbyt poważnie
      • Otwórz siÄ™ na innych
    • ZmieÅ„ sÅ‚ownictwo
      • Mylisz siÄ™
      • Z designerskiego punktu widzenia
      • Podoba mi siÄ™ i nie podoba mi siÄ™
      • Za dużo żargonu
    • PrzejÅ›cie
      • PodziÄ™kuj
      • Powtórz
      • Przygotuj
  • [6] SformuÅ‚uj odpowiedź
    • Strategia udzielania odpowiedzi
      • OdwoÅ‚anie siÄ™ do szlachetnych motywów
        • ZwiÄ™kszenie czÄ™stotliwoÅ›ci dodawania do koszyka
      • Reprezentuj użytkownika
        • Dodanie przycisku
      • Wykazanie efektywnoÅ›ci
        • Prototypowanie
    • Taktyka to dziaÅ‚anie
      • 1. Porównanie projektów
        • Pokaż wszystkie elementy
      • 2. Zaproponowanie alternatywy
      • 3. Danie wyboru
      • 4. ProÅ›ba o wypowiedź
        • W krzyżowym ogniu
      • 5. Opóźnienie podjÄ™cia decyzji
        • Zebranie odroczone
  • [7] OkreÅ›l przekaz
    • Biznes
      • Pomaga w osiÄ…gniÄ™ciu celu
      • Wspomaga wykonanie głównego przypadku użycia
      • Komunikuje markÄ™
    • Projekt
      • Wykorzystuje standardowy wzorzec
      • PrzyciÄ…ga uwagÄ™ użytkownika
      • Tworzy Å›cieżkÄ™ przejÅ›cia użytkownika
    • Badania
      • Potwierdzone danymi...
      • Testy użytecznoÅ›ci ujawniÅ‚y
      • Inne badania wykazujÄ…...
        • Hamburgerom dziÄ™kujemy
    • Ograniczenia
      • Brakuje zasobów
      • Ograniczenia techniczne
      • SpeÅ‚nia standardy
  • [8] Zabezpieczenie poparcia
    • Zdobycie poparcia
      • BÄ…dź bezpoÅ›redni
      • Zwróć uwagÄ™ na korzyÅ›ci lub zagrożenia
      • Każ mu siÄ™ zdeklarować
    • Zsumujmy wszystko
  • [9] Dalsze dziaÅ‚ania
    • Spotkanie po zebraniu
      • Popularność po zebraniu
    • Przekaż sprawozdanie
    • Odfiltruj ważne informacje
      • Pomijaj innowacje
      • Nigdy wiÄ™cej o tym nie wspominaj
    • Poszukaj sprzymierzeÅ„ców
    • Zrób cokolwiek choćby nie to, co trzeba
  • [10] Radzenie sobie ze zmianami
    • Chodzi o to, żeby coÅ› zmienić prawda?
      • Sprawniejsze projektowanie konwersacji
    • Co tu siÄ™ rzeczywiÅ›cie dzieje?
      • NastÄ…piÅ‚o nieporozumienie
      • Twój projekt nie jest najlepszym rozwiÄ…zaniem
      • Nie zaspokoiÅ‚eÅ› konkretnej potrzeby
      • Interesariusz jest nierozsÄ…dny
      • Interesariusz chce mieć poczucie, że zostaÅ‚ wysÅ‚uchany
    • Nie ma tego zÅ‚ego
      • Odkrywanie innych problemów
    • Bank Zaufania
    • Kiedy siÄ™ mylisz
      • Przejdź nad tym do porzÄ…dku dziennego
      • KozioÅ‚ ofiarny
      • Wyjdź przed szereg
      • Kiedy siÄ™ mylisz
    • ZarzÄ…dzanie oczekiwaniami
    • To już prawie koniec
  • [11] Jak decydenci mogÄ… pomagać projektantom?
    • Åšlepiec i król
      • UÅ›wiadom sobie, że wiemy, co robimy
      • Daj nam możliwość zajÄ™cia siÄ™ swojÄ… pracÄ…
        • Testy użytecznoÅ›ci i badania
      • Upoważnij caÅ‚y zespół do szybkiego dziaÅ‚ania
        • Samodzielny zespół
      • Dostrzeż to, że też jesteÅ›my ludźmi
        • Używaj przyjaznego jÄ™zyka
    • Dziesięć wskazówek współpracy z projektantami
    • Przygotuj listÄ™ kontrolnÄ… projektu
      • Wizja i cele
      • Użytkownicy i klienci
      • Obieg pracy i komunikacja
      • DostÄ™p do ludzi i informacji
      • Wymagania projektowe i techniczne
    • Miejsce przy stole konferencyjnym
  • [O autorze]
  • [Kolofon]

Dodaj do koszyka Projekt doskona

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.