Programowanie w Windows - Helion
ISBN: 83-86718-48-X
stron: 160, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2011-09-14
Księgarnia: Helion
Cena książki: 16,10 zł
Ta książka wprowadzi Cię w fascynujący świat programowania w środowisku Windows. Ułatwi ominięcie wielkiej ilości problemów i pułapek czyhających na programistę. Autor w bardzo przystępny sposób przedstawia podstawowe techniki tworzenia programów, które może opanować każdy programista, znający język C, a w szczególności C++. Wszystkie omawiane zagadnienia są bogato ilustrowane przykładowymi programami, których analiza ma na celu lepsze zrozumienie omawianego materiału.
- zagadnienia podstawowe
- komunikacja
- okna
- dialogi
- elementy kontrolne
- grafika
- mapy bitowe
- biblioteka OWL
Osoby które kupowały "Programowanie w Windows", wybierały także:
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 66,67 zł, (14,00 zł -79%)
- Poradnik design thinking - czyli jak wykorzysta 48,28 zł, (14,00 zł -71%)
- Kosymulacja. Elastyczne projektowanie i symulacja wielodomenowa 38,39 zł, (11,90 zł -69%)
- F# 4.0 dla zaawansowanych. Wydanie IV 96,45 zł, (29,90 zł -69%)
- Systemy reaktywne. Wzorce projektowe i ich stosowanie 65,31 zł, (20,90 zł -68%)
Spis treści
Programowanie w Windows -- spis treści
1. Zagadnienia podstawowe
- 1.1 Wprowadzenie
- 1.2 Uruchamianie programów
- 1.3 Najważniejsze elementy aplikacji
- 1.4 Podsumowanie
2. Komunikacja
- 2.1 Wiadomości
- 2.1.1 Obsługa wiadomości
- 2.1.2 Definiowanie własnych wiadomości
- 2.2 Menu
- 2.3 Podsumowanie
3. Okna
- 3.1 Rodzice i dzieci
- 3.2 Okno zmienne w czasie
- 3.3 Okna interfejsu wielodokumentowego MDI
- 3.4 Podsumowanie
4. Dialogi
- 4.1 Elementy kontrolne
- 4.1.1 Przyciski, przełączniki i ich grupy
- 4.1.2 Elementy statyczne i okienka edycyjne
- 4.1.3 Walidatory
- 4.1.4 Listy i okienka kombinowane
- 4.1.5 Belki przewijania
- 4.2 Okienka dialogowe
- 4.2.1 Klasa TDialog
- 4.2.2 Transfer danych
- 4.2.3 Standardowe okienka obsługujące pliki
- 4.2.4 Przykładowa aplikacja z elementami kontrolnymi
- 4.3 Podsumowanie
5. Grafika
- 5.1 Kontekst urzÄ…dzenia
- 5.2 Układ współrzędnych
- 5.3 Operacje podstawowe
- 5.3.1 Punkty
- 5.3.2 Linie proste, Å‚uki, krzywe i Å‚amane
- 5.3.3 Linia definiowana
- 5.3.4 Piórka i pędzle, tryby nanoszenia
- 5.3.5 Figury geometryczne
- 5.3.6 Maski obcinajÄ…ce
- 5.4 Mapy bitowe
- 5.5 Teksty
- 5.5.1 Opis czcionki logicznej
- 5.5.2 Wybór czcionki
- 5.5.3 Wykaz dostępnych czcionek
- 5.5.4 Wyprowadzanie tekstów
- 5.6 Podsumowanie
6. Dodatek
- 6.1 Zasoby
- 6.1.1 Menu
- 6.1.2 Okno dialogowe
- 6.1.3 Elementy kontrolne
- 6.1.4 Zasoby w formie plików
- 6.2 Biblioteka OWL
Skorowidz