reklama - zainteresowany?

Programowanie dla poczÄ…tkujÄ…cych w 24 godziny. Wydanie III - Helion

Programowanie dla poczÄ…tkujÄ…cych w 24 godziny. Wydanie III
ebook
Autor: Greg Perry, Dean Miller
Tytuł oryginału: Beginning Programming in 24 Hours, Sams Teach Yourself (3rd Edition)
TÅ‚umaczenie: Tomasz Walczak
ISBN: 978-83-283-2940-9
stron: 424, Format: ebook
Data wydania: 2016-12-04
Księgarnia: Helion

Cena książki: 44,25 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-14,75 zł)

Dodaj do koszyka Programowanie dla poczÄ…tkujÄ…cych w 24 godziny. Wydanie III

Tagi: Algorytmy - Programowanie | Inne - Programowanie | JavaScript - Programowanie | Techniki programowania

Dziś mało kto potrafi obejść się bez komputera. Te niezwykle pożyteczne urządzenia służą do pracy i rozrywki, komunikowania się, diagnozowania chorób, zarządzania firmą, a nawet prowadzenia wojen. Właściwie trudno byłoby wyobrazić sobie dziedzinę, w której komputery i to, co potrafią, byłoby zbędne. Właśnie dlatego we współczesnym świecie umiejętność programowania jest bardzo cennym atutem. Zapotrzebowanie na programistów wciąż rośnie, a najlepsi w tym fachu mogą liczyć na niezwykle atrakcyjne warunki pracy.

Niniejszy samouczek pozwala przyswoić sobie podstawy programowania w ciągu 24 godzinnych lekcji, umożliwia solidne opanowanie podstaw i uczy poprawnego projektowania programów. Nie pominięto tu szczególnie ważnego przygotowania się do programowania ani zasad tworzenia oprogramowania w korporacjach, a równocześnie pokazano sposoby korzystania z najważniejszych technik programistycznych oraz kluczowe cechy najczęściej wykorzystywanych języków programowania.

W książce omówiono:

  • sprzÄ™t i narzÄ™dzia, w tym Å›rodowiska programistyczne
  • zarys historii i jÄ™zyki programowania
  • programowanie aplikacji internetowych
  • programowanie w korporacji i obowiÄ…zki programisty
  • dobre praktyki projektowe
  • perspektywy programowania

Programowania można się nauczyć - wystarczą 24 godziny!


Greg Perry- jest programistą i nauczycielem programowania od ponad dwudziestu lat. Jest dobrze znany jako osoba, która uczy solidnych podstaw programowania i potrafi mówić o tej dziedzinie w sposób niezwykle przystępny.
Dean Miller - od ponad dwudziestu lat jest autorem i redaktorem książek. Przyczynił się do wydania wielu bestsellerowych książek i serii w wydawnictwie Sams Publishing.

Dodaj do koszyka Programowanie dla poczÄ…tkujÄ…cych w 24 godziny. Wydanie III

 

Osoby które kupowały "Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie III", wybierały także:

  • Zrozum struktury danych. Algorytmy i praca na danych w Javie
  • Projektowanie oprogramowania dla zupeÅ‚nie poczÄ…tkujÄ…cych. Owoce programowania. Wydanie V
  • Python na maturze. Kurs video. Algorytmy i podstawy j
  • Algorytmy Data Science. Siedmiodniowy przewodnik. Wydanie II
  • Tablice informatyczne. Algorytmy

Dodaj do koszyka Programowanie dla poczÄ…tkujÄ…cych w 24 godziny. Wydanie III

Spis treści

Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie III eBook -- spis treści

O autorach (11)

Podziękowania (12)

Wprowadzenie (13)

CZĘŚĆ I. ZACZNIJ PROGRAMOWAĆ JUŻ DZIŚ

Godzina 1. Praktyczne ćwiczenia z programowania (19)

  • Przygotuj siÄ™ do programowania (19)
  • Co robi program komputerowy? (20)
  • CzÄ™sto powtarzane mity na temat programowania (21)
  • Istnieje już wiele programów (23)
  • ProgramiÅ›ci sÄ… poszukiwani na rynku pracy (23)
  • Prawdziwa wartość programów (23)
  • Użytkownicy zwykle nie sÄ… wÅ‚aÅ›cicielami programów (24)
  • UdostÄ™pnianie programów komputerowych (24)
  • Twój pierwszy program (26)
  • Komentarze objaÅ›niajÄ…ce kod (27)
  • Wpisywanie wÅ‚asnego programu (29)
  • Podsumowanie (31)
  • Pytania i odpowiedzi (32)
  • Warsztaty (32)

Godzina 2. Proces i techniki (35)

  • Do czego potrzebne sÄ… programy? (35)
  • Programy, programy, wszÄ™dzie programy (38)
  • Programy jako wskazówki (38)
  • Podsumowanie (49)
  • Pytania i odpowiedzi (49)
  • Warsztaty (49)

Godzina 3. Projektowanie programu (51)

  • Dlaczego potrzebny jest projekt? (51)
  • Umowa miÄ™dzy użytkownikiem a programistÄ… (52)
  • Etapy projektowania (53)
  • Podsumowanie (65)
  • Pytania i odpowiedzi (65)
  • Warsztaty (66)

Godzina 4. Pobieranie danych wejściowych i wyświetlanie danych wyjściowych (69)

  • WyÅ›wietlanie danych na ekranie za pomocÄ… JavaScriptu (69)
  • Przechowywanie danych (71)
  • Przypisywanie wartoÅ›ci (73)
  • Pobieranie danych z klawiatury za pomocÄ… metody prompt (75)
  • Podsumowanie (82)
  • Pytania i odpowiedzi (83)
  • Warsztaty (83)

Godzina 5. Przetwarzanie danych z wykorzystaniem liczb i sÅ‚ów (85)

  • Jeszcze o Å‚aÅ„cuchach znaków (85)
  • Wykonywanie obliczeÅ„ matematycznych w JavaScripcie (89)
  • W jaki sposób komputery wykonujÄ… obliczenia? (92)
  • Używanie tabeli kodów ASCII (95)
  • PrzeglÄ…d metod (96)
  • Podsumowanie (100)
  • Pytania i odpowiedzi (100)
  • Warsztaty (101)

Godzina 6. Sterowanie programami (103)

  • Porównywanie danych za pomocÄ… instrukcji if (103)
  • Pisanie warunków (106)
  • PÄ™tle (108)
  • Podsumowanie (116)
  • Pytania i odpowiedzi (116)
  • Warsztaty (116)

Godzina 7. Narzędzia do debugowania (119)

  • Pierwszy bÅ‚Ä…d (119)
  • Wszystko zależy od precyzji (120)
  • Pisz przejrzyste programy (124)
  • Przećwicz debugowanie w JavaScripcie (125)
  • Dziennik konsoli JavaScriptu (129)
  • Dodatkowe techniki debugowania (130)
  • Podsumowanie (131)
  • Pytania i odpowiedzi (131)
  • Warsztaty (132)

CZĘŚĆ II. PODSTAWY PROGRAMOWANIA

Godzina 8. Techniki programowania strukturalnego (135)

  • Programowanie strukturalne (135)
  • Umieszczanie kodu w JavaScripcie w funkcjach (141)
  • Testowanie programu (144)
  • Profilowanie kodu (145)
  • Wróćmy do programowania (146)
  • Podsumowanie (146)
  • Pytania i odpowiedzi (146)

Godzina 9. Pisanie algorytmów (149)

  • Liczniki i akumulatory (150)
  • Zmienne tablicowe (152)
  • Obliczanie Å‚Ä…cznych wartoÅ›ci za pomocÄ… akumulatorów (155)
  • Przestawianie wartoÅ›ci (156)
  • Sortowanie (157)
  • Przeszukiwanie tablic (161)
  • WiÄ™cej o funkcjach (166)
  • PÄ™tle zagnieżdżone (170)
  • Podsumowanie (170)
  • Pytania i odpowiedzi (170)
  • Warsztaty (170)

Godzina 10. Radość z programowania (173)

  • Zmienianie zdjęć na stronie (173)
  • Rejestrowanie pozycji kursora myszy (178)
  • Dodawanie do witryny paska z powtarzanymi informacjami (180)
  • Podsumowanie (183)
  • Pytania i odpowiedzi (183)
  • Warsztaty (184)

Godzina 11. Zaawansowane techniki programowania (187)

  • SÅ‚aby punkt JavaScriptu (187)
  • Zapisywanie plików cookie (190)
  • Wczytywanie plików cookie (192)
  • Usuwanie utworzonych plików cookie (193)
  • Podsumowanie (197)
  • Pytania i odpowiedzi (197)
  • Warsztaty (198)

CZĘŚĆ III. PROGRAMOWANIE OBIEKTOWE Z UŻYCIEM JAVY

Godzina 12. Programowanie w Javie (203)

  • Wprowadzenie do Javy (204)
  • Java udostÄ™pnia zawartość wykonywalnÄ… (206)
  • Automatyczne wykonywanie (208)
  • Zawartość wykonywalna dostosowana do wielu systemów (208)
  • Podsumowanie użytkowania Javy (210)
  • Zacznij od niezależnego programu w Javie (211)
  • Interfejs Javy (211)
  • Kwestie bezpieczeÅ„stwa (212)
  • Wypróbuj JavÄ™ (213)
  • Mechanizmy jÄ™zyka Java (214)
  • Przygotowania do rozpoczÄ™cia (218)
  • Podsumowanie (219)
  • Pytania i odpowiedzi (219)
  • Warsztaty (220)

Godzina 13. SzczegóÅ‚owe omówienie Javy (221)

  • Definiowanie danych w Javie (221)
  • Operatory (226)
  • Sterowanie programem (230)
  • Od szczegóÅ‚ów do ogólnego poziomu (234)
  • Podsumowanie (235)
  • Pytania i odpowiedzi (235)
  • Warsztaty (235)

Godzina 14. Java ma klasÄ™ (237)

  • Używanie Å›rodowiska NetBeans do uruchamiania programów Javy (237)
  • PrzejÅ›cie do graficznego interfejsu użytkownika (241)
  • Java i programowanie obiektowe (243)
  • Omówienie klas (244)
  • Czy rozumiesz programowanie obiektowe? (246)
  • Za wykonywanie zadaÅ„ w klasach odpowiadajÄ… metody (246)
  • Podsumowanie (249)
  • Pytania i odpowiedzi (249)
  • Warsztaty (249)

Godzina 15. Aplety i strony internetowe (251)

  • O pisaniu apletów Javy (251)
  • Tworzenie apletu Javy (252)
  • Umieszczanie apletu na stronie internetowej (258)
  • WyÅ›wietlanie apletu na stronie internetowej (259)
  • Podsumowanie (260)
  • Pytania i odpowiedzi (261)
  • Warsztaty (261)

CZĘŚĆ IV. INNE JĘZYKI PROGRAMOWANIA

Godzina 16. HTML5 i CSS3 (265)

  • Programowanie w HTML-u (265)
  • Prostszy przykÅ‚ad (269)
  • Szybkie wprowadzenie do HTML-a (271)
  • Używanie stylów CSS do okreÅ›lania wyglÄ…du tekstu (274)
  • Dodawanie grafiki do witryn za pomocÄ… HTML-a (276)
  • Podsumowanie (277)
  • Pytania i odpowiedzi (278)
  • Warsztaty (278)

Godzina 17. JavaScript i AJAX (281)

  • Wprowadzenie do AJAX-a (281)
  • Używanie obiektów typu XMLHttpRequest (285)
  • Tworzenie prostej biblioteki AJAX-owej (287)
  • Tworzenie quizu z wykorzystaniem AJAX-a i opisanej biblioteki (289)
  • Podsumowanie (293)
  • Pytania i odpowiedzi (293)
  • Warsztaty (293)

Godzina 18. Skrypty w PHP (295)

  • Czego potrzebujesz do programowania w PHP? (295)
  • Podstawowe struktury ze skryptów PHP (297)
  • PÄ™tle (301)
  • CegieÅ‚ki jÄ™zyka PHP: zmienne, typy danych i operatory (303)
  • Używanie i tworzenie funkcji w PHP (312)
  • Praca z obiektami w jÄ™zyku PHP (316)
  • Typowe zastosowania jÄ™zyka PHP (320)
  • Podsumowanie (321)
  • Pytania i odpowiedzi (321)
  • Warsztaty (322)

Godzina 19. Programowanie w językach C i C++ (325)

  • Wprowadzenie do jÄ™zyka C (325)
  • Czego potrzebujesz do programowania w jÄ™zykach C i C++? (326)
  • Spojrzenie na kod w C (327)
  • Dane w jÄ™zyku C (329)
  • Funkcje w C (330)
  • Operatory w C (336)
  • Instrukcje sterujÄ…ce w C sÄ… takie jak w JavaScripcie (337)
  • Nauka jÄ™zyka C++ (337)
  • Terminologia obiektowa (338)
  • Podstawowe różnice miÄ™dzy jÄ™zykami C i C++ (338)
  • Wprowadzenie do obiektów w jÄ™zyku C++ (340)
  • Co dalej? (345)
  • Podsumowanie (346)
  • Pytania i odpowiedzi (346)
  • Warsztaty (347)

Godzina 20. Programowanie w języku Visual Basic 2012 (349)

  • Zawartość ekranu w Å›rodowisku Visual Basica (349)
  • Tworzenie od podstaw prostej aplikacji (351)
  • Inne uwagi zwiÄ…zane z programowaniem w Visual Basicu (358)
  • NastÄ™pny krok (360)
  • Podsumowanie (361)
  • Pytania i odpowiedzi (361)
  • Warsztaty (361)

Godzina 21. C# i platforma .NET (363)

  • Przeznaczenie platformy .NET (363)
  • Åšrodowisko CLR (364)
  • Biblioteka FCL (365)
  • Platforma przetwarzania równolegÅ‚ego (366)
  • Åšrodowisko DLR (366)
  • JÄ™zyk C# (366)
  • Podsumowanie (374)
  • Pytania i odpowiedzi (374)
  • Warsztaty (374)

CZĘŚĆ V. BRANŻA PROGRAMISTYCZNA

Godzina 22. Programowanie w firmach (379)

  • DziaÅ‚y przetwarzania danych i IT (379)
  • Stanowiska zwiÄ…zane z komputerami (383)
  • Nazwy stanowisk (383)
  • Ustrukturyzowane przeglÄ…dy (389)
  • Przenoszenie programu do Å›rodowiska produkcyjnego (390)
  • Konsulting (392)
  • Podsumowanie (393)
  • Pytania i odpowiedzi (393)
  • Warsztaty (393)

Godzina 23. Rozpowszechnianie aplikacji (395)

  • Kwestie zwiÄ…zane z rozpowszechnianiem aplikacji (395)
  • Korzystanie z systemu kontroli wersji (398)
  • Podsumowanie (399)
  • Pytania i odpowiedzi (399)
  • Warsztaty (399)

Godzina 24. Przyszłość programowania (401)

  • Przydatne narzÄ™dzia (401)
  • Czy programowanie przestanie być potrzebne? (404)
  • Wymóg ciÄ…gÅ‚ego doksztaÅ‚cania siÄ™ (407)
  • Podsumowanie (408)
  • Pytania i odpowiedzi (408)
  • Warsztaty (409)

Skorowidz (411)

Dodaj do koszyka Programowanie dla poczÄ…tkujÄ…cych w 24 godziny. Wydanie III

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.