Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę - Helion
ISBN: 978-83-283-6139-3
stron: 176, Format: ebook
Data wydania: 2019-06-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 26,17 zł (poprzednio: 34,89 zł)
Oszczędzasz: 25% (-8,72 zł)
Przyszli inżynierowie i programiści na start!
Programowanie to wspaniaÅ‚a, peÅ‚na przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie siÄ™ o tym przekonać dziÄ™ki tej wyjÄ…tkowej książce. ZostaÅ‚a opracowana na bazie kilkuletnich doÅ›wiadczeÅ„ zgromadzonych przez AkademiÄ™ KomputerowÄ… Komputrilo podczas przedszkolnych warsztatów programowania.
Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 5 lat, ale znakomicie nadaje siÄ™ również dla dzieci starszych, rozpoczynajÄ…cych przygodÄ™ informatycznÄ…. Szczególny nacisk poÅ‚ożono na przedstawienie trudnych zagadnieÅ„ w sposób przystÄ™pny dla każdego dziecka oraz na naukÄ™ przez zabawÄ™ i w ruchu.
- Proste, interesujÄ…ce aplikacje
- Efektywna nauka z tabletem
- Wskazówki dla rodziców
- Zagadnienia przydatne do zrozumienia różnych jÄ™zyków programowania
- Rozwój myÅ›lenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych
- Elementy matematyki
- Nawiązania do podstawy programowej zajęć komputerowych i informatyki
- Rozwiązanie każdego zadania
Naukę programowania warto zacząć już w przedszkolu!
Osoby które kupowały "Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę", wybierały także:
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 66,67 zł, (14,00 zł -79%)
- Poradnik design thinking - czyli jak wykorzysta 48,28 zł, (14,00 zł -71%)
- Kosymulacja. Elastyczne projektowanie i symulacja wielodomenowa 38,39 zł, (11,90 zł -69%)
- F# 4.0 dla zaawansowanych. Wydanie IV 96,45 zł, (29,90 zł -69%)
- Systemy reaktywne. Wzorce projektowe i ich stosowanie 65,31 zł, (20,90 zł -68%)
Spis treści
Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę eBook -- spis treści
Wstęp 7
- Ważne informacje 8
- Instrukcja dla rodzica 8
- Co nam będzie potrzebne 9
- Co to jest programowanie i kto może programować 9
Rozdział 1. Scratch Junior 11
- Na co zwrócić uwagÄ™ 12
- Przydatne elementy 13
- Uruchamianie aplikacji 14
- Projekt 1. W prawo, w lewo, hop do góry! 16
- Projekt 2. RakietÄ… w Kosmos! 28
- Projekt 3. Nasza pierwsza gra 37
- Projekt 4. Wielki występ 43
- Projekt 5. Kolorowy tor przeszkód, czyli edytor graficzny 51
- Projekt 6. Fotomontaż, czyli edytora graficznego ciąg dalszy 56
- Projekt 7. Wielkie bum! 59
Rozdział 2. Box Island 63
- Na co zwrócić uwagÄ™ 64
- Przydatne elementy 65
- Uruchamianie aplikacji 65
- Projekt 8. Pudełkowe zabawy 67
- Projekt 9. Laserowe wyzwanie 79
- Projekt 10. Box leniwiec, czyli zrób to za mnie 87
- Projekt 11. Z drogi śledzie, bo box jedzie! (projekt opcjonalny, trudny) 93
Rozdział 3. Programujemy roboty (materiał do opcjonalnego wykonania) 99
- Dlaczego warto? 100
- Projekt 12. Robot na start 101
- Projekt 13. Uciekaj myszko do dziury, czyli robot w akcji 104
Rozdział 4. Lightbot Jr 107
- Na co zwrócić uwagÄ™ 108
- Przydatne elementy 109
- Uruchamianie aplikacji 109
- Projekt 14. Misja zapal światło 111
- Projekt 15. Wyzwanie skoki, czyli schody i sprężyny 123
- Projekt 16. Będzie wesoło, czyli winda i teleportacja 134
Rozdział 5. Bit by Bit 145
- Na co zwrócić uwagÄ™ 146
- Przydatne elementy 147
- Uruchamianie aplikacji 147
- Projekt 17. Do domku marsz! 149
- Projekt 18. Utrudnienia na drodze 157
- Projekt 19. Dużo bitów (projekt opcjonalny, trudny) 162
- Projekt 20. Kolorowo (projekt opcjonalny, trudny) 166
Czy to już koniec? Nie, to dopiero początek! 175