reklama - zainteresowany?

Pre press. Poradnik dla grafików - Helion

Pre press. Poradnik dla grafików
Autor: Ambrose Gavin , Harris Paul
TÅ‚umaczenie: Kowalczyk Urszula
ISBN: 978-8-3011-6118-7
stron: 192, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 75,43 zł (poprzednio: 97,96 zł)
Oszczędzasz: 23% (-22,53 zł)

Dodaj do koszyka Pre press. Poradnik dla grafików

Tagi: Inne

Doskonałe narzędzie pracy dla każdego praktyka projektowania graficznego!

Publikacja omawia proces tworzenia pracy graficznej - od projektu po gotowÄ… publikacjÄ™, z uwzglÄ™dnieniem najważniejszych elementów produkcji poligraficznej i DTP. Książka stanowi kompletny przeglÄ…d terminów, procedur oraz czynnoÅ›ci kontrolnych organizujÄ…cych pracÄ™ projektanta i uÅ‚atwiajÄ…cych precyzyjnÄ… komunikacjÄ™ z pracownikami DTP, klientami, a przede wszystkim z drukarniami.

Najważniejsze zagadnienia procesu produkcji uporzÄ…dkowano i opisano w szeÅ›ciu rozdziaÅ‚ach. Każdy z nich zawiera szczegóÅ‚owe omówienie wyborów dokonywanych w czasie projektowania, a także liczne przykÅ‚ady zastosowania różnych rozwiÄ…zaÅ„ i technik drukarskich pochodzÄ…ce z czoÅ‚owych wspóÅ‚czesnych pracowni projektowych.

Dodaj do koszyka Pre press. Poradnik dla grafików

 

Osoby które kupowały "Pre press. Poradnik dla grafików", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Lean dla bystrzaków. Wydanie II
  • Gra bez koÅ„ca

Dodaj do koszyka Pre press. Poradnik dla grafików

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Pre press. Poradnik dla grafików

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.