Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produkt - Helion

Autor: Jon Yablonski
Tytuł oryginału: Laws of UX: Using Psychology to Design Better Products & Services, 2nd Edition
Tłumaczenie: Anna Mizerska, Maksymilian Gutowski
ISBN: 978-83-289-1339-4
stron: 160, Format: 140x208, okładka: mi
Data wydania: 2024-10-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 34,20 zł (poprzednio: 57,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-22,80 zł)
Tytuł oryginału: Laws of UX: Using Psychology to Design Better Products & Services, 2nd Edition
Tłumaczenie: Anna Mizerska, Maksymilian Gutowski
ISBN: 978-83-289-1339-4
stron: 160, Format: 140x208, okładka: mi
Data wydania: 2024-10-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 34,20 zł (poprzednio: 57,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-22,80 zł)
Tagi: Funkcjonalno
Osoby które kupowały "Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produkt", wybierały także:
- Webflow. Kurs video. Projektowanie i tworzenie stron internetowych 153,46 zł, (39,90 zł -74%)
- Nie ka 58,53 zł, (19,90 zł -66%)
- UXUI. Design Zoptymalizowany. Manual Book 78,68 zł, (29,90 zł -62%)
- Psychology of UX Design 98,15 zł, (39,26 zł -60%)
- Flutter. Kurs video. Przewodnik dla 149,00 zł, (59,60 zł -60%)
Spis treści
Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług. Wydanie II -- spis treści
Spis treści
Wstęp
1. Prawo Jakoba
2. Prawo Fittsa
3. Prawo Millera
4. Prawo Hicka
5. Prawo Postela
6. Zasada szczytu i końca
7. Efekt estetyki-użyteczności
8. Efekt von Restorf
9. Prawo Teslera
10. Próg Doherty'ego
11. Stosowanie zasad psychologicznych w projektowaniu
12. Z wielką władzą wiąże się wielka odpowiedzialność
O autorze