reklama - zainteresowany?

Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego - Helion

Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego
ebook
Autor: Ewelina Masiarz
ISBN: 978-8-3808-3162-9
stron: 82, Format: ebook
Data wydania: 2016-05-17
Księgarnia: Helion

Cena książki: 13,85 zł (poprzednio: 18,97 zł)
Oszczędzasz: 27% (-5,12 zł)

Dodaj do koszyka Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego

Jak zwiÄ™kszyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców?

Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko?

Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu?

Czy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy?

Jak zacierajÄ… siÄ™ granice pomiÄ™dzy spontanicznym dziaÅ‚aniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi?

Na ile social media sÄ… nadal social?

Autorka, prezentujÄ…c różne metody, pokazuje, jak można umiejÄ™tnie wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. DziÅ›, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje siÄ™ być dozwolone, bo przecież „cel uÅ›wiÄ™ca Å›rodki”…

Dodaj do koszyka Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego

 

Osoby które kupowały "Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Ruby on Rails. Ćwiczenia
  • DevOps w praktyce. Kurs video. Jenkins, Ansible, Terraform i Docker
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Scrum. O zwinnym zarzÄ…dzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego

Spis treści

Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.