reklama - zainteresowany?

Prankvertising i immersive branding. emocje na usługach marketingu wirusowego - Helion


Autor: Masiarz Ewelina
ISBN: 978-8-3808-3058-5
stron: 82, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 17,52 zł (poprzednio: 22,75 zł)
Oszczędzasz: 23% (-5,23 zł)

Dodaj do koszyka

Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców? Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko? Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu? Czy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy? Jak zacierają się granice pomiędzy spontanicznym działaniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi? Na ile social media są nadal social? Autorka, prezentując różne metody, pokazuje, jak można umiejętnie wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. Dziś, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje się być dozwolone, bo przecież cel uświęca środki

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Prankvertising i immersive branding. emocje na usługach marketingu wirusowego", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Fizyka z komputerem dla liceum i technikum

Dodaj do koszyka

Spis treści

Prankvertising i immersive branding. emocje na usługach marketingu wirusowego -- spis treści

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2019 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.